verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Ik ga weer de dagboeken langs en zag het aan de titel. Jeetje. Erg is dat dat de risicos van handopfok zo groot zijn. Zelfs een super goede mamma zoals jij kan er niks aan doen. Ik vind het heel erg voor je. Ik had het nu niet verwacht.. sterkte..

Groeten, Lin
Citaat van: trienke op 13 september 2005, 17:11:32
aa riny wat lief van je.

ennuh peettante heb je nog naampjes voor ons, we denken dat we 2 kereltjes worden.

Groetjes Trienke, lucky en 2tal.

Kan je toch berekenen?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

hallo allemaal

het gaat goed met het 2tal. Ze zijn goed aangekomen 2 a 3 gram en dat is nog niet zoveel per dag geweest. Merk ook dat ze langer op hun voeding kunnen teren normaal was het rond de 3 uur het kropje soms leeg.

Het eten geven met het lepeltje lukt niet echt, het eten vliegt elke kant op behalfe de goede.

En wat betreft het uitrekenen man en pop komt hetzelfde eruit.

En het gaat ook goed met lucky, Lucky was vandaag weer eens lief.  ;) echt een knuffelkont, en alles pakken wat ik eet, en overala achter me aan vliegen. Toen ik vanmiddag de kleintjes voeding gaf, ging lucky op me hoofd zitten mee te kijken ze vond het wel intersant.

Helaas kon ik vanddag eerst niet op internet komen wegens storing verbinding.

Hier nog wat foto's

is nu de jongste

De oudste

en de alleroudste :P lucky

Groetjes Trienke

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rianne

trienke

1 bontje de andere heeft zwarte kuif, lijkt er ook op dat ze gepareld worden ;)

groetjes Trienke

Rianne

Riny

Hoy Trienke
Ik begon me vanmiddag al zorgen te maken.
Geen Trienke en Lucky op het forum en ook niet op msn.
Gelukkig was het maar een storing.
Dat eerste jongste kleintje wordt zeker een bontje.
Ze groeien goed toppie.
Groetjes Riny :D  :en een   :-* voor Lucky

Christine

wat zijn de jongen al gegroeid :o je doet er enorm je best voor ik bewonder je elke dag echt waar :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi allemaal

het gaat goed met het 2tal ze zijn weer lekker aangekomen ;) weer 2 a 3 gram.

Wat me opvalt bij de bonte is dat er een soort rode gloed over de oogjes zit.weetniet precies wat dat is.

Lucky gaat ook goed, die heb ik net weer ff lekker verwend met trosgierst. ;)

groetjes Trienke

Ps kan soms mischien niet reageren omdat het internet hier zwaar Kl*te soms is.

Riny

Hoy Trienke
Dan zak je toch af naar het zonnige zuiden,dan heb je ook altijd een pleegmoeder tot je beschikking.
Hier is het internet oke!!
Fijn dat je kleintjes goed aankomen.
En wat Lucky betreft die heeft het ook niet gemakkelijk de laatste tijd,veel veranderingen door de kleintjes.
En een verdrietige Trienke omdat er 2 jonkie's dood zijn gegaan.
Ze snapt natuurlijk niet wat er aan de hand is maar voelt het wel.
Allebei een dikke  :-*  van Riny

trienke

hoi allemaal

Ik zit nu op school en doe het maar via daar.

Het gaat goed met de kleintjes, ze zijn lekker aangekomen.

Het worden echte scheetjes ;)

Groetjes Trienke

Rianne

Lin

Citaat van: Rianne op 16 september 2005, 13:49:52
Die rode gloed, misschien zijn ze cinnamon?

Nee volgens mij niet dan waren de donkere oogjes niet zo donker. Hoeveel wegen de kleintjes eigenlijk? 30 gram zitten ze nu toch wel over heen toch op deze leeftijd? Ontlasting nog steeds goed? Ik ben elke keer weer blij dat ze weer wat aankomen. hooe vaak voer je nu 5 keer op een dag?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Hoi allemaal

ik heb slecht nieuws en goed nieuws

het slechte is vanmiddag is er weer een kleitje gestorven, weer gestikt tijdens voeding, doe toch iets verkeerd?

de oudste is nog gezond en weegt nu 34 gram nog wel erg laag maar komt wel iedere dag aan. die is nu 3 weken oud. ik voer om de 4 uren.

groetjes Trienke

Christine

wat erg voor je weer eentje gestorven? niet te rap voeden is misschien een tipje ik weet het niet maar is toch wel raar dat het de tweede keer is oftewel is die kleine zo hevig aan het eten maar één ding weet ik zeker jij kan er niets aandoen veel sterkte met dit verlies :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**