15 mei 2025, 05:57:17

Nestje(s) Marianne 2005

Gestart door Marianne, 29 maart 2005, 20:20:56

« vorige - volgende »

Marianne

13 september 2005, 20:48:08 #225 Last Edit: 13 september 2005, 20:50:06 by *Marianne*
Voor de liefhebbers....

De 3 kleine donsjes heerlijk bij elkaar.

Het grappige van deze foto vind ik het vleugeltje op het eitje dat nog uit moet komen. (zo van....jij hoort er ook bij hoor)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Roosje

oooh inderdaad, prachtig... :-*

hippysuus

aaah ja dat is inderdaad erg lief...smelt :-*

Nelly

14 september 2005, 00:19:42 #228 Last Edit: 14 september 2005, 00:21:53 by Nelly
Hoi Dochter

Wat zijn het toch weer lieve kleine scheetjes, die drie pluizige donzebolletjes van Dobey en Jewel.
heel vertederend om te zien.

Geniet er maar fijn van, en jou kennende, doe je dat ook wel.

Voor Timo en Renzo  dikke  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Voor jou en Cris veel liefs

Liefs, Ma

Marianne

Hoihoi,

Ik ben helemaal blij..... :D
Ook het 4e eitjes is vandaag uitgekomen.
Het is wederom een wit donsje. Dus nu in totaal 2 witte en 2 gele donsjes in het blok.
Ik hoop dat deze kleine goed gaat groeien want is toch een week jonger dan de oudste en dat verschil in grootte zie je toch wel.
We zullen zien...

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Riny

Hoy Marianne
Dat hoop ik ook want een week is toch wel veel.
Anders kun je hem misschien wat bijvoeren.
Heel veel succes gewenst.
Groetjes Riny :D :D :D

Marianne

Morgen...

Vanmorgen lag het kleine witte donsje dood in het blok.
Koud en een beetje plat maar verder niets aan te zien.
Ik had het al een beetje verwacht dus de klap is niet zo heel groot.
De andere 3 heb ik vanmorgen heel even vast gehad want paps en mams waren beide aan het eten.
De kroppies waren nog leeg maar verder gaat het heel goed met ze.

Groetjes Marianne

Riny

Hoy Marianne
Jammer van dat vierde jonkie.
Het leeftijdsverschil was ook wel erg groot.
Hopelijk wordt de rest wel goed gevoerd.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Sneu inderdaad van het jonkie! Al had je het verwacht, toch is het altijd naar. Maar ik hoop dat de anderen opgroeien tot lieve ondeugende kleine valkjes!

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Nou wat erg ben je eerst zo blij met een vierde en dan dit. Gelukkig verwachtte je het al en gebeurde het de eerste dag. Wel erg jammer. de anderen gaan nog wel goed?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

wat erg van het vierde jonkie was dan wel mooi geweest 2gele en 2 witte donsjes :-* ben ook wel blij dat alles goed gaat met de andere drie

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marianne

Hoihoi,

Met de andere 3 gaat het goed.
De oudste heeft een groeispurt t.o.v. de andere 2 en ook de volste krop.
De andere 2 zijn ongeveer even groot en hebben vanmorgen wat pap van mij gekregen zodat ze hun koppie goed omhoog houden want anders eet de oudste alles op...
Ze zitten lekker met zijn 3e onder paps dan wel mams en ik mag een blik werpen in het blok zonder dat ik word aangevallen.
Met mams erin kan ik de kleintjes niet pakken maar paps laat het al wel toe.
Binnenkort zal ik weer een foto maken.

Groetjes Marianne

Riny

Hoy Marianne
Dat is goed nieuws.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
groetjes Riny :D :D :D

hippysuus

Hoi, wat jammer dat er 1 wit donsje is doodgegaan zeg. Ik ben wel blij om te lezen dat het goed gaat met de andere 3, dat ze maar grote sterke vogeltjes mogen worden!

Marianne

Schreef ik nog geen anderhalf uur geleden dat het goed gaat met de andere 3 donsjes, zag ik net dat het met het witte donsje toch niet helemaal lekker gaat.
Zijn kroppie zit nu nog vol met pap terwijl het van de ander al weer leeg was en zijn gezichtje ziet er erg ingedroogd uit.
Het ademde nog wel maar echt geweldig zag het er niet uit.

Ik hoor nu constant voeder geluidjes uit het blok komen dus dat is goed.

We zullen wel zien hoe het met dit witte donsje af gaat lopen.

Groetjes Marianne