9 augustus 2025, 13:59:42

Nestje(s) Marianne 2005

Gestart door Marianne, 29 maart 2005, 20:20:56

« vorige - volgende »

Marianne

Hallo allemaal,

Het gaat prima met de kleintjes.
Nog geen foto's want ik kan het toestel even niet vinden.
Als ik hem gevonden heb, dan volgen ze snel.

De kleintjes krijgen al veertjes, tjee het gaat erg hard.
Ze zitten ook niet meer zo tegen elkaar aangedrukt in het hoekje van het blok (terwijl er toch makkelijk 4 volwassen valkjes in kunnen zitten) en ik verwacht dat ze nu langzaam ook gaan proberen door het vlieggat naar buiten te kijken.
De oudste kan al een beetje op je vinger zitten, de lutino's lukt dit nog niet.
Verder worden ze graag geknuffeld, helaas gaat 3 tegelijk niet erg makkelijk.

De foto volgen spoedig....

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Heb je je camera inmiddels al gevonden  :D? Ik zit al vanaf vanochtend met smart te wachten op de foto's  :P.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lin

Hey,

Ja dat gaat snel he. Als ze het blok uit zijn dan kunnen ze al bijna weg. Gelukkig heb je een lange tijd van ze kunnen geneten, dat pakken ze niet meer van je af. Wat leuk de naam ruby zo heet het valkje van ria ook dat is een lutino met rode ogen dus om dezelfde reden.

Groeten, Lin

ps. vind je fototoestel even!!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Goedemorgen,

Fototoestel is terecht. Mijn man had hem mee naar zijn werk.
Dus hier foto's van gisterenavond.

Het trio:

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

De oudste, die gaat waarschijnlijk naar mijn broer.

Marianne

Dit is Ruby van Suzanne:

en nog een keer:

Marianne

11 mei 2005, 08:21:04 #111 Last Edit: 11 mei 2005, 08:23:28 by *Marianne*
en de jongste lutino.
Voor haar heb ik nog geen baasje.

hier wilde ze eigenlijk niet op de foto.....

maar toch een foto van haar voorkant.

Ook zij is erg veranderd en bij haar zijn ook de pareltjes duidelijkere geworden.

Groetjes Marianne

Suzanne

Hoi Marianne,

Mooie foto's weer  :). De oudste is ook een mooi valkje zeg. Maar ik vind "mijn" Ruby nog het mooiste  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lin

Hey,

misschien kan je vragen of marco interesse heeft in je lutino die vroeg aan mij of ik er nog een had. Leuke fotos en je kan ze straks ook nog blijven volgen want je kent de mensen. dat is dan wel een fijn gevoel.

Groeten, Lin

Marianne

Goedemorgen,

Nog even geen nieuwe foto's, maar ik wil wel even melden dat het super gaat.
De oudste en Ruby zitten al mooi in de veertjes. Ruby is erg mooi gepareld. Netjes op een rijtje en niet hier en daar een pareltje.
De jongste begint nu ook veertjes te krijgen. Er zit elke keer maar 1 dag tussen ze in maar wat een verschil in grootte....
Vandaag feest, mijn schoonmoeder is jarig dus voor foto's even wachten tot morgen.

Groetjes Marianne

Suzanne

Hoi Marianne,

Gefeliciteerd met je schoonmoeder  ;D.

Leuk om te horen dat Ruby zo mooi gepareld is  ;D.

Groetjes

Suzanne

Lin

Hey,

Ook namens mij gefeliciteerd! En ik kan niet wachten op de fotos!

Groeten, Lin

Marianne

FOTO'S !!!!!!!

Eerst een foto van 2 daagjes geleden. Zo zit Renzo 's avonds met de kleintjes te knuffelen.

Marianne

Het trio.

Ze blijven niet zo stil meer zitten en vinden alles wat buiten het blok gebeurd erg spannend. Vooral Ruby, zij spant de kroon.

Marianne