16 juni 2024, 05:51:07

DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

fijn dat Corky herplaatst is en dat hij een luxe leventje tegemoet gaat.

Groetjes Anja

Caroline

Balen, nog steeds geen uitslag.  :-\

Fijn natuurlijk dat Corky  ;) een super adrsje gaat krijgen bij zijn broertje.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

3 februari 2007, 23:58:49 #2717 Last Edit: 4 februari 2007, 00:00:37 by Wilma1
We zijn heel blij dat Corky goed terecht komt bij Veronica....morgen ga ik hem brengen  :D en als verrassing mag Coco met me mee  ;) op visite. Veronica heeft vele filmpjes gezien is zou Coco graag irl willen zien....nu gebeurt dan zonder dat ze het weet  ;D

Voor haar is het niet makkelijk naar Zaandam te komen, daar ze in een scootmobiel rijdt....dus Coco meenemen naar haar vindt ze vast (weet ik wel zeker :D :D) heel erg leuk!!!

De uitslag is NOG STEEDS NIET BEKEND. Nellie heeft gebeld en er was nog niets binnen, ze zouden wat later terug bellen.....echter DAT gebeurde maar niet.... dus Nellie zelf weer bellen.....toen was de praktijk dicht  :o Nellie was behoorlijk pissig  >:( >:( >:( en rond kwart over 3 werd ze alsnog gebeld.

Er was GEEN uitslag bekend en Maandag gaan ze het lab. bellen en wordt Nellie gebeld  ::) Ik heb haar gezegd zich maar rustig te houden, je doet er even niets aan.....maar ik ga ervan uit, dat als het ernstig was, er wel meer moeite zou zijn gedaan te zorgen dat alles sneller zou verlopen ??? toch ??? Een zieke vogel zo lang laten wachten klinkt niet logisch  ::)

Nellie zelf heeft veel pijn en voelt zich absoluut niet happy, vandaar dat ze zo weinig op het forum is.
:-\ Nellie en Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny


Hoy Wilma
Jou kom ik ook even sterkte wensen, met wachten op de uitslag.
Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld.
Ik duim voor jullie.
Groetjes Riny

Mara

HOi Wilma en Nellie

Wachten op een uitslag als je huisdier ziek is, is zeker niet leuk. En vooral als je niet weet wat er aan de hand is. Ik vind het persoonlijk maar knap lang duren en ook een beetje laks als ik eerlijk mag zijn. Ik hoop dat er maandag wat meer bekend is.

Wat leuk dat Coco mee mag naar Veronica. Gezellig zeg.

Ik wens je een fijne dag toe Wilma

Mara

Wilma1

THX Riny en Eugenie.....ik moet zeggen dat ik het ...net als Nellie....ook een beetje zat wordt. Kijk....als er nu gezegd was ..."het kan 2 weken duren".....was er niets aan de nahd geweest, als alleen dat ik gedacht zou hebben, dat ik het lang vind duren voor een ziekt die zo besmettelijk is voor mens en dier en ik denk dat Nellie er ook zo over denkt ???  ::)

Veronica heeft gisteren NA ons telefoongesprek, meteen de zolder "uitgemest" voor de kooi te pakken en steriel te maken  ;D Ze is zo ontzettend enthousiast en dat voelt fijn.....al moest ze het zelf "bekopen"  met pijn van al dat gerommel...

Ze heeft reuma, maar is zo'n doorzetter....dat ze "daar" geen tijd voor heeft en doet wat ze WIL doen....of ze het op dat moment ook KAN  ::)  ziet ze naderhand wel  :P ....zegt ze dan. Ze geeft zich absoluut niet over aan haar ziekte en geniet volop van al haar dieren, die haar letterlijk "op de been" houden.

Ze is een waar voorbeeld voor mensen......leef zolang het nog kan en zit niet bij de pakken neer, dat maakt een mens doodongelukkig en de handicap wordt er niet minder door..

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Helemaal waar, meer kan ik niet zeggen...

Mara

Anja

Hoi Wilma en Nellie,

Wat vervelend dat die uitslag er nu nog niet is. Dat is echt balen. Nou ik duim voor jullie dat je morgen dan eindelijk de uitslag mag krijgen.
Wat leuk dat Coco mee mop visite mag. Daar zal Veronica erg blij mee zijn.

Groetjes Anja

Anja

Hoi Wilma,

Mooie handtekening trouwens.

Groetjes Anja

Mara

Hey Wilma

Je hebt een nieuwe handtekening, mooi hoor!!

Mara

Caroline

Veel plezier met Coco bij Veronica.

Gave handtekening!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

 :D THX...vind hem zelf ook mooi geworden  :D

Coco heeft het naar zijn zin gehad  :D en Veronica ook....die eigenlijk dubbelop  ;D.....Corky zit mooi in een eigen kooi en heeft al het nieuwe al bekeken, gegeten, zichzelf op en top zitten poetsen  ::) en wilde OOK in bad  ::)  :P

Dat laatste maakte hij heel snel duidelijk door in 1 van de bakjes te kruipen   :o ::) waar gritjes inzitten. Veronica sprong op en vulde een badje voor hem waar ie meteen inging  :o NOU DIE "spreken" elkaars taal wel  ;D

Eerst was Corky even bij Rocky en Nikki in de kooi, maar Rocky maakt duidelijk dat ie DAAR NIET van gecharmeerd was  :-\ en begon te happen naar hem...Corky hapte terug die liet zich niet op zijn kop zitten  ;D dus heb ik hem in een eigen kooi gedaan. Hij staat BOVENOP soepkip  ;D zijn kooi en Rocky zat steeds naar boven te kijken.

Korte tijd later begon Corky te fluiten en te babbelen  :D Veronica vindt het prachtig, hoe meer ziele.... eehhhh vogels  ;D...hoe meer vreugd  ;) en toen ik haar bedankte en zei dat we blij zijn dat OOK hij bij haar mag kreeg ik als antwoord...."IK ben veeeeel blijer dan jullie, want hij mag hier blijven wonen en ik ben er heel gelukkig mee"  :D

Ook Coco voelde zich snel thuis en heeft gespeelt en hele verhalen gebabbelt.....in de auto heeft ie op mijn schouder gezeten en de hele rit naar buiten gekeken met een fluitconcert  ;D GEZELLIG HOOR  ;D.  op de heenweg deed Corky mee halverwege de rit  :D

Joke en ik gaan samen een X op de koffie bij Veronica, vind Veronica gezellig en Joke kan Corky zien  ;)

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Leuk gedaan je handtekening.  ;D
Jij hebt je onderweg niet hoeven te vervelen.  ;D
Wel alleen maar toch ook weer niet.
Zo wil ik ook wel ritjes maken,is wel weereens wat anders dan met een hond.  ;) ;D
En wat hebben jullie weer een goeie daad verricht.
Een mens en een valk blij gemaakt !!
Super !!  ;D ;D

Hopelijk krijgen jullie morgen wel de uitslag !
Als dat niet zo is......... dan dan dan ....  >:( >:(
Weten jullie nog niks. **zucht**

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ROCKS

Heey...

Ben gebeld!! Om 16.38 uur door Annie.
Uitslag: TEST IS ZOEKGERAAKT!!
Dit is niet te geloven, maar het komt zo eens in de zoveel keer voor. En helaas ben ik nu de klos.
Gelukkig hebben ze het monster van de kweek nog en hoef ik niet weer terug met me valkje(s).
Nouh, woensdag doen ze de test opnieuw en zaterdag kan ik bellen! Voor de UITSLAG!!!!

Ik neem het de kliniek van Feld niet kwalijk, die kunnen er in principe ook niets aan doen, het is  alleen jammer dat er de ene keer dit en dan weer dat wordt gezegd.

Goed, we zijn geduldig!

Nellie



                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Anja

Hoi Nellie,

Nou zeg alles wat tegen kan zitten dat zit tegen. Ik blijf iig voor je duimen en ik hoop op een goede uitslag.

Nogmaals heel veel sterkte.

Groetjes Anja