8 mei 2025, 14:17:58

Nestje van Milo & Misty

Gestart door Kenay, 27 maart 2005, 23:44:57

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Kenay,

Jeetje wat spannend was het even bij jou,. en gefeliciteerd met je eerste nestje. Ik kan helaas nog even niets aanschaffen omdat wij hier erg druk bezig zijn met het verbouwen van onze tuin en voliere, maar heb genoten van je foto's :D. Blijf je zeker volgen

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik ben hier ook heen gestuurd haha... op een gegeven moment zijn er zoveel dagboeken dat ik niet meer weet of ik al gereageerd heb of niet!
Maar ik wens je veel succes toe met de kleintjes!

Lin

Hoi Kenya,

Wel leuk he die verrassing van een lutino. Ik had dat ook als verrassing. Hoe gaat het voeren nu?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kenay

Hoi allemaal,

De kropjes zijn nog goed gevuld en ben er haast van overtuigd dat ik me gewoon te snel zorgen heb gemaakt met het lege kropje... de jongen groeien ook erg mooi en ook het 3de jong heeft nu zijn kopje omhoog ;D verders weinig nieuws van deze kant... ik ben wel erg nieuwschierig naar de mutaties van de jongen :D alles is nog erg afwachten en kijken hoe het verder gaat... ik neem de jongen wel 2 keer per dag in me handen (durf het nog niet zo lang met kijk op het koud worden van de jongen) en dus zullen ze wel aardig tam worden ;d hoe ouder ze worden hoe langer ik ze op me schoot hou :)

Groetjes Dees

bobbie

Hallo Dees,

Dit net allemaal even doorgelezen, het leek wel een goed boek. Wat spannend zeg met die kleintjes. Gelukkig gaat nu alles goed.

Gefeliciteerd met al die mooie kleintjes. 8)

Ga je volgen hoor.

Groetjes, Nel :)

Kenay

Hoi nel,

Ik heb het boek een paar dagen niet bij gehouden...

Ik ben het 4de jong verloren waar ik best wel van overhoop lig.. ik keek savonds en er was nog niks aan de hand.. ik kijk de volgende ochtend en het jong zag er enorm mager uit... vel over been zou je kunnen zeggen, ik heb het jong gevoerd een paar keer die dag maar de volgende ochtend lag het dood in het blok :( De ouders keken er ook niet echt naar om want het lag steeds apart van de anderen maar het kropje was wel gevuld dus er zal iets mis met het jong geweest zijn... ik ben nu haast bang om het blok open te maken ondanks dat alles goed gaat met de 3 jongen..

Hier onder even foto's

Groetjes Desire

Gerda

Jeetje Desire,

Ik kan me voorstellen dat je er kapot van was. Veel sterkte, meis!!
De oudste drie zien er toppie uit toch?? Ik duim voor je dat alles goed gaat.

Groetjes Gerda

Lin

Hoi desire,

Ik weet hoe je je voelt. wat ontzettend jammer. Maar beter nu dan bijv. 4 weken, maar toch is het heel erg. Ik heb nu sinds twee dagen dat ik weer in het broedhok durf te kijken. Maar wel kijken hoor straks is er wat met de andere mis en zie je het te laat.

Groeten, Lin

Lin

Hey hoe gaat het daar?

Groeten, Lin

Kenay

Hey lin,

Hier gaat het uitstekend hoor! nog steeds geen baasjes gevonden voor de jongen dus misschien hou ik ze allemaal zelf wel ;D

De jongen worden goed gevoerd en groeien als kool... ik had ze alle drie ene mooi ringetje gegeven maar het oudste en de jongste hebben hem verloren en merkte dat te laat :(
Alleen de lutino is nu dus geringt en ben er wel heel erg blij mee! De oudste trek heel erg naar me toe, de lutino niet zo maar die blijft zowiezo en als de oudste zo erg naar me toe blijft trekken blijft die ook gezellig hier ;)

Ook lijkt de oudste pareltjes te hebben.. elk puntje van de pennetjes zijn wit, maar het is nog erg moeilijk te zien door de dons die er nog tussen zit.. wanneer verliezen ze het dons en komen de pennetjes uit? :d ben echt heel erg nieuw schierig nu :d

Misty heeft ook weer een eitje gelegd.. ik weet neit goed wat ik hiermee aan moet en hoop maar dat ze goed voor de jongen zorgt ::) de kropjes waren vanavond in ieder geval wel gevuld maar weet niet precies wanneer het eitje is gelegd natuurlijk...

We wachten het wel af :)

Groetjes Dees

Gerda

Hoi Desire,

Wat goed dat het met deze drie goed gaat. Fantastisch!!
Kun je nog een keertje foto's maken, want ik ben wel nieuwsgierig hoe ze er nu uit zien??

Groetjes Gerda

Kenay

Hoi gerda,

Tuurlijk maak ik nog foto's van ze, ik ben jammer genoeg niet zo'n foto maker want al m'n foto's zijn wazig :( ik zal vanmiddag nog even wat proberen... ik heb zometeen een intake gesprek voor een ict opleiding dus kan het vanmiddag pas doen.

Groetjes Dees

Riny

Hoy Kenay
Dan wens ik je van deze kant heel veel succes met je intake gesprek en ook met het maken van de foto's.
Groetjes Riny :D :D :D

Kenay

WHAHOE!! ik ben met vlag en wimpel aangenomen op de opleiding.. de man die het intake gesprek met me had zei dat ik direct een diploma kreeg omdat ik alles al ken... ik moet wel op niveau 1 beginnen omdat ik geen vooropleiding heb, maar ik zal snel naar niveau 2 en 3 kunnen en misschien wel niveau 4!! ik heb er echt zin in en het is nu nog afwachten hoe het verder loopt kwa opleiding.

maar hier onder de beloofde foto's, ik geloof dat ze aardig gelukt zijn ;)

jong 1:
Kijk eens hoe lekker ik me in de dekens van het bed kan verschuilen? ligt heerlijk zacht en is lekker warm hoor!

Jong 2:
Kijk eens hoe eigewijs ik ben? het straalt er wel vanaf he, kijk maar uit voor mij !

Maar ik kan ook heel mooi zitten hoor, kijk maar.

Jong3:
Ik mag wel klein wezen maar ik ben wel erg stoer hoor!

Gerda

14 april 2005, 16:44:11 #44 Last Edit: 14 april 2005, 16:46:13 by Gerda_T
O, wat zijn ze schattig!!!!
En nog gefeliciteerd he!! ICT is leuk. Ik ben zelf medisch/verpleegkundig informaticus in een ziekenhuis.

Groetjes Gerda