1 augustus 2025, 16:03:07

My cute little birdies...the original...

Gestart door Monky, 6 november 2005, 21:06:55

« vorige - volgende »

Wilma1

:o :o :o 46 foto's  :o ik ging er al helemaal voor "zitten"  ;D maar heb nog niets gemist, moet ook nog geduldig wachten zie ik  ;D

Je hebt een druk dagje achter de rug, las ik en zal wel lekker op één oortje liggen nu  ;)
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Monky

22 september 2007, 00:01:25 #2537 Last Edit: 22 september 2007, 08:40:00 by Monky
Hi allemaal,

Sorry dat het zo lang duurde  :-[ Mijn man lief wilde ook graag een beetje aandacht vanavond  :) en dat kon ik natuurlijk niet weigeren  ;) ;D

Nu dan de foto's.
Ik begin met de al mijn wildkleur mutaties. En als eerste dan Yaro.

Yum yum... smikkel smikkel...  :)
Ik merk dus nu heel goed dat hij de baas is van de voliere. De naam mooiste wildkleur van het forum is duidelijk naar zijn hoofd gestegen hahaha  :D

ij houdt alles goed in de gaten...

Ik ga door met wildkleur gepareld... oftewel mijn opaline Ilo  :)

Spelen met het belletje...

Een van haar favoriete zitplaatsen... de ringen  :)

Hier had ze net gegeten... tja dan moet je meteen even een dutje doen, toch?

Haar maatje is Gizmo. De ene keer laat hij dat meer toe dan de andere... maar de afgelopen dagen heeft hij me verwend...

Tja... wat zal ik zeggen... niet de gemakkelijkste manier om te kroelen of gekroeld te worden  ::)

Hè, hè... ze hebben hem eindelijk door... als denk ik dat Gizmo hier van 2 walletjes eet... namelijk Ilo en het belletje  ;D

Dan natuurlijk mijn bonte wildkleurtje... Gizmo...

Whoops... definitely a bad hair day...  8)

Ik vind het zo heerlijk om hem ook lekker te zien spelen. Hij was altijd zo macho... en als ik dit zie... gewoon hartverwarmend  :-*

Yum yum... smikkel smikkel...  :)

Oh oh oh .... wat snakt hij naar een kroel  :)

Hier zie je hem eens op zijn rug... meestal lukt het me niet om het te fotograferen omdat hij altijd de camera wil opvreten  ::)

Morgen ga ik verder met de cinnamonnetjes... Dus Whooshy, Disa, Garath en Zowie. Zondag zal ik de foto's van de witmasker Isaura en de Lutino's Yara, Vesna en Lulac plaatsen.

Zo dat is het even voor vannacht  ;)

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Héél leuke foto's, ik wist wel dat het weer de moeite van het wachten waard zou zijn! :D

Citaat van: Monky op 22 september 2007, 00:01:25
Sorry dat het zo lang duurde  :-[ Mijn man lief wilde ook graag een beetje aandacht vanavond  :) en dat kon ik natuurlijk niet weigeren  ;) ;D

De foto's dáárvan mag je in het buurthuis plaatsen! :P ;D ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anja

Hoi Monique,

Schitterend........................dat was het wachten waard hoor.

Kom straks weer gluren voor de rest van de foto's.

Groetjes Anja

Monky

Vergeet het maar hoor Marc... en dat wil je trouwens ook niet  :P Het zouden dan hele saaie foto's zijn hoor... twee mensen die tv aan het kijken zijn  ;D ;D ;D

Anja, ik ga nu de volgende foto's plaatsen...

Groetjes,
Monky

Monky

Ik ga vandaag de cinnamonnetjes plaatsen  :)
Ik begin met opaline cinnamon Whooshy  :-*

Whooshy heeft een nieuw spelletje gevonden. Ze gaat op mijn vinger zitten en gaat dan heel voorzichtig op mijn nagel knabbelen. Echt zo schattig. Het is zo'n lieve vogel  :-* :-* :-*

Eindelijk eens weer een mooie van Whooshy... Het is zo moeilijk om haar op de foto te zetten. Ze komt altijd naar me toe. Dus als ze eindelijk op afstand is dan moet ik snel zijn met foto's maken  :)

Dan de andere dame met cinnamon... Disa. Ze is opaline cinnamon bont.

Hier zou ik haar wel mevrouw bolletje kunnen noemen hahaha.

Hier kan je haar mooie tekening zien. Ze is toch een van mijn mooiste valkjes.

Effe lekker poetsen...

Pootjes niet vergeten...

Als je dit koppie ziet, dan smelt je toch helemaal weg  :-* :-* :-*

Love was gisteren definitly in the air... er werd toch behoorlijk wat afgekroeld...

En dan komen we natuurlijk op Garath... Hij is een opaline cinnamon witmasker.

Helaas maar 1 foto, maar wel een maffe hahaha.

Tot slot onze lieve kleine Zowie. Hij is een cinnamon bont.

Hij is nog niet helemaal op zijn gemak in de voliere. Hij slaapt nog erg veel. Dan zie je toch wel dat hij nog erg jong is.

Eten doet hij gelukkig goed  :) Ik heb hem alleen nog niet zien drinken... dus ik hou hem goed in de gaten.

Wordt je niet helemaal verliefd op zo'n koppie  :-* :-* :-* :-*

Nou jongens... dat was hem weer even voor vandaag. De volgende keer dus de Lutio's en witmasker.

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Monique,
Wowowowow wat een mooie foto's :o
Het was echt het wachten waard ;D
Wat heb jij toch een prachtige valkjes!
Ik verheug me op de volgende fotosessie :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Monique

Ow om op te vreten, ik wou dat die mafkezen van mij zich zo mooi op de foto lieten zetten.

Deze vond ik persoonlijk ontzettend mooi.

Ik ben helemaal verkocht!!

mara

Anja

Hoi Monique,

Oooooooooooooooo wat heb ik weer genoten van jou prachtige valkjes.
Je overtreft jet elke keer weer.
Ben nu al nieuwsgierig naar  de volgende sessie.

Groetjes Anja

Monky

Hi Anke,
Fijn dat het niet is tegen gevallen  :D En de volgende fotosessie komt eerder dan ik verwacht had... namelijk... NU  ;D

Hi Mara,
Zo slecht zijn jouw kiekjes van je vogels helemaal niet hoor! Als je wil, kan ik een keertje langs komen als je voliere klaar is? Dan kan ik je laten zien hoe je zelf ook closeupjes kan maken en zo  ;)

Het is wel een maffe foto van Garath, hè? Maar hij is wel heel lief.

Hi Anja,
Fijn dat je ook weer genoten hebt  :D Ook jij hoeft niet zo lang te wachten... want hier komt de laatste fotosessie...

Nou toch nog eerder dan verwacht  :)

Ik begin met mijn prachtige opaline bonte witmasker Isaura.
Dit is eigenlijk een kleine serie... Ik kon niet kiezen, dus ik heb ze maar allemaal geplaatst  :D

Wat een koppie, hè?  :-*

Dan de Lutino's. Ik heb er zoals jullie weten 3 en ze zijn alledrie verschillend.
Ik begin met de gewone lutino Vesna  :)

Ze is echt zo mooi geworden. Het even rondvliegen heeft haar ook goed gedaan. Ze is een stuk levendiger geworden  ???

Heel rustig kijkt ze naar wat er onder haar gebeurt  :)

Wordt je niet helemaal verliefd op zo'n koppie  :-* :-* :-*

Hier zie je Vesna op de voorgrond en Lulac op de achtergrond.

Zo komen we meteen bij de volgende lutino... de bonte  :) Lulac...  :-*

Hier zit ze net in de voliere... Ze heeft het hoogste stokje gepakt die ze kon vinden  :)

Nog een klein beetje onwennig op het stokkie bij het eten...

Toch lekker aan het smikkelen geslagen  ;D

En weer terug naar haar slaapplekkie... Ze houdt van rust... Dus ze heeft hier het rustigste plekkie van de voliere gevonden... Good for her!  :-*

Mooi portretje  :-* :-* :-*

Tot slot komen we bij Yara... Ze is een opaline lutino.

Lekker poetsen... ze heeft een hele mooie kleur geel... vooral met het licht van de ondergaande zon...

Ze houdt altijd in de gaten wat Yaro aan het doen is...  :)

En de nieuwsgierigheid zit gewoon in de familie  :D

Dat waren dan alle valkparkietjes en hun mutaties...

Dan heb ik nog als toegift wat foto's van de grasjes  :)

Istello...

Lumpi

Istello en Lumpi... ze zijn elkaar aan het voeren... en het zijn twee mannetjes...  ::) ;D

Zo.... ik hoop dat jullie hier een beetje  het weekend mee door kunnen komen  :)

Groetjes,
Monky

Anja

*smelt* *smelt* *smelt*

Ik ben helemaal verliefd op deze beauty.

en die grasjes die elkaar voeren. Wat lief.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Monique

Wat mooie foto's zeg! Ik heb er van genoten.  :-*

Ik hou je zeker aan je aanbod.  ;)

Mara

Romy

Hoi Monky

Dit was puur genieten  :D :D :D :D
Zoveel prachtige foto's bij elkaar! Ik kan er geen 1 uithalen waarvan ik kan zeggen : dit is de mooiste, want ze zijn allemaal prachtig! Ze kijken ook allemaal zo vertederend  :-*

Groetjes
Romy

*Esther*

Leuke gedaan met alle drie de lutino's op een rijtje. :D
Heeft de bonte lutino geen gele vleugelpennen? Ik heb een geelwang lutino en ik weet nog steeds niet of ze bont is of niet. Als ik naar de vlekken op de rug van Lulac kijk komt het wel aardig overeen.

Groetjes Esther