11 mei 2025, 10:04:13

Nestje(s) Marianne 2005

Gestart door Marianne, 29 maart 2005, 20:20:56

« vorige - volgende »

Rianne

:-\ Vervelend maar ja, het is de natuur. Gelukkig is het wel minder geworden door de zalf.

Marianne

29 september 2005, 17:36:27 #256 Last Edit: 29 september 2005, 17:41:01 by *Marianne*
Hallo allemaal,

Ik heb weer foto's in de aanbieding.

Dit is de oudste. Aardig geplukt maar het is niet erger geworden. Het leuke is dat hij nu 3 knal gele pennetjes op zijn koppie terug krijgt, dus een man is.

En dan hier de kleinste en ondeugenste van het stel.

En dan nu 2 foto's van ze samen.

Ze passen dus bijna niet meer op 1 hand.

Daarom .........

moest de jongste zich even corrigeren om er niet vanaf te vallen.
Nu kan je ook goed het kleurverschil tussen die twee zien.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Nelly

30 september 2005, 16:24:59 #257 Last Edit: 30 september 2005, 16:26:57 by Nelly
 8) 8) 8) 8) 8) 8)  :D :D :D :D :D :D :D :D :D 8) 8) 8) 8) 8) 8) 

Hoi Marianne

Wat groeien ze toch weer hard die twee kleintjes.
En zo mooi van kleur!!!!!

Groetjes

Liefs, Ma

8) 8) 8) 8) 8) 8) :D :D :D :D :D :D :D :D :D) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Riny

Hoy Marianne
Het broedseizoen bij mij is afgelopen maar als ik dat gefriemel op jou hand zie ,krijg ik nu al weer zin.
Denk je dat we daar ooit vanaf komen van die verslaving?
Maar ze groeien goed!!
Groetjes Riny :D :D :D

Marianne

Hoihoi,

Het gaat goed met de - half kale- valkjes.
De jongste begint nu goed bij te kleuren en is een stuk donkerder geworden.
Kan nu ook haar oranje wangetjes zien.
Zal van de week weer een foto maken.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Petra en Cheeky

Wat een lieve kleine frummeltjes op je hand! Blij te horen dat de uierzalf heeft geholpen! Grappig dat de kleinste de ondeugendste is, meestal is het de oudste, toch? ;D

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Jeetje wat gaat dat hard! Had de vorige fotos en over dat plukken nog niet eens gelezen. Maar wat zijn die wildkleurtjes mooi donker! Maar als je cinnamon heb dan zie je toch geen pikzwarte ogen maar een lichte kleur als de oogjes dicht zijn. Of is dat alleen bij witmaskers? Zijn dit je laatste jongen en zijn ze al gereserveerd?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Hoi Lin,

Volgens mij is dat met rode lensjes idd bij Cinnamons. Nu dacht ik eerst dat de jongste, toen het nog een pluisje was, rode lensjes had. Ze is wel licht van kleur maar om het nu cinnamon te noemen  :-\ ik denk toch dat dat een andere kleur zal zijn. Even wachten tot de veertjes er goed door gekomen zijn. De oudste is idd erg donker, lijkt wel zwart soms  ;)
Een van deze twee valkjes is voor mijn oudste zoon. Hij kan nu nog niet kieze welke maar dat komt vanzelf wel. De naam voor dat valkje wordt in iedergeval Koda.
En het andere valkje zal ook wel een baasje krijgen, en anders blijft het gezellig hier. Daar maak ik mij niet zo druk om eerlijk gezegd. Het is natuurlijk niet zo'n mooi gezicht een geplukt valkje dus dat komt vast goed als ze weer helemaal in de veertjes zitten.

Groetjes Marianne

bobbie

Hallo Marianne,

Wat een schattige jonkies heb je zeg. En wat is de oudste donker van kleur, mooi hoor. Jammer van de 2 witte donsjes  :-\.

Ik kom gauw weer kijken of je weer nieuwe foto's hebt.

Groetjes, Nel :)

Rianne

Leuk dat er 1 naar je zoon gaat. Ik ben benieuwd of er 1 cinnamon is of niet. :)

Marianne

5 oktober 2005, 12:27:29 #265 Last Edit: 5 oktober 2005, 12:29:48 by *Marianne*
Vandaag weer foto's gemaakt....

Dit is de oudste.

En dit is Koda.

Timo heeft dus zijn keuze gemaakt en kan het erg goed vinden met de jongste.
De oudste is erg aanhankelijk en komt graag knuffelen. Hij kan al een beetje op je vinger zitten dus het gaat wederom hard.

Groetjes Marianne

Christine

Wat zijn ze mooi maar wat is het eerste een gewone wildkleur? of lijkt ie zo donker?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marianne

Hoi Christine,

Een gewone wildkleur.
Hij is idd. erg donker, bijna zwart zelfs.

Groetjes Marianne

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto's weer van je kleintjes, Marianne! Ze steken mooi af bij dat rodewijnkleurtje!  ;D
Grappig dat Timo z'n keuze al gemaakt heeft! Dat maakt het makkelijk voor jou!  ;)

Groetjes,
Petra

Marianne

Hoi,

Het gaat goed met de kleintjes.
De veertjes beginnen nu te komen en dan lijken ze meteen veel groter.
Volgens mij is het ergste gepluk nu voorbij. Paps en mams zijn alweer aan het wipwappen en hun aandacht dus heel ergens anders.
Ze komen nu af en toe met hun koppie voor het gat van het blok zitten en kijken dan heel nieuwsgierig naar buiten. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren totdat een van de twee voor het gat komt te zitten.
Koda, de jongste, is volgens mij toch een cinnamon maar wel een donkere (of kan dit niet?!) want nu de veertjes er goed zijn lijken ze toch wel bruiner van kleur.
De oudste is nog steeds heel donker en dol op knuffelen. Ook vind hij de valkjes in de kamervoliere erg interessant, had een hele tijd naar ze kijken, terwijl hij op je handpalm zit.
Binnenkort weer foto's....

Groetjes Marianne