8 mei 2025, 07:18:32

Nestje Malaia & Tequila

Gestart door Tara, 30 maart 2005, 15:47:18

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Karmen en Tara
Jullie zijn samen een beetje in verwachting van een Cinamon geparelde Lutino.
Ik sta volgend jaar wel als eerste op de wachtlijst.
Mijn jaar kan al niet meer stuk ,ik heb mijn Primrose en al 16 gezonde jonkie's.
Groetjes Riny :D :D :D

karmen

hey riny,

en wat is een primrose als ik mag vragen zoals jullie al weten nog niet lang geleden door die microbe gebeten geweest he kwestie van beetje up to date te zijn he alhoewel denk wel dat dat ergens ongezond is ze hier zo op die forum te komen  ::) ;D hahahaha is wel grapje he groetjes karmen en wachten nog vol spanning af  :P

Riny

Hoy Karmen
Nu zit ik hier wel op Tara haar Dagboek jou Vraag te beantwoorden(sorry Tara)
Een Primrose is een valkparkiet die bijna niet voorkomt,en die ik heel graag wilde hebben.
Kijk maar eens bij Mutatie's .
Groetjes Riny :D :D :D

karmen

lol riny,

heb moeten googlen want ik vond het niet direct bij mutaties hahaha mooi vogel en staan er al foto's op de comm :d:d

Tara

Het eerste jong is er, heb 'm uit het eitje moeten helpen, het tweede is ook al druk aan het uitbreken, het is geen lutino helaas... Maar heb wel een lutino bij een ander nestje :).

Ik hoop dat deze het haalt, want ie's wel ff zwakjes...

Groetjes, Tara

karmen

whoehoeeeeeeee,

dikke proficiat met het eerste eitje, en misschien met het uitbreken van de andere eitjes dat er nog zo eentje tussen zit he zullen wel zien he meid :d:d zo blij als een klein kind hier hihi

Gerda

Tara,

Gefeliciteerd!!! Dat het maar een sterk valkje mag worden!! Leuk dat je een lutino hebt in een ander nestje!!

Ik ben benieuwd wanneer de andere eitjes uitkomen, ik blijf het volgen!!

Groetjes Gerda

~Natas~

hai,

Hier ook maar ff reageren.
Hoezo is de Lutino zwakker dan bij dit nestje.
En toch nog je wens he een mooie lutino :p

Veel succes met wat nog komen gaat, en uh wanner FOTO'S
Groetjes,

Natasja

Tara

Citaat van: *Natas* op 18 april 2005, 21:12:13
hai,

Hier ook maar ff reageren.
Hoezo is de Lutino zwakker dan bij dit nestje.
En toch nog je wens he een mooie lutino :p

Veel succes met wat nog komen gaat, en uh wanner FOTO'S
Groetjes,

Natasja

Foto's normaal gezien vanavond Natasja :).
En ik heb het niet over de lutino, maar het valkje bij Malaia en Tequila die wat zwakjes is... Ik ga nu weer even naar ze kijken, en in de hoop dat het goed gaat met 'm.

Wish me luck :)

Groetjes, Tara

~Natas~

Hai Tara,

Oke gesnapt.
Ik d8t al?

Succes ben erg benieuwd, en ik w8t af.
Groetjes

Natas

Tara

Hoi,

de kleine gaat gelukkig beter,
morgenochtend ga ik vroeger opstaan om het tweede jong uit zijn eitje te helpen, zal er ook niet uitraken anders, en ik mag niets riskeren, zoals vorig jaar, want ze breken gewoon verkeerd uit helaas... In elk geval, het jonkie doet het al wat beter, alleen even in de gaten houden of ie gevoerd wordt...

Hier even een foto van de kleine, vast een cinnamon gepareld valkje.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Wat geweldig dat je weer kleintjes hebt en dat ze zo goed gaan :)
Hopenlijk lukt het helpen met het volgende eitje morgen ook en komt er ook zo'n mooi wollig kleintje uit :)
Het gaat in elk geval best goed nu met je nestjes dus dat is wel heel erg fijn :)

Groetjes, Paul

Tessa

Hey Tara,
Super dat je weer jongen hebt hoop dat het je nu allemaal goed mag gaan ik duim iniedergeval weer voor je dikke knuf Tessa

karmen

hey,

och wat een schattig vogelke en zo klein lief he ;D nu maar hopen dat het goed gevoed wordt en zo he maar ja onze tara kennende zal da zeker geen probleem geven groetjes en veel succes en op naar de volgende

Tara

Dank jullie :).

Bij ons Malaia is er ondertussen een tweede jong he, en het is er zelf uitgeraakt !! Ben echt blij.

Helaas weer geen lutino, vind het echt jammer zeg, straks heeft Samoerai vorig jaar weer vreemdgegaan en met Tequila gepaard... Dan neem je maar daar een lutino van he Karmen :).

Foto's komen nog.

Groetjes, Tara