4 mei 2025, 13:17:39

Nestje van Milo & Misty

Gestart door Kenay, 27 maart 2005, 23:44:57

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Kenay
Gefeliciteerd!!!!
En je hebt prachtige jonkie's ,jong nummer 2 heeft mijn hart gestolen.
Veel succes met alles Riny :D :D :D

Kenay

Hey Gerda,

ze zijn heel erg lief, de kleintste is nog wel erg bang voor me (handen) maar het eerste jong kruipt helemaal tegen me handen aan, echt heel erg lief ;D

Medisch informaticus :| nog nooit van gehoord ??? klint wel erg belangrijk allemaal  ;D ik kijk erg uit naar mijn opleiding in elk geval, heb dan me eige lokaal gezien en daar staan 70 computers!  :o echt heel erg veel :o

Hey Riny,

Ik heb altijd al graag een lutino gewild dus die hou ik zeker, wel jammer dat ie niet zo naar me trekt als de oudste maar ze is niet bang voor me handen ofzo ;D

groetjes Dees

Gerda

14 april 2005, 17:00:51 #47 Last Edit: 15 april 2005, 16:54:19 by Gerda_T
Hoi Desire,

Die tweede foto van jong twee is erg goed gelukt. Mooi scherp!! Ik vind het alledrie schatjes.
Mijn functie in het ziekenhuis is het testen van nieuwe systemen, het beschrijven, werkinstructies maken en scholing geven. Daarnaast nog een helpdeskfunctie van de lopende systemen. Erg leuk en divers. Maar ik ben eerst onderwijzeres en jaren verpleegkundige geweest.
Maar ICT is erg divers, en bovendien leuk, vind ik (en jij blijkbaar ook, anders had je het niet gekozen ;) :D)

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Ten eerste gefeliciteerd! Erg leuk voor je. Maar je kan bij je kleine valkjes toch al de veertjes zien? Kijk anders even in mijn dagboek.

Hartstikke mooi zien de kleintjes eruit. Erg gezond en een volle krop. Je kan het ei weghalen en aan iemand anders geven. Je legt hem dan gewoon op een handdoek in een niet te warme/koude ruimte. Een lamp is niet nodig. Hij kan wel een weken daar liggen, maar doe dat wel als hij nog niet langer dan 2 dagen bebroed is. Jammer dat je nog geen eigenaren hebt. Maar stuur je me nog een IM zodra je een besluit hebt genomen?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi,

Zo heb ff snel je verhalen door gelezen.
Ik moet zeggen het zijn 3 schitterende valkjes om te zien.
Ze zijn alle drie ff mooi :P
En nu zijn ze vooral erg leuk om te zien en zo lekker STOER

Groetjes,

Natasja

Kirsten

Hoi hoi,

Wat een heerlijke moppies zijn het :-*,. leuke foto's en uiteraard ook gefeliciteerd met je geslaagde intakegesprek.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kenay

Hier nog even een foto van alle 3 op me schoot:

Het gaat uitstekend met ze en blazen kunnen ze als de beste ! heb ik ze dan toch te weinig vast gehouden dat ze niet helemaal tam worden? :(
Toch blijevn het enorme scheetjes en nog niemand die er 1 wilt hebben. strakjes moet ik ze alle drie houden ;D

Misty heeft geen 2de eitje gelegd en broed niet op het eitje
dus ik haal het eitje er morgen uit. of heeft iemand intresse in een eitje? kans op wildkleur en lutino? ik hoor het wel!

Groetjes Dees

Lin

Oh wat een lieffies!! Weet je al wat de lutino voor een is, een pop? Ik weet misschien wel iemand voor een man. tja dat blazen kan je niet veel aan doen. Gewoon oppakken en laten wennen. Echt een lieve foto.

Groeten, Lin

Kenay

Hoi lin,

De lutino is een pop inderdaad. alleen de lutino kan ik bij deze ouders geslacht wetend  verkopen. de rest komen wildkleurtjes uit waarvan 50% pop en 50% man dus het is moeilijk om echt een jong te verkopen als man of pop zijnde. ik vindt ze alledrie erg lief maar zal er toch minimaal 1 weg moeten doen ;) ik heb inmiddels 1 iemand gevonden, maar veel informatie krijg ik niet van die mensen  :-[ ze hebben 2 valkjes en zoeken er nog 1 bij en het liefste een tamme. dat is alle informatie wat ik gekregen heb en vindt het nu zo moeilijk om te zeggen of ze het goed zal krijgen daar :-[ :-[ ben echt heel erg bang dat de jongen in verkeerde handen vallen, wat zouden jullie doen?

Groetjes Dees

zazoe

Ik kan me voorstellen dat je dat een beetje eng vindt, valkje meegeven aan mensen waar je zo weinig van weet...

Kan je ze niet wat meer info vragen?? Hoe de valkjes erbij zitten, waarom ze er graag 1 bij willen etc...
Of misschien kunnen ze een keer komen kijken naar het kleintje??

Ik zou het zelf ook geen prettig idee vinden als er een valkje van mij naar mensen ging waar ik nauwelijks wat van wist..
helemaal als het zulke lieverds zijn als jouw kleintjes, het zijn echt schatjes hoor, die verdienen het beste huisje wat ze maar kunnen krijgen  :-* :)

Gerda

Hoi Desire,

Ik had hetzelfde idee als Sanne. Nodig die mensen gewoon eens uit om naar de valkjes te kijken. Je kunt al heel veel 'zien' dan. Dan kun je misschien met een geruster hart je valkje meegeven.
Het lijkt me hoe dan ook moeilijk om een valkje dat bij je geboren is aan iemand mee te geven, maar ja, anders heb je over 10 jaar meer dan 100 valken ;D ;D

Groetjes Gerda

Kenay

en dat vindt ik totaal niet erg ;D maar waar moet ik ze laten? :o de tuin behangen met gaas en de vogels hun gang laten gaan  ;D ;D zie dat best wel zitten zo'n grote voliere, maar me ouders niet echt :P ik had vanavond op een gezocht advertentie van hier gereageerd en die mensen hadden gelijk gemaild of ze misschien een keer konden komen om te kijken. hopen dat ze ze lief vinden!

Groetjes Dees

Lin

Hey,

Ik zou ook gewoon eerst meer informatie vragen. Kan je ze niet opbellen? Iki ben in ieder geval blij dat er al iemand is. Ik zal je volgen.

Groeten Lin

Kenay

ze wilden zaterdag om 10 uur langs komen om te komenkijken naar de jongen, maar helaas moet ik dan werken :(

ben erg benieuwd en denk wel dat ze het goed zullen krijgen. als je een vogel koopt doordat je ze in een advertentie ziet staan en er later niet meer naar om zal kijken kom je niet al kijken als de jongen nog maar 3 weken zijn denk ik :)

Groetjes Dees

Kirsten

Hoi Dees,

Nee dat denk ik ook niet inderdaad. Als je zo vroeg al komt kijken, dan denk ik dat hij of zij wel goed terecht komt. Ik vind het zelf ook moeilijk hoor,. Krijg straks ook een nestje en hoop dat ik daar ook goeie baasjes voor vind.
Je hebt nog even, maar ben blij dat er al iemand interesse heeft,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------