21 augustus 2025, 04:13:48

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Anja,

Heb weer even bijgelezen in je dagboekje. :D Ik schrok wel van het verhaal van Yeni. Hoe gaat het nu met haar?

Je hebt prachtige foto's geplaatst, ik vond het erg leuk om deze te bekijken.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Anja

Hoe is het vandaag met Yeni? Ik hoop dat het nu alweer wat beter gaat dan gisteren.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Ann,

We doen ons best om Yeni zo te houden.

Hoi Romy,

Ik denk wel dat het dat is geweest. Duizelig van het bloedverlies.
Ik geniet met volle teugen van de vakantie. We gaan zo een film kijken. Griezel griezel.

Hoi Manja,

Het gaat al beter met haar gelukkig. Ze zit nu in de grote kooi en als dat goed gaat mag ze vannacht daar ook weer in.

Hoi Mara,

Zoals ik schreef bij Manja zit ze nu in de grote kooi en als dat goed gaat mag ze dat vannacht ook.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat is wel fijn als ze er vannacht ook weer in zou kunnen. IK hoop het wel. Ben je lekker aan het genieten van de vakantie?

mara

Sharon

Hoi Anja,
ik zie dat ik al even niet meer gereageerd heb... Tijd dus om daar iets aan te doen!
Je hebt weer ontzettende leuke douchefoto's van je valkjes geplaatst. Het was weer genieten zoals altijd met jouw foto's.
Ik ben blij om te horen dat het met Yeni al beter gaat. Hopelijk kan het allemaal goed genezen en heeft ze een tijdje geen nare ongevalletjes meer.

Geniet lekker van je vakantie, je verdient het.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Valerie

Oh Anja,

Ik wordt op slag verliefd, als ik die douchefoto's zie.  :-*
Wat kunnen ze dan lief kijken en die handdoekjes...  :-*
Deed ik vroeger ook wel eens, toen ik de vogels binnen had.
Hoef ik nu niet te doen, dan worden ze zo verkouden door het temperatuursverschil.

Welke film zijn jullie aan het kijken? Enkel griezelig of ook nog mooi? ;)

Sally

Hallo anja,

Wat goed dat het beter gaat met Yenji, hopenlijk gebeuren er van de nacht weer niet zo'n ongelukjes in die grote kooi. Hou ze maar goed in de gate!

En je hebt echt weer geweldige douchefoto's geplaatst! wat geniet ik daar altijd zo van!

Groetjes
Sally

Anja

Hoi Mara,

Ik hoop het ook. Ik geniet met volle teugen.

Hoi Sharon,

Dank je wel hoor. Ik hoop ook dat het kan genezen en dat er niks meer gebeurd.
Genieten doen we hoor.

Hoi Valerie,

Lief hè. Ik vind het zo'n vertederend gezicht.
Wij hebben Secret Window gekeken met Johnny Depp. Niet griezelig maar mooi en spannend.

Hoi Sally,

Ik houd ze goed in de gaten hoor.
Dank je wel en fijn dat je genoten hebt van de douchefoto's.

Groetjes Anja

Yvette

Ik vind het heel erg fijn en leuk dat je enorm van je vakantie geniet en dat heb jij ook wel verdiend

Anja

Hoi Yvette,

Dank je wel hoor. Ga er bijna van blozen ;D ;D ;D

Yeni gaat vannacht gewoon in de grote kooi. Het is vanmiddag heel goed gegaan.
Yingo heeft vanmorgen geen pap gehad omdat hij netjes 80 gram woog. Vanavond krijgt hij wel nog pap.
Ze hebben vandaag heerlijk gesmuld van de waspeentjes.
Ze zijn vandaag ook erg roeperig geweest. Waarom.........................geen idee.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik ben blij om te lezen dat het weer een stuk beter gaat met Yeni. Het is me toch een zorgenvalkje. Gelukkig heeft ze jullie als baasje.
En met Yingo gaat het ook goed. Ben blij om dat te lezen.

Nu even iets heel anders. Mag ik je vragen of je een dierenwinkel weet met meerdere vestigen waar je aluminium voer en drinkensbakjes kan kopen. En ik weet niet hoe het heet maar zo'n speelgeval voor als ze uit de kooi zijn?
Sorry dat ik jou dagboekje ervoor gebruik. Hoop dat je het niet erg vind.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Ik ben dan wel niet Anja, maar mag denk ik wel even reageren. Ben je op zoek naar een speeltuintje? BEdoel je dat met zo'n speelgeval voor buiten de kooi? Een dierenspeciaalzaak met meerdere vestigingen? Jumper, Faunaland en Pet's Place misschien?

Hoi Anja

Fijn dat het zo goed gaat met Yingo en dat Yeni ook weer vooruit gaat.

Geniet lekker van je vakantie.

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ja dat bedoelde ik inderdaad. Ik heb al een jumper gevonden hier in de buurt. Die tip kreeg ik van Anja in mijn dagboekje.
Ik heb de andere namen ook opgeschreven en ga zo kijken of hier in de buurt ook vestigen hebben.
Bedankt :-*

Groetjes,
Jeanine

Romy

Hoi Anja

Ik ben ook blij dat je geniet van je vakantie! Ook ik zie graag spannende films, het mag zelfs griezelig zijn, maar geen horror, daar komt teveel bloed bij kijken!
Wat ik een erg mooie film vond, is "the village". Die is enorm spannend met een onverwachts einde! Ook "War of the worlds" vond ik erg mooi. Daarin speelt Tom Cruise mee.

'Gelukkig' dat Yeni 'maar' duizelig was omwille van het bloedverlies. En goed dat het niet andersom was!!!

Hier was Flupke ook erg roeperig... Best wel vervelend met zo'n dichte buren  ::) Hopelijk hebben ze er geen last van gehad.

Geniet nog maar met volle teugen van je vakantie!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Jeanine,

Nee hoor ik vind het niet erg dat je mijn boekje gebruikt daarvoor. Inmiddels heb ik je al van een antwoord voorzien in je eigen boekje.

Hoi Mara,

Wij vinden eht ook fijn dat het zo goed gaat.

Hoi Romy,

Dat zijn ook mooie films hoor. Horror vind ik ook wel leuk.

Yeni zit nu in de grote kooi dus ik hoop dat het goed gaat vannacht.
Ik had gelezen dat Flupke roeperig was. Ze hebben er vast geen last van gehad.
Heb je nog wel de radio meegenomen bij je ouders?

Groetjes Anja