11 mei 2025, 20:47:45

mijne packo doet raar

Gestart door karmen, 10 april 2005, 11:10:23

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Karmen,

Wat een moeilijke beslissing he??
Maar ik twijfel er niet aan dat hij bij Tara goed terecht komt. Maar het blijft moeilijk.
Spikey bij ons heeft het ongeveer drie maanden gehad. Hij vloog echt op de hoogste kast endook dan om aan te vallen. We hebben toen in overleg met de DA hem iets gekortwiekt. Dat hielp bij hem wonderlijk goed. Omdat wij nu de grenzen aangaven en niet hij, kreeg hij meer rust. Hij is nu een schatje hoor!!
Maar ik heb geen kinderen (behalve mijn valkjes), dus ik kon het langer afwachten.
Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen. Toch sterkte ermee, want het blijft moeilijk natuurlijk :(

Groetjes Gerda

karmen

hoi,

ja inderdaad gerda is een hele moeilijk beslissing geweest :'( en heeft ook nog wel zen lieve momenten hoor maar dan is het zoals ge zegt komt eerst zoentje geven en op men schouder zitten dan klimt hem op men hoofd om te paren en als ge hem dan weg doet kruipt ie letterlijk op de hoogste kast om in duikvlucht te komen aanvallen :o en daar men jongste zoon nog maar drie is heeft hem nog niet de reflex om hem te beschermen allee beschermt hem wel beetje maar had hem de vorige keer toch goe vast hoor hangde te bengelen aan zen armke  ??? en dat kan ik niet verder nemen he hopelijk krijg ik hier geen negatieve reacties op omdat ik mijne packo wegdoe want is echt met groot verdriet maar toch al beetje getroost dat hij naar onze lieve tara mag gaan groetjes

Riny

Hallo Karmen
Hier hoeft niemand commentaar op te leveren ,tenminste geen negatief commentaar.
Iedereen die jou berichtjes aandachtig gelezen heeft weet dat jij niet klakkeloos een beslissing genomen hebt.
En voor jou valkje wordt prima gezorgd.
En jij moet op de eerste plaats aan je kinderen denken.
Sterkte en groetjes Riny :-* :-*

Gerda

Hoi Karmen,

Ik ben het met RIny eens.
Jij neemt deze beslissing in ieders belang, je gezin en Packo. Er zullen misschien mensen zijn die hem niet wegdoen (ik zou het liever noemen: een geschiktere plek vinden) maar hem dan de hele dag in de kooi 'opsluiten'.
Jij kiest het beste voor Packo en voor je gezin, weloverwogen en terecht. Als daar commentaar op zou komen, zou ik me daar ook niets van aantrekken.
Maar ik kan je beslissing goed begrijpen en denk ook dat dit het beste is dat je kan doen.

Groetjes Gerda

Joyce28

Ik kan me voorstellen hoe je je voelt hoor.Ik heb 2 valkjes weggedaan,heb er nu nog 2,zie onderschrift.Ik heb er wel voor gezorgd dat ze weer goed terecht kwamen.Eentje ging weer terug naar zijn vorige eigenaar.En de ander in een kamervoliere met een vriendje die eenzaam was,en die nu grote schik heeft.
Het leuke is wel dat ik daar nog contact mee had,zodat ik ook zag hoe goed het klikte.
En dat was me heel dierbaar,en zorgde er ook voor dat ik er een goed gevoel bij had.Dus ook een aanrader voor jou
Soms moet je dingen beslissen die je liever niet wilt

Veel geluk met je nieuwe valkje van Tara
Ik sta nu 4 wkn op een wachtlijst,maar bij mij duurt het nog wel een paar maand ;)

karmen

hoi,

doet me deugd om die berichtjes te lezen hoor :D en inderdaad heb die paar dagen in zen kooitje gelaten maar kan dat niet aanzien zo zielig ::) zodat ik er hem gisteren na 2 dagen weer heb losgelaten en ja hoor was weer just hetzelfde eerst zoentjes komen geven en zo en dan weer attakeren  ::) nu ja alles zal wel op zen pootjes terechtkomen met da beestje als hij een maal bij onze tara zit en zal hem ook nog wel zien dan ons packo groetjes

karmen

hoi,

hier effe update bijhouden he, mijn tacko is al verhuisd naar men ventje (witmasker) waar hij een lutino popje heeft en daar is het al grote liefde ;D nu was men beslissing om packo te geven aan tara daar ze een voliere heeft en ik er geen weg meer mee kon nu sinds vorige woensdag (zie men drie nieuwe lieverds) had ik dus normaal 2 popjes gekocht en nog een manneke bij onze moon, star en luna, toen ik die in hun kooitje stopte (moon en star)zitten appart daar ik onze packo toch nog maar eens een kans wou geven met ons luna(popje normaal) nu in de kooi direct grote ruzie natuurlijk begon die terug aan te vallen en zo  ::), onze packo er dan maar uitgehaald en zo twee dagen op de kooi laten zitten gisterenmiddag terug in de kooi gestoken zodat ik ze heel goed in het oog kon houden en wat bleek onze packo heel heel rustig nu zat gisterenmiddag en gisterenavond zo heel mooi dicht bij elkaar en was zo heel lief aan het pekken op haar hoofdje en zo met zen kopje schudden precies om haar te verleiden nu ben ik teweten gekomen van ons tara dat ze dat normaal niet zo veel doen bij mannekes dus mijn vermoeden dat ons luna dan toch een popje is neemt alleen maar toe ;D gisteren dan ook direct gezegd aan ons tara en die verstaat het gelukkig heel goed dat ik onze packo nog een laatste kans wou geven en dat ik hem wilde houden dus tara nog es bedankt daarvoor ;) voor  het moment gaat alles rustig hier nu en hopelijk blijft dit zo met onze packo nu ::) wel heel heel blij hoor ;D vele groetjes

Gerda

Hoi Karmen,

Het zou geweldig zijn als je Packo gewoon kon houden. Schattig dat ie zo bij Luna zit. Misschien maakt de liefde van hem een rustige huisvader ;) ;)

Ik ben blij dat het zo goed gaat!!

Groetjes Gerda