29 april 2024, 17:04:41

Wat vinden jullie?

Gestart door Valerie, 16 april 2005, 18:20:24

« vorige - volgende »

Anita1

 ;D ;D ;D wat een prachtige kooi riny!!!
zie je nu wel? als je maar goed rondkijkt op de marktplaats kom je echt geweldige koopjes tegen! wat een mooie  kooi zeg!~en wat goedkoooop!!
zoeites tref je niet snel hoor,voor die prijs en dan pas 5 maanden oud!
goed kijken dus valerie!!!
knufff anita

Riny

hoy Anita en Valerie
En vooral snel reageren want anders is ze al weer weg.
Zulke koopjes staan niet lang ,dus snel beslissen!!!
Groetjes Riny :D :D :D

Anita1

ja juist riny,snel beslissen.METEEN.
want als je eerst alles wilt weten,de maten enz,dan is ie al verkocht.je moet er zoooo snel bij zijn!
dus valerie als je weer iets zie,gelijk bellen en kopen!
knuf anita

Valerie

21 april 2005, 11:24:34 #33 Last Edit: 21 april 2005, 11:33:15 by Valerie_vh
Ben gisterenavond en vandaag nog niet op de computer geweest. Dus als er in die tussentijd zoiets gebeurd, kan ik daar toch niks aan doen? Wel een erg mooie kooi, had ik ook wel gewillen.



KoosjeTweety

Hej Riny, das ook een hele mooi kooi :)
Heb je goed gedaan :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Valerie

Ik kwam op marktplaats deze tegen: , is nog niet verkocht, hebben er al op geboden, maar reageerden nog niet op de mail. Heb teruggemaild dat ik er 40-50 € voor wil geven. Is 85 breed, 55 diep. Zo eentje als kooi 2.
Ik wacht nu op antwoord. Als 40 of 50 goed is (als ze meer wil, hoor ik het ook wel) kan ik hem vandaag nog ophalen. Is ook afhankelijk van hoe oud die is. Want ik zag in België 1 voor 30 €, maar geen mooie kleur en ver van hier, maar niet zo ver van mijn ouders. Dus ff wachten...



Valerie

klein vraagje nog... zit daar een rooster op de bodem, zodat de vogels niet op de houtsnippers zitten? Dan zou ik evengoed krant kunnen gebruiken, minder stof..  :P



KoosjeTweety

Hoi
Zo een rooster heb ik ook.
Die zet ik er onder als ik de kooi gaat verschonen :)
Maar boven staat ie dan open :)
Vind het een mooie kooi.
Ik hoop dat je hem kan kopen.
Laat je het even weten :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Valerie

Ik ben niet zeker, het lijkt enkel of daar een rooster zit, ik hoop het. Han denkt dat ze dat rooster toch alleen maar onderpoepen.  ;D Zien we wel. Zou me iig een hoop geld besparen en tijd. Want zelf maken is erg duur en duurt wel een poosje. Enkel nog een oplossing voor Ricky, maar dat lukt wel. 65 cm breed heb ik dan nog over voor hem. Is iig wel meer dan hij nu heeft, dacht ik. Als ik het deze week nog vindt, kan ook Peppie in een iets ruimere kooi.



Paul

Hoi Valerie,

Zo'n rooster zou ik voor valkjes in elk geval nooit gebruiken omdat die graag op de bodem scharrelen en op dat rooster is dat lastig voor ze.
Mijn rosella zit ook wel op de bodem en daar zou ik ook geen rooster voor gebruiken want als ze iets van voer of zo laten vallen halen ze dat normaal weer op vanaf de bodem en dan kan dat niet meer :(
Dus ik zou een rooster afraden misschien dat dat voor een grijze roodstaart wel werkt maar voor valkjes en rosellas in elk geval niet.
Het zou alleen makkelijk zijn tijdens het schoonmaken zodat de vogel niet ontsnapt.

Groetjes, Paul

Valerie

Ok Paul, ik snap wat je bedoeld. Dus dat rooster, dat er evt. bijzit is enkel nuttig tijdens het schoonmaken.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op m'n mailtje. Mss vond die persoon mijn bod te laag?
Ik zie nog wel.
Heb al zitten meten. Ik zou de kooi op z'n zij kunnen zetten, dan heb ik nog ruimte zat voor nog een kooi of om de voliere op z'n zij er naast te zetten.



Valerie

YES!!!!
Nu maar hopen dat ze er niet te veel voor vragen. Lekker dichtbij. :):):) *hopes*



Riny

25 april 2005, 19:03:19 #42 Last Edit: 25 april 2005, 19:16:40 by Riny
Hoy Valerie
Als ze niet te duur is gelijk kopen,anders gaat ie weer aan je neus voorbij.
Groetjes en succes Riny ;D ;D ;D

KoosjeTweety

Hij is mooi Val
Zag hem ook staan inderdaad...
Staat er een tel nummer bij? Dan kan je gelijk bellen! ben je nog sneller.. anders even een mailtje sturen... (duurt vaak wel langer)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Valerie

Nee, stond geen nummer bij. Anders had ik allang gebeld. Maar wat denken jullie? Is ferplast, wat kan ik daar max nog voor geven? Geen idee wat ze vragen.