4 augustus 2025, 17:39:27

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

Je lijkt niet uit die malle molen te kunnen zeg...alle 3 in de lappenmand  :-\ en Ricky ziek van Melody en Lucky ??? Lijkt me toch niet ??? Dan hadden er al erder symtomen moeten zijn ???  Maar ja zeg nooit NOOIT natuurlijk ??? Ziek waren ze niet, dat weet ik zeker, maar misschien een omslag, omdat Melody druk kan zijn en achter Sammy aan ging ??? af en toe in hun blok kroop....STRESS ???

Of ik zat te denken dat ie misschien toch is uitgeput van de 4 nestjes achter elkaar ??? En hele opgave voor een vogel en als jij er niet tussen was gekomen, zou ereerdaags  weer een nest zijn van ze  :o

Maar WAT het ook is....hopelijk vindt dr. Feld het en kan er behandeld worden. Toch zou ik er rekening mee houden dat Ricky moet blijven, om een duidelijk ziektebeeld te krijgen.

Alle anderen tonen geen ziekte verschijnselen ???

STERKTE VOOR ALLE 3
:-*Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jippie

hey Nellie,

Ja, daar zat ik ook aan te denken, dat al die nestjes achter elkaar misschien te veel van het goede was. Ze doen het natuurlijk  zelf, en jij hebt nog wel geprobeerd ze te weerhouden...maar misschien denken we helemaal verkeerd, hopelijk weet Dr. Feld raad. Wel lief dat Sammie zo bij hem wil blijven. Zo trouw als die vogels zijn  :D

Ik hoop dat Danny nu snel opknapt, zo'n tijd ziek al  :( Het is inderdaad zo dat ze meteen (soms dezelfde dag al) bellen als er echt iets mis is. Toch zou het wel fijn zijn als er 'iets' uit het onderzoek komt, zodat je weet wat er aan de hand is. (En dan liefst  iets dat met het juiste kuurtje snel op te lossen is...)

We blijven aan jullie denken en hopen op snelle beterschap zodat jij ook snel je medicijnen weer kunt nemen! Veel sterkte,

Anne

Mara

Hoi Nellie,

Wat een ellende bij jou zeg, nou nou. Jij in pijn omdat je de pijnstillers niet kunt nemen omdat je dan niet mag rijden, Danny ziek en ze weten niet wat het is en Ricky ziek....Ik wou dat ik iets voor je kan doen maar ik kan alleen maar hopen dat het allemaal gauw weer beter gaat met jou, Danny en Ricky. Ik hoop dat dr. Feld iets kan vinden.

mara

Joy4ever

Lieve Nellie,

Ik heb de hele dag aan je zitten denken en mijn duimen zijn helemaal blauw van het duimen draaien....
Weet je al iets over Ricky?
Knapt Danny al een beetje op?

Ik blijf nog even duimen draaien, kan nooit kwaad....

Groetjes Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Wilma1

IK HEB HET HELE VERHAAL IN MIJN BOEKJE

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=13948.new;topicseen#new 

STAAN VOOR DEGENE DIE ER MEER OVER WIL WETEN...

Nellie zit even "stuk" en via mij kan iemand op de hoogte blijven...

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Dank je Wilma, ik da meteen lezen....

Groetjes Joyce

Gipsy & Pucky

Caroline

Hoi Nel, heel veel sterkte meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Nel,

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is niet niks  :(

Hopelijk ziet de dag van morgen er weer ietjes beter uit.

Groetjes,
Monky

Joy4ever

Hoi Nellie,

Heb net alles gelezen bij Wilma, ik zal duimen blijven draaien tot na het weekend!!! Dit alles voor jou, Danny en Ricky, hoop echt dat alles weer in orde komt.
Oja, ook Wilma hoort hier natuurlijk bij  ;)

Groetjes Joyce

Gipsy & Pucky

jippie

Hoi Nellie,

Ik heb net het hele verhaal gelezen bij Wilma. Ik kan niet anders dan me aansluiten bij Joyce, en hard duimen dat het allemaal mee zal vallen en goed zal komen. Hopen dat je het weekend een beetje door kunt komen. Onzekerheid is slopend, ik weet het. Ik wens je heel veel sterkte, we denken aan je!

Liefs,
Anne

sandra.

Hoi Nellie,

We blijven hier duimen draaien , en hopen dat het allemaal weer snel goed komt bij jullie.

Heel veel beterschap voor Ricky en Danny .

En heel veel sterkte meiss. :-* :-*

groetjes SAndra.. ;)

Wilma1

Hoi Nellie,

Ik hoop dat je nog hebt kunnen slapen, want je hebt je rust hard nodig nu......en dat Ricky de nacht goed is doorgekomen met zijn injectie, de warme lamp en het goede toezicht van Danny....

Jij moet ook nog werken de hele dag en ook dat is dan ff zwaar.... :-\...plus dat je gedachten alle kanten op zwaaien.
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Nelly en Danny,

Ik hoop dat het vandaag een beetje beter met jullie gaat.

Ik denk aan jullie

Mara

*Patricia*

Hoi Nellie,

Sterkte meid met alles, ik zit te twijfelen of ik je zal bellen.

Laat me even via im weten of je op mijn telefoontje zit te wachten

Groetjes Patricia

Wilma1

Ik probeer je te bellen, maar steeds in gesprek  :-\......

HANG ES OHOOOOPPPPP  ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3