10 augustus 2025, 05:24:43

Nestje(s) Marianne 2005

Gestart door Marianne, 29 maart 2005, 20:20:56

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Marianne,

Kun je eens een foto van Dory en Kyra neer zetten. Ben wel benieuwd naar het verschil.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

6 mei 2005, 14:48:32 #91 Last Edit: 6 mei 2005, 14:50:37 by *Marianne*
Hoi Suzanne,

Even in "het archief" gedoken en twee foto's gevonden.

De eerste is van Dory.

en dit is Kyra.

Zie je het verschil?! Ook Kyra is een geparelde lutino maar Dory is toch weer heel anders.
Ik verwacht dat de oudste lutino net als Dory wordt en de jongste net als Kyra maar zeker weten doe ik het natuurlijk nog niet helemaal.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Ik zie duidelijk verschil ja. Dory is veel geler. Ik vind dat wel heel mooi  :). Dus ik denk dat ik wel al ongeveer weet wie het gaat worden  ;D ;). Ze zijn beiden lief, maar ik vind zo eentje als Dory wel erg mooi.. Dus zal het waarschijnlijk de oudste worden  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

Staat genoteerd  ;D
Nu maar hopen dat ze net zo mooi wordt als mijn eigen Dory.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Maakt niks uit hoor. Ook als ze niet zo zou worden, had ik haar waarschijnlijk gekozen. Gewoon omdat zij me het meeste aanspreekt.

Nu nog een naam verzinnen  ::). Wordt steeds moeilijker vind ik  :-\.

Groetjes

Suzanne

ps: als je zin/tijd hebt, zou je dan misschien foto's van haar naar mijn mailadres willen sturen? Vind ik wel leuk om ze te hebben van kleins af aan. Het formaat van de foto's maakt niet uit, ik heb kabel...

Marianne

Hoi Suzanne,

Doe ik...

Groetjes Marianne

Marianne

Foto van vandaag......

Eerst het trio bij elkaar.

Marianne

De oudste, een geparelde.

Marianne

De geparelde lutino van Suzanne.

en een foto van haar rug.

Marianne

en de jongste lutino.

Zij is duidelijk lichter van kleur als die van Suzanne.

Groetjes Marianne

Lin

Wat een droppies. Zien er mooi uit zo, tenminste geen valkje dat geplukt wordt.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Suzanne

Hoi Marianne,

Leuke foto's  :). Ik zie het idd duidelijk. Het kuifje van de oudste lutino is duidelijk donkerder geel dan die van het jongste lutinootje.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hoi Marianne,

Vanwege de robijn rode oogjes van "mijn" lutinootje, noem ik haar Ruby.

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Een leuke naam.
Ik zal nu haar naam gaan gebruiken.

Vanavond nog lekker met haar geknuffeld.
Timo, mijn oudste zoon, had de oudste geknuffeld en Renzo, mijn jongste zoon, de jongste lutino.
Het is schitterend om te zien hoe ze hier al van genieten. Ze kruipen helemaal tegen je aan en de oogjes gaan dicht als je ze kriebelt onder de snaveltjes.

Groetjes Marianne

Suzanne

Hoi Marianne,

Wat leuk. Ben zo benieuwd hoe ze er straks uit ziet als ze helemaal in de veren zit  :).

Groetjes

Suzanne