11 mei 2025, 04:28:52

Nestje(s) Marianne 2005

Gestart door Marianne, 29 maart 2005, 20:20:56

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Lijkt mij dat de oudste een wildkleur grijs is en de andere een cinnamon. Je moet even goed kijken naar de uiteinden van een veer. Leuk dat het zo goed gaat. Hoe gaat het met de rest?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Hoi Marianne,

Ik ben helemaal verliefd op je beide kippetjes...ik vind vooral de oudste erg om op te eten.  ;D

Geef ze maar een dikke knuffel van me!

Groetjes,
Suus

Caroline

Mooie jonkies Marianne, en zo mooi donker de wildkleur. Jammer van het plukken maar je vertelde dat al minderde gelukkig.

Ik kom zeker nog een keer terug.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marianne

12 oktober 2005, 11:47:03 #273 Last Edit: 12 oktober 2005, 11:53:06 by *Marianne*
Halloooooooo,

Weer foto's gemaakt vandaag.

Dit is de oudste. Voor hem/haar heb ik sinds gisteren ook een nieuw baasje. Hij gaat naar een tante van mij.
Ik weet nog niet hoe ze hem gaat noemen maar zodra dat bekend is laat ik het weten.
Vanmorgen toen ik beneden kwam van de zolder zat hij al uit het blok op de bodem van de kooi. Net toch nog terug gezet in het blok. Kan ie het nog een keer proberen.
Hij is nog wat kaal maar heeft een prachtige "punk"kuif.

En dit is dan Koda.
Timo en zij kunnen het al prima met elkaar vinden. Als ze uit het blok is piept ze en houdt daarmee op als ze bij Timo zit om geknuffeld te worden. Echt schattig om te zien.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Gerda

Hoi Marianne,

Wat een schatjes. De oudste heeft al een megakuif zeg. Beetje compensatie  ;) Hij ziet er lekker eigenwijs uit, en toch super lief.

Koda heeft ook al zo'n lekker eigenwijs bekkie. Leuk dat ze zo leuk op Timo reageert. Dat wordt natuurlijk ook een kroelkipje (Koda dan, niet Timo  :D)(

Groetjes Gerda

Marianne

12 oktober 2005, 12:15:06 #275 Last Edit: 12 oktober 2005, 12:16:44 by *Marianne*
Citaat van: Gerda op 12 oktober 2005, 12:08:04
Dat wordt natuurlijk ook een kroelkipje (Koda dan, niet Timo :D)

Groetjes Gerda

Hoi Gerda,

Timo is ook een kroelkipje hoor  ;D ;D Alleen niet als andere het zien.
Hij is tenslotte ook al 10 jaar en dan is het niet stoer om met mams te knuffelen als iemand anders het ziet. Maar oewee we met zijn tweetjes zijn......

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rianne

Wat een gaaf kuifje heeft die oudste, heeft ie met z'n pootje in het stopcontact gezeten of zo? ??? ;)
Haha, leuk hoor, oude Timo. Heeft nog steeds z'n trots. :)

Christine

Wat is de oudste mooi en wat een mega kuifje! ik denk dat die de mega'ste kuif heeft van alle valkjes! we zullen zien als hij wat ouder is! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Ach, wat lief die oudste, en wat een megakuif zeg, prachtig, valt nog meer op met zo'n kaal nekje, je moet een minisjaaltje voor hem breien.  ;D  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

:D wauw wat een lekkere bekkies hebben ze zeg, en die mega-kuif  ;D echt mooi.
eigenwijze koppies al, heerlijk.
Ik kan wel een beetje breien hoor dus inderdaad een mooie minisjaal. ;)

bobbie

Hoi Marianne,

Wat gaat dat hard zeg. I kben helemaal weg van de oudste, wat een poepie.

Voor allebei een knuffeltje van oma Nel.

groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto's zeg, Marianne! Maarreh... die tante van jou mag wel uitkijken met de oudste... er zit volgens mij een hoop ondeugd in die kleine kraaloogjes!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Marianne

Hoihoi,

Vandaag wat verandering aangebracht.
Het blok is van de kooi af en Dobey, het mannetje, heb ik weer in de voliere gedaan.
De kleintjes waren uit het blok en nu kon ik dus goed zien hoe hij plukte. Eerst eten geven en daarna snel een veertje uit de nek plukken.
Jewel, de pop, geeft ze goed te eten en ik kan alles nu prima zien.
Koda loopt heerlijk over de bodem te wandelen. Even hier en daar aan voelen en 'bijten'. De oudste zit op het touw dat in de kooi hangt.
Hopelijk groeien nu de veertjes er weer snel aan want op het moment zijn het net twee giertjes.

Groetjes Marianne

Marianne

Heey,

Hier weer een berichtje van deze kant.
Sinds gisterenavond zitten de twee kleintjes helemaal zonder paps en mams.
Tot nu toe gaat het goed, ze hangen erg aan elkaar.
Waar de een naar toe gaat volgt de ander.
Ik zal snel weer eens foto's maken van deze 2 knuffeltjes.

Groetjes Marianne

Rianne