4 augustus 2025, 09:43:31

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

18 oktober 2005, 14:55:53 #960 Last Edit: 18 oktober 2005, 15:15:30 by gonnie
Hallo allemaal

enkele foto`s van het papegaai centrum , Nel nog bedankt, voor je prachtige serie.
Dit zijn Ara`s die gewoon in de buitenlucht zitten ,zonder kooi

En deze griezel zat boven mijn hoofd toen ik tegen een kooi stond aangeleund en niet in de gaten had wat er boven mijn hoofd zat, brr

tegen deze kooi, stond ik , naam weet ik helaas niet meer

een geelwang amazone uit panama, die vond ik het leukst, en dat is dezelfde als de twee daaronder ,maar dan speelt ie met de oppasser, en zijn ze al een half uur zo samen bezig hij kletste de oren van je hoofd. de vogel dan hè

En hier zie je een echtpaar die volgens mij de struisvogels (of hoe heten die sorry) aan het uitdagen waren , want die vogels bleven maar blazen naar die honden en die honden gromde steeds.

Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi Gonnie,

Mooie foto's. Die foto met de honden zal Lique ook wel mooi vinden want er staan 3 Berner Sennen honden op  ;D

Uitgepoetst?

Groetjes, Nel :)

Christine

Wat een mooie foto's van die ara's ze zijn prachtig heelaas mag ik er geen houden omdat ze te veel kwetteren en te veel lawai maken dan maar hun opzoeken ergens anders! die soort struisvogel weet iemand dat?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

18 oktober 2005, 16:32:03 #963 Last Edit: 18 oktober 2005, 16:34:18 by Gerda
Volgens mij is het een emoe, Christine. Je hebt ook nog Nandoes en struisvogels, maar die hebben niet zo'n 'hangende staart'.

Leuke foto's Gonnie. Eigenlijk erg hoeveel dieren er in opvang zitten, maar wat een geluk dat die opvang er is!!!!

Groetjes Gerda

Riny

Hoy Gonnie
Bij die kooi met dat akelig beest er bovenop zul je toch wel zelf weg gelopen zijn?
Ik was al lang aan de andere kant van het park geweest.
Maar je hebt mooie foto's gemaakt,ik sta er van te kijken dat daar honden mogen komen op het park.
Hoe gaat het met Frans en Indy?
Groetjes Riny :D :D :D

Valerie

Citaat van: Riny op 17 oktober 2005, 14:06:22

Hallo Rianne
Je snapt toch zeker wel dat daar een wachtlijst voor is?

Zet je mij ook alvast op de lijst.  ;D
Hoi Gonnie,

Leuke foto's! Mooi die ara's.  Maar om ze thuis te houden... :o
Wat een akelig beest idd. Ik zou me ook rotgeschrokken zijn. :o Stel dat ie op je hoofd kwam zitten. Eek!!!! :o Ik zwijg maar al gauw...

gonnie

18 oktober 2005, 21:31:27 #966 Last Edit: 18 oktober 2005, 21:43:05 by gonnie
Hoi Allemaal

ben wel besmet met het parkieten virus maar nog steeds gelukkig niet met het poets virus, bahn wie wil er nou daar mee besmet zijn.

Riny dat is een leuk plaatje , waar je die toch altijd haalt ?

En met frans en Indy gaat het lekker, behalve als ze weer in de kooi moeten , dat weten jullie zo langzamerhand wel ,als ik laat merken dat ik bang van hem ben wordt het naar mijn idee alleen maar erger , dus laat ik niks merken, en het valt wel mee , tja hij denkt ik kan het altijd proberen niet waar , misschien dat ik er dan uit mag blijven.

Zo zien we frans en Indy tegenwoordig gelukkig steeds vaker
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Laten we het even niet over poetsen hebben ,want ik doe de hele dag niks anders (behalve als ik hier ben ). ;D ;D.
Prachtige foto's van die ara's en andere vogels. Lijkt me wel
leuk om daar rond te lopen ,maar ook wel weer zielig .Een beetje te vergelijken met stichting Aap hier in Almere.
Aan de ene kant heel zielig ,maar goed dat het eris en ze doen geweldig werk !!!! Daar kan je ook zo heen en het is een prachtige omgeving !

Ik vraag me ook wel eens af waar Riny die leuke plaatjes vandaan haalt ! Hij is weer geinig hoor !

Fransje en Indy in de wasbak !!!! Gaaf , ik probeer ze wel eens mee te nemen naar de wasbak ,maar ze vliegen gelijk weg...stelletje schijterds van mij ::).
Zazou wil ook zijn kooi niet in hoor ,maar zijn snavel is niet zo heel erg scherp ,Nala heeft een veel puntiger snaveltje en dat scheelt ook ! Maar Nal aduik vanzelf haar kooi in als ze moe wordt en Zazou is dan wel altijd in de buurt. Anders doe ik het licht uit en kan ik ze vrij gemakkelijk pakken ,maar dat is al een tijd niet nodig geweest!

Nou Gonnie , we lezen elkaar gauw weer !
Doei , Ankie

Kirsten

Hoi Gonnie,.`

Wat een gave foto's heb je gemaakt,. Wij zijn met het Forum toen meegeweest met de meeting erheen,. Demi was toen ook mee,. en aangezien ze allemaal 'hallo' zeggen, was demi de hele dag bezig met antwoorden,. hahah zo leuk en dan zei ze er nog netjes bij 'ik ben Demi' dus inmiddels kennen ze haar allemaal daar gok ik ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Wauw, mooi hoor! Ik was gisteren nog in een dierenwinkel in Sneek, en daar zaten ook 2 van die papegaaien. Ik aai ze niet want je weet maar nooit! :)

Riny

Citaat van: Ankie op 18 oktober 2005, 22:29:04
Ik vraag me ook wel eens af waar Riny die leuke plaatjes vandaan haalt ! Hij is weer geinig hoor !

Hallo Ankie en Gonnie
Riny haalt die plaatjes gewoon van het internet af.

gonnie

Hoi

Heb weer een vogel boek gekocht , bij een goedkope boekenwinkel, het is ,kooi en volierevogels van Esther Verhoef-Verhallen, is toch weer anders als mijn eerste boek, was maar 8,95 euro.
maar Riny een koningsparkiet staat er weederom niet in.
Groetjes Gonnie

Valerie

Dat boek heb ik ook. Mooi eh?
Welke boeken heb je dan nog meer? Ik ben verslaafd aan valkjesboeken, vooral die plaatjes. ;D

Petra en Cheeky

Heya Gonnie!

Fijn om te lezen dat alles met Frans en Indy goed gaat en uiteraard ook met jou! Tja, dat ze soms even niet de kooi in willen, ken ik! Het scheelt als je de tijd hebt, want dan gaan ze meestal vanzelf wel bij ons! Maar wee als je haast hebt!
Lief, je tweetal in de wasbak!  ;D

Riny, je plaatjes zijn super! Ik haal ook wel eens plaatjes her en der vandaan bij de gifjes en de animated gifjes, maar die van jou komen zeker van een geheime site...!  :P Ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen!

Groetjes,
Peet

hippysuus

Moet toch ff reageren hoor, ik vind dat beestje boven op de kooi helemaal geen griezel (straks heeft ie nog complexen van jullie zeg ;D). Hij kijkt best wel goeiig de camera in toch?

Maar de papegaaienfoto's zijn goed gelukt!

Groetjes,
Suus