12 mei 2025, 00:03:41

Nestje(s) Marianne 2005

Gestart door Marianne, 29 maart 2005, 20:20:56

« vorige - volgende »

Roosje

ClaudiaP

Hoi Marianne,....

Spannend hoor....we zullen voor je duimen dat het er vier worden...

Groetjes Claudia,...

Lin

Hey,

dat zal toch wel! Maar blijf er voor de zekerheid maar bij bij het uitgaan. Inderdaad een hele waslijst die mutatieberekening!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Hallo....

Er zijn nu 2 eitjes uitgekomen.
De eerste 8 september en dat is een geel donsje met donkere ogen.
De tweede is vannacht geboren en is een wit donsje met donkere ogen.
Ik heb ze nog niet heel goed kunnen bekijken omdat Dobey en Jewel ze erg goed beschermen. Ze vliegen mij aan zodra ik de deksel van het blok optil, dus laat ik ze maar zoveel mogelijk met rust. Stel je voor dat de kleintjes gewond raken omdat ik zo graag een glimp van ze op wil vangen.
Ik hou ze dus in stilte in de gaten (door het invlieg gat bv.)

Als er nog meer nieuws is meld ik mij weer (of als ik foto's gemaakt heb)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Christine

hoi
ik kon ook nooit kijken in het nestblokje wanneer fien en flutty kleintjes hadden. ik wachte altijd tot ze er allebij af waren en dan kon ik de klein lekker kroelen :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Hee spannend hoor, ik verheug me nu al op de foto's die ongetwijfeld nog komen!

Lin

Hey,

Gefeliciteerd!
ik hoop op een cinnamon witmasker die vind ik wel mooi. Maar dat kan je straks wel een aan de oogjes zien en de wildkleur ook een cinnamon hoop ik. Spannend!

Groeten, Lin

Marianne

11 september 2005, 21:02:53 #217 Last Edit: 12 september 2005, 16:06:24 by *Marianne*
Het derde eitje is net ook uitgekomen.
Weer een geel donsje met donkere oogjes.
Nu het laatste eitje nog, hoewel al 3 kleintjes voor dit koppel al super is en ben heel trots op ze....

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rianne

Ik ben heel benieuwd naar de foto's! ;)

Lin

Hey,
Ik ben erg blij voor je. Nog hopen op een laatste verrassing!

Groeten, Lin

Riny

Hoy Marianne
Gefeliciteerd met je drieling!

Groetjes Riny

Marianne

Hoi allemaal,

Bedankt voor de felicitaties.
Het gaat super, ze krijgen de hele tijd wat te eten.
Heerlijk die voederpiepjes weer in huis.
Het laatste eitjes is nog niet uitgekomen, maar morgen is ook eigenlijk de dag pas dus het kan nog goed komen.
Foto's heb ik nog niet gemaakt, maar dat zal ik binnenkort gaan doen.
Ik mag nu weer in het blok kijken zonder dat ik wordt aangevallen.
Wat kunnen koppels toch verschillend reageren. Het andere koppel vindt het best hoor als ik kijk en de kleintjes eruit pak. Ze krijgen ze toch weer terug maar dit koppel is erg strijdvaardig (ook niet verkeerd natuurlijk)
Ik hoop, doordat ze het nu druk hebben met eten geven, ze niet gaan plukken aan de kleintjes.
We zullen zien...

Groetjes Marianne

hippysuus

Fijn om te horen dat het goed gaat met de kleintjes, ik ben benieuwd wanneer de laatste zich gaat melden :D en naar die foto's word ik steeds nieuwsgieriger 8)

Riny, waar haal je toch altijd al die leuke plaatjes vandaan!

Groetjes,
Suus

Petra en Cheeky

Ha Marianne!
Van harte gefeliciteerd met je piepende kleintjes! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!
Groetjes,
Petra

Gerda

Wat leuk, drie jonkies,

Ik ben benieuwd naar de foto's.
Veel plezier met de kleintjes, geniet er maar van, ze zijn snel genoeg groot!!

Groetjes Gerda