verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Trienke
Lucky heeft vast last van haar hormonen.
Ze is aan het puberen en jij moet het ontgelden,niet eerlijk he.
Laat haar maar eens even in haar sop gaar koken.
Ik heb die voetringen gewoon gekocht bij een handelaar hier in de buurt.
groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi Trienke
ben blij dat mijn frans niet de enige is die soms lelijk doet tegen het baasje, bij mij ie het de ene dag erger dan de andere, frans wil gewoon uit de kooi blijven , maar na 3 uur is het welletje en moet ik ook weer mijn dingen doen , hopelijk blijft het bij jou bij deze ene keer
Groetjes Gonnie

trienke

hoi allemaal

Ik denk dat het bij lucky alleen om jarloezie gaat, ze is op dit moment weer lief, alhoewel ze nog wel haar nageltjes goed in me vel zet.

Het 3tal gaat het goed. Ze hebben net weer eten gehad en heb ze gewogen. de jongste weegt nu 19 gram en de oudste ook de middelste weegt nu 20 gram. ze zijn nu rond de 13 dagen oud.

groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Dan hebben ze wel een achterstand t.o.v. valkjes die door de ouders worden gevoerd ,maar dat is ook vrij normaal.
Tegen de ouders kan niets tegen op.
Maar ze komen aan en dat is het belangrijkste.
En wat de nageltjes van Lucky betreft ,ga er eens met een nagelvijltje over.
Alleen over de scherpe puntjes.
Groetjes Riny en een  :-* voor Lucky

trienke

hoi

Ja ik merk zeker dat ze een achterstand hebben in alles, lucky en angel zat ik nu al een aantal dagen om de 4 uren, en bij deze 3tal kan het nog maar net. Omdat ze nog erg klein zijn kunnen ze in 1 keer veel voeding krijgen. Maar ze groeien en dat is mooi, zo kan er meer voeding in binnenkort en meer tijd tussen. Ik zit nu namelijk met die tijd dat ik weer naar school moet en me moeder aan het werk. Dan komt het soms niet altijd mooi uit, maar ja daar kan ik ook niks aan doen. Maandag en dinsdag heb ik gelukkig stage en kan ik evn tussen de middag naar huis. ;) Maar dan zit er wel 4 uren tussen nog.

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Het gaat goed met het 3tal. Alleen vind ze wel mager. Ik doe me best om ze zoveel mogelijk eten te geven. Ze zijn wel aangekomen maar niet echt veel.

lucky gaat het ook goed, merk wel dat ze jarloers is. Tja de kleintjes krijgen nou eenmaal meer aandacht van iedereen.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Is er niet iets wat Lucky heel erg interessant vindt?
Dan geef je haar dat alleen te spelen als je de kleintjes gaat voeren.
En natuurlijk wat lekkers een stukje muesli of een soepstengel e.d.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

Lucky krijgt af en toe wel wat lekkers hoor als ik bezig be met de kleintjes. Net heeft ze een stuk beschuit gekregen dit vind ze lekker en leuk mee te spelen. Ik betrek haar er ook steeds mee, maar ze wil er niks mee te maken hebben. Maar als ze zo vervelend is dan is het aandacht geven niet meer leuk.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Dat kan ik goed begrijpen.
Het wordt ook tijd dat ze een vriendje krijgt waar ze zich mee kan amuseren.
Maar daar wordt aan gewerkt.

trienke

Tja op het vriendje moet ze nog ff wachten en dan is het nog afwachten of ze het accepteerd.

Met het 3tal gaat het goed, geef hun wat meer voeding en dit kunnen ze ook aan.

Maar hoevaak mag ik eigelijk druivensuiker door de voeding doen?

groetjes Trienke

Riny

Hoy trienke
Waarom wil je ze druivesuiker geven?
Ik heb ze nu diverse keren op je webcam gezien en ze zijn zo levendig als maar zijn kan.Als die nog meer energie krijgen springen ze uit het bakje.
Of is druivesuiker nog ergens anders goed voor,ik dacht dat het alleen gebruikt werd voor meer energie en als ze gestrest zijn.
Ik geloof dat je druivesuiker niet langer als 10 dagen aan een stuk mag geven,maar bij zulke kleintjes weet ik het niet zeker.

trienke

Ik geef die kleintjes 2x op een dag een beetje druiven suiker door het eten, ik geef dit zodat een beetje groeien, en energie dus krijgen.

Maar als dit niet goed is ga ik het minderen en afbouwen.

groetjes Trienke

Riny

Hoy trienke
Ik weet niet zeker of het slecht is hoor.
Vraag het anders eens bij voeding of handopfok.
groetjes Riny :D :D :D

Lin

Hey,

Druivesuiker is alleen om aan te sterken volgens mij. maar kan je niet dan vaker voeren of al een beetje pellets erdoor heen doen?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Ik heb de vraag even gepost bij voeding, vaker voeren lukt niet, omdat ik ook druk met school en stage ben. Ik geef ze nu om de 3a4 uren voeding.

Groetjes Trienke