7 mei 2025, 04:29:02

Nestje Malaia & Tequila

Gestart door Tara, 30 maart 2005, 15:47:18

« vorige - volgende »

Tara

Hoi hoi,

ik ga even een apart dagboekje beginnen voor dit nestje, voor Karmen, zodat het makkelijker volgen is, Karmen gaat een jonkie van Malaia en Tequila houden, namelijk een cinnamon geparelde lutino, waar ik kans op heb, aangezien Malaia split lutino is.

Malaia kent iedereen wel, mijn mooie cinnamon geparelde witmasker man split lutino en bont en zijn vrouwtje Tequila, een cinnamon geparelde pop.

In juli had ik een eitje van hun overgelegd bij een ander nestje, het kwam uit, maar ik had problemen toen ook.. Er zaten gaatjes in het eitje en ik hielp het een beetje uit omdat de jonkies nooit vanzelf uitkwamen en uitdroogden bij Malaia & Tequila. Dus ik hielp het, helaas is het jonkie gestorven, het had rode oogjes, dus moest wel een lutino zijn...

Vandaag lag het eerste eitje bij Tequila, ik ben keiblij :).
Dus voor dit nestje hou ik jullie hier ook op de hoogte.

Groetjes, Tara

karmen

hoi,

dank je tara voor al je goede zorgen ;D en zal dit zeker blijven opvolgen dank je voor alles en hopelijk ben je nu eindelijk verlost van die ellendige ziektes he meid groetjes karmen

Lin

Hoi Tara,

Ik ga ook dit dagboek van je volgen. Ik hoop dat ik het allemaal kan bijhouden. Ik ga mijn best doen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anita1

;D keigaaf voor je tara.moet ff wennen bij verhalen.lees meestal alleen de dagboeken,maar zal dit nu ook aanvinken.
ga je zeker volgen.kusss anita en felieeeee met je ei :-*

Lin

Citaat van: Anita1 op  1 april 2005, 20:34:02
;D keigaaf voor je tara.moet ff wennen bij verhalen.lees meestal alleen de dagboeken,maar zal dit nu ook aanvinken.
ga je zeker volgen.kusss anita en felieeeee met je ei :-*

Geldt voor mij dus ook!

Groeten, Lin

Tara

Dank jullie,
da's lief van jullie.

Bij Malaia ligt er ondertussen ook een tweede eitje, wss van gisteren, hopelijk morgen aldus een derde eitje.

Groetjes, Tara

karmen

kan ik wel geloven ze tara dat ge dolgelukkig bent ;D en nu maar met zen allen hopen op een goede afloop he duim alvast voor je dat alle eitjes mogen uitkomen ;D groetjes karmen

Tara

Hoi hoi,

ondertussen een derde eitje bij Tequila :).
Ennuh, het eerste al bevrucht!!!

Groetjes, Tara

Lin

Hoi Tara,

Nou dat is de eerste al, en al een derde eitje bij Tequila. Hoe gaat het broeden?

Groeten, Lin

Tara

Hoi Lin,

het broeden gaat super goed hoor, ze doen het super dit koppel, het enige waar ik me zorgen om ga maken is als ze moeten uitkomen, want vorig jaar hadden deze jongen ook problemen en heeft maar één kunnen uitkomen doordat ik 'm uit het eitje hielp, ik kan nu maar hopen dat dit komt door de problemen die ik toen heb, en dat ze nu zonder problemen kunnen uitkomen over een tijdje, het gaat verder heel goed, ik denk iets in het tweede ei gezien te hebben maar echt zeker ben ik dit nog niet, vanavond meer duidelijkheid, hier even een foto van een broedende Tequila;

Groetjes, Tara

Lin

Hoi Tara,
Nou dat wordt dan helemaal spannend voor je. Maar geelukkig dat het borden goed gaat, want daar kan je niet echt meehelpen als daar wat mis gaat.

Groeten, Lin

~Natas~

YES YES YES[/b]

Gaat het eindelijk toch lukken.
Ik zeg het weer..........
Ik blijf voor je duimen.

:-* Natas  :-*

Gerda

Hoi Tara,

Spannend allemaal zeg. Ik hoop dat ze inderdaad zelf uit het ei kunnen komen. Ik zal voor je duimen.
Ik blijf je volgen hoor!! Ik heb je aangevinkt.

Groetjes Gerda

Tara

Dank jullie :-*

Ik heb dus, zoals gezegd, nog eens geschouwd, en ja hoor, de eerste twee eitjes zijn al zeker weten bevrucht, super vind ik het, het gaat echt heel goed met het nestje, hopelijk zullen ze allemaal bevrucht zijn, en ga ik toch zeker enkele cinnamon geparelde lutino's hebben, voor Karmen, voor Riny, als er maar twee zouden zijn, uiteraard naar deze personen eerst, ik wacht dan wel af tot in de tweede ronde :).

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
Ik voel me nu ook een beetje zwanger!!!
Helemaal tof dat het nu zo goed gaat.
Groetjes Riny ;D ;D ;D