DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

jacksmama

Ha die Wilma,

Leuk zijn die foto's geworden joh...die Luc had zijn absolute drakenstand ingesteld voor vandaag... ben dus bekaf nu, en de mannen zijn lekker een half uur eerder naar bed gegaan...  :P ;)

Hi, Jack en Luc hadden het vanavond over " de oma van kiki en Koko " .. tis maar dat je het effe weet!!!

Eric was helemaal blij met het broedhok en dus via deze weg zijn hartelijke dank en een dikke kus ... en vond het een geweldige oplossing. Hij wil er nu zelf nog een paar maken voor in de voliere straks. Maar eerst maar de tuin ruim, de schuur netjes en geisoleerd.. anders hebben we straks bevroren valkparkiet... lijkt me niet echt de bedoeling.

Vervelend dat Nellie nog steeds niks weet. ik kan me voorstellen dat ze zich erg ongerust maakt. Maar geen bericht , is goed bericht lijtk mij. Als er echt iets ernstigs aan de hand was geweest hadden ze vast wel snel contact opgenomen lijkt mij..... toch?

Christa & de Rest, positief ingesteld


Christa & De Rest

Mara

HoI Christa

Dat denk ik meestal ook, geen bericht goed bericht maar ik kan me voorstellen dat het wachten niet leuk is (weet er alles van na gisteren....).

We wachten gewoon af totdat de uitslag er is.

mara

Wilma1

Citaat van: Mara op 31 januari 2007, 20:48:54
Hoi Wilma

Mooie foto's zeg!!!

En wat fijn dat het bij Nellie weer helemaal schoon is.

Hoe is het met jou Wilma?

Groetjes

mara


Met mij gaat het gelukkig erg goed...niet meer benauwd en dat voelt prima  :D

Citaat van: jacksmama op 31 januari 2007, 20:49:36
Ha die Wilma,

Leuk zijn die foto's geworden joh...die Luc had zijn absolute drakenstand ingesteld voor vandaag... ben dus bekaf nu, en de mannen zijn lekker een half uur eerder naar bed gegaan... :P ;)

Hi, Jack en Luc hadden het vanavond over " de oma van kiki en Koko " .. tis maar dat je het effe weet!!!

Eric was helemaal blij met het broedhok en dus via deze weg zijn hartelijke dank en een dikke kus ... en vond het een geweldige oplossing. Hij wil er nu zelf nog een paar maken voor in de voliere straks. Maar eerst maar de tuin ruim, de schuur netjes en geisoleerd.. anders hebben we straks bevroren valkparkiet... lijkt me niet echt de bedoeling.

Vervelend dat Nellie nog steeds niks weet. ik kan me voorstellen dat ze zich erg ongerust maakt. Maar geen bericht , is goed bericht lijtk mij. Als er echt iets ernstigs aan de hand was geweest hadden ze vast wel snel contact opgenomen lijkt mij..... toch?

Christa & de Rest, positief ingesteld


DEZE

valkjesoma  ;D heeft genoten van de DRAKENSTAND van  Luc  ;D en is altijd BLIJ te zien dat zoiets vroeger NIET alleen HIER plaats vond  ::) :P

Het gaat EENS over hoor Christa  :D

En bevroren valkjes gaan WEL een mensenlevenlang mee, hmmmm  ::)nog wel langer ook eigenlijk  :P maar of het dan nog leuk is  ::) :-\ ;D

Hoi Mara,
Net als Christa en jij, zeiden Nellie en ik eigenlijk ook al....als het ernstig is zou je wel denken dat het lab de uitslag al lang hadden doorgebeld/gafaxt naar de DA, om zo snel  mogelijk de eigenaar van de valkjes op de hoogte te brengen....

Met Ricky gaat het steeds beter  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

1 februari 2007, 18:14:28 #2703 Last Edit: 2 februari 2007, 10:27:49 by Wilma1
NOG steeds GEEN uitslag bekend  :-\ Nellie "krijgt er wat van"  >:( >:( Blijkt dat Feld vergeten is te zeggen, dat ze alleen op WOENSDAG die tetsts doen en Nellie is vorige week DONDERDAG geweest....dus de test is GISTEREN pas gedaan en de uitslag is (als het goed is  ::))  Zaterdag aanwezig in de praktijk.

Geduld wordt op de proef gesteld.....en hopelijk beloond met een GOEDE AFLOOP  ;)

bij Joke staat er een andere kooi waar Macy en Beauty nu inzitten....vanmiddag heb ik het ingericht en Beauty zat op mijn schouder mee te kijken  ;D eenmaal erin lijkt het naar zijn zin   :D want ook al stond het deurtje open hij bleef BINNEN  ::) spelen met al het nieuwe  :D Macy er later ook bij en samen zijn ze op verkenning geweest .....

Quincy en Fleur gaan waarschijnlijk wel naar Justin (de oppasjongen van Joke) hij is steeds hier op het forum aan het lezen over de valkjes en maakt zijn werkstuk er ook over.

Vele dingen heeft hij in zich opgenomen, de valkjes goed te verzorgen samen met zijn ouders. Hij wil zo graag zijn eigen valkjes en Qunicy en Fleur kent HIJ goed en zij kennen HEM ook erg goed, want bij Joke is hij er veel mee bezig. Van mij heeft hij een boekje gekregen over valkjes en dat kent ie uit zijn hoofd  ;D

Voor Corky wordt een ander adresje gezocht, want samen met Fleur en Quincy is geen optie dat is  "3 is teveel"....dan wordt het een "eenganger", want Quincy en Fleur is een koppeltje en valt Corky "buiten de boot"....leuker is het als ie een eigen maatje of popje  krijgt......of met meerdere valkjes.

Het is een heel lief vogeltje en kan zo mooi fluiten  :D begint ook te babbelen  ;D en woordjes proberen na te zeggen....voor zusje Macy is het wel prettig dat ze apart zit van Corky, want hij probeert zo nu en dan OP haar te klimmen en daaaaaaaaaaaar moet ze NIETS van weten  >:( en schreeuwt de hele boel bij elkaar  :o Ze vindt het wel fijn bij Beauty  ;D en gaat bij hem met haar kopje tegen hem aan  :-*
:) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rob S

Hey Wilma,

Ik hoop voor je dat de tests goed aflopen, en wat fijn dat al je vogels goed terechtkomen. Je mag echt blij zijn dat ze zulke goede huisjes krijgen.

Groetjes

Wilma1

Zeker weten Rob, dat maakt het "afstaan" een stuk gemakkelijker  ;) en daarbij zie ik ze toch zo nu en dan  :D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Gelukkig maar dat al je valkjes een goede plek krijgen, en inderdaad, je ziet ze hier nog wel eens!

Liefs

mara

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Zo,ik heb geloof ik heel wat gemist.  :-\
Onze pc gaat ook z'n kuren krijgen.  ::)
Moet elke keer als ik een topic opent op vernieuwen klikken,anders zit ik ouwe berichten te lezen.
En dat is knap irriiiiiiii.  >:(
En zo doen er nog een paar proggies heel erg sloom.
Dat wordt dus pc leeg halen en alles opnieuwe erop zetten.  :(

Heb net naar een boel leuke foto's zitten kijken.
Je hebt het de afgelopen dagen maar druk gehad.  :D

CitaatNOG steeds GEEN uitslag bekend   Nellie "krijgt er wat van"    Blijkt dat Feld vergeten is te zeggen, dat ze alleen op WOENSDAG die tetsts doen en Nellie is vorige week DONDERDAG geweest....dus de test is GISTEREN pas gedaan en de uitslag is (als het goed is  )  Zaterdag aanwezig in de praktijk.
  :censuur  lekker is dat zeg.....  :-\
Hopelijk krijgt ze morgen dan eindelijk de uitslag en is het allemaal goed.
Zo te lezen ging het met Ricky ook weer beter.

Je hebt geen valkjes meer,maar toch ben je nog lekker geregeld met valkjes bezig,volgnes mij geniet je volop van die momenten.  ;D
Kan ik me helemaal zo voorstellen.  ;)

Groetjes Yvon[/color]


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Jaaaa...ik ben gelukkig op deze manier nog betrokken bij de valkjes en de bezoekjes zijn elke X weer erg gezellig.

Ook van Beauty geniet ik volop....zo'n lievie is dat....de anderen ook, maar Beauty heeft iets speciaals, al meteen toen we hem voor het eerst zagen eigenlijk  :D

Succes me je PC, als zo'n ding niet functioneert dan loop je je rot te ergeren  >:(

En ik ben zeeeeeeeeer benieuwd naar de uitslag morgen (hopelijk  ???) ik denk dat Nellie PLOFT  >:( >:( >:( als het er morgen nog niet is  :-\
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roma

Hoi, Wilma ik hoop dat jullie vandaag iets horen.
dat wachten is niet leuk :(
Ik hoop dat het meevalt
Roma

Lin

Hey Wilma,

Hoe gaat het met je? Al nieuws over de test?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Nee.... nog niets gehoord....hoop dat het wel vandaag komt?!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Heb je al iets gehoord?

Groetjes Anja

Wilma1

Nee nog niets...misschien morgen ???


Corky is wel herplaatst...hij komt bij zijn broer Rocky (en schoonzus Nikki  ;D) te wonen. Veronica belde vanmiddag en hoorde van Corky, zonder aarzelen zei ze "breng maar hierheen, ik heb nog een kooi en later kunnen ze in de GROTE kamervoliere.....ze kunnen zelf nu met 3 in de grote papagaaien kooi, maar eerst ff wennen.

Nouuuuu DIE krijgt een LUXE leven bij haar net als de andere 2  :D :D :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3