verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Trienke
Doe het gewoon zo als jij denkt dat het goed is.
En kijk niet meer op dat gewichtsschema ieder valkje is anders dat zie je bij mensen ook.
En die drie van jou zijn springlevend,ik heb het zelf gezien.
En dat je er verstand van hebt heb je wel bewezen met Lucky en Angel.
Groetjes Riny :-* :-* :-*

trienke

Hoi riny je hebt gelijk met lucky en angel was het ook gelukt, maar die verstand kwam ook door mede van jullie waardoor ik elke dag jullie nog dankbaar mee ben.

Groetjes Trienke

trienke

Hallo

IK heb slecht nieuws over 1 kleintje,  :'( Het jongste jonkie is vanmorgen overleden in me handen. Ik was het aan het voeren, Ik denk dat het eten in het verkeerde gat is gekomen waardoor het kleintje gestikt is :'( Voel me er zo schuldig over.  :'( :'( Ik heb het kleintje dood zien gaan in me handen.

De andere 2 gaat het goed en zijn ook weer een beetje gegroeid.

Groetjes de verdrietige trienke

patty_dordtse valkjes

hoi,

je zal je je erg rot voelen wat er gebeurd is.
ik wens je veel sterkte met je verdriet.

patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kirsten

Hoi Trienke,

Elke dag kom ik even bij je kijken,. heb grote bewondering voor je hoe je met alles omgaat,. Nu lees ik dit verdriet weer. Jeetje wat heb jij een hoop te voorduren gehad de afgelopen tijd,. Een dikke knuffel van mij en ik duim voor de andere twee

Sterkte,.
Lieve groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

trienke

Hoi

bedankt voor jullie woorden, ik hoop dat de andere 2 het wel redden. Die zien er nu goed uit.

groetjes Trienke

Rianne

Hey Trienke,

we weten dat je echt je best doet voor de kleintjes. En handopfok neemt risico's mee. Hier had je echt niks aan kunnen doen.
Als ze al heel levendig zijn, zou ik ze minder druivensuiker geven. Ik denk zelf dat ze dan heel veel energie hebben en dat kwijt willen door actief te doen, en daardoor weer afvallen. Maar dat kan ik mis hebben hoor!

Riny

Hoy Trienke
Wat erg wat ik nu lees.
Maar daar kun jij niets aan doen ,misschien is het kleintje zelf wat gulzig geweest
Jij mag je niet schuldig voeren ,hier kan niemand wat aan doen jij zeker niet.
Ik leef met je mee ,jij bent een kanjer en vergeet dat nooit!!
Liefs Riny :-* :-* :-*

trienke

Ik ben blij dat ik bij jullie me verhaal kweit kan. Gelukkig heeft dit kleintje niet lang pijn geleden, maar het blijft me bijstaan. :'( Het vreet me aan dat gevoel.

Groetjes Trienke

margreet

hallo Trienke,

Wat jammer nu, het ging zo goed, je hebt jezelf niets te verwijten hoor. Spijtig genoeg gebeuren deze dingen. Kan me voorstellen dat jeje  rot voelt zou ik ook hebben, succes met de andere 2.

groetjes Margreet

trienke

Hoi allemaal

het gaat nu al wat beter met me, maar blijf het beeld zien. Met de andere 2 ben ik bezig om te leren met de lepel. Ze zijn namelijk erg gulzig.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Dat hebben ze toch snel genoeg in de gaten hoe het werkt met een lepeltje.
Heb je het lepeltje ook een beetje verbogen?
En nu kun je er ook als ze het gewend zijn om zo te eten wat eikrachtvoer onder doen.
Ik ben blij dat jij je al wat beter voelt.                                    En uit naam van Lucky en je tweetal krijg jij dit bedankje omdat jij de beste valkenmama bent van allemaal.
Groetjes Riny :-*

trienke

aa riny wat lief van je.

ennuh peettante heb je nog naampjes voor ons, we denken dat we 2 kereltjes worden.

Groetjes Trienke, lucky en 2tal.

Riny

Hoy Trienke
Als je namen zoekt dan moet je Gerda vragen ,die is daar steengoed in.
Groetjes Riny :D :D :D

Riny

Hoy Trienke en Lucky
Hoe gaat het vandaag in het Hoge Noorden?
groetjes Riny :D :D :D