8 mei 2025, 16:19:33

Mandysbeestenboel 1e ronde 2005

Gestart door Mandy, 24 maart 2005, 19:47:22

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Mandy,

goh veel succes als je dat gaat doen ;D
Het vergt waarschijnlijk toch wat moed hoor :)

Heel veel succes in elk geval dit jaar, je zal vast weer prachtige jongen hebben zoals altijd, blijf je volgen ;)

Groetjes, Tara

Andrea

Hoi Mandy,

Ik wens je veel geluk met het kweken dit jaar :)
De valkjes hebben in iedergeval de smaak al te pakken ;)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Mandy

Vandaag is het eerste ei gelegd. ;D
Bij Suske&Wiske en Ot&Sien. :)
Jut&Jul hadden ook een ei maar die vond ik zojuist kapot gemaakt. :-\
Ik denk dat Pino dat heeft gedaan, die is erg bij hun aan het klieren.  >:(
Pipo zal snel een ei van Pino gaan leggen zo te zien dus hopelijk gaat hij daar dan zijn aandacht aan besteden. ::)
Anders zal ik ze met andere valken uit een andere kooi moeten wisselen. Vorig jaar zat Pino ook in een buitenkooi en hij heeft eigenlijk een oogje op Jul maar ik had niet verwacht dat hij zo zou doen, jammer. :-\
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Hoi Mandy,

Gefeliciteerd met je eerste eitje  ;D. En dat er nog maar velen mogen volgen (en uitkomen).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

giovanni

hoi Mandy
ja, gefeliciteerd met je eerste ei!
Het zullen ongetwijfeld weer mooie jongen worden,
kan ook niet anders, zulke mooie ouders ;D

grtz

ps: je brengt me op een idee met die staartveer, ik had
al uitgerekend met de mutatiecalculator welke jongen ik
zou verkrijgen en met enkele mutaties was het geslacht nog onduidelijk,
dus bij deze zou het duidelijk moeten zijn, thx voor de tip :)
(had er al aan gedacht, maar wist niet of dit kwaad kon)

gonnie

Hoi Mandy

gefeliciteerd met je eerst ei ,en veel sucses met alle andere die nog bezig zijn .

Groetjes Gonnie

Tara

Hoi Mandy,

van harte gefeliciteerd met je eitje, spannend he?
Jammer dat dat ene eitje stuk is :(.
Maar er komen gauw wel weer andere (vele) eitjes bij :).

Groetjes, Tara

carco

Hoi Mandy

Geweldig! Het eerst ei alweer!
Ik blijf het weer volgen hoor!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

Dank je. ;)

Vandaag heeft Pipo een ei gelegd en Pino zat er ook bij. :)
Hopelijk gaat hij daar nu aandacht aan besteden ipv aan Jut&Jul. Verhuizen gaat dus niet meer daar Pipo nu aan het leggen is. Maar Jut heeft 'm volgens mij al wel goed terug gepakt want Pino was in z'n tenen gebeten. :o
Jut&Jul zijn trouwens volop bezig een ander blok uit aan het zoeken en ze zijn druk aan het paren. Morgen zou het 2e ei moeten komen. ::)
Bij Ot&Sien ligt al een 2e ei. :)
En morgen zal ik weer bij Suske&Wiske kijken. Ik hoop dat het bij hun in de buitenkooi goed blijft gaan want ze geven ineens weer kouder weer af...
En Oki&Doki zijn een echt koppel geworden want ik heb ze al een aantal maal zien paren. :P
Hans&Grietje, Idem&Dito en Peppi&Kokki doen nog niets, maar wat niet is kan nog komen. ;)

Andrea

Hoi Mandy,

Gefeli met de eerste eitjes :) ws over een paar weken kleine piepkuikentjes weer, leuk  ;D

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Mandy, 

Gefeliciteerd met je eerste eitjes. Ik hoop voor je dat het dit jaar beter gaat als vorig jaar.

Ik zal het blijven volgen hoe het met jouw valkjes gaat.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Marianne

Hoi Mandy,

Gefeliciteerd met je eerste eitjes van de diverse koppels.
Ik wens je een super jaar toe en blijf natuurlijk je verhalen volgen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

5 april 2005, 18:09:20 #27 Last Edit: 5 april 2005, 22:10:34 by Mandy
Hé wat baal ik toch van Pino. :-\
Hij is mijn grote trots en favoriete valk maar wat is hij nu vervelend zeg, hij heeft zojuist het 2e ei van Jut&Jul gesloopt! >:( En ze waren nog wel in een ander blok gaan zitten.
Ik wilde 'm dit jaar graag in de grote kooi houden omdat ik 'm dan goed kan blijven zien, maar ik heb er spijt van, ik had 'm beter weer in een buitenkooi kunnen doen net als vorig jaar. Maar Pipo heeft een ei gelegd en broedt er goed op, verhuizen gaat dus niet meer. ::)
Dus nu heb ik Jut&Jul maar verhuisd naar de achterste buitenkooi en Idem&Dito zitten nu in de grote kooi, die waren toch nog niet bezig met paren en een blok.
In de kooi van Suske&Wiske, voorste buitenkooi, wilde ik geen onrust geven want die broeden op 2 eitjes. :)
Oki&Doki hebben nog geen eitjes maar verwacht ik wel snel. Maar het was uiteraard toch paniek omdat ik ze moest vangen, dus alle valken, behalve Pipo, kwamen uit het blok. :-\
Maarja, de rust is inmiddels wedergekeerd.
Hopelijk gaan Jut&Jul nu daar verder en kiezen ze daar een blok en leggen dan overmorgen hun 3e ei en heeft die wel kans om uit te komen. :)
En hopelijk gaat Pino nu niet bij Ot&Sien vervelen want die zitten in het blok naast hem en hebben nu 3 eieren. Hij moet maar eens bij zijn eigen ei gaan kijken! >:(
Normaal broedt hij altijd goed hoor, maar hij was zo afgeleidt door Jul dat hij dat dus niet deed. :-\
Mocht het toch niet goed gaan dan leg ik het ei van Pino&Pipo zolang bij een ander koppel en verhuis ik ze met Jut&Jul of tenzij die dan een ei hebben met Hans&Grietje uit de andere kooi.
Ja ja valt allemaal nog niet mee hoor, met valkjes kweken. ;)

Riny

Hoy Mandy
Dat gaat niet van een leien dakje bij jou .
Gelukkig gaat het bij mij er rustiger aan toe.
Ze zitten met 6 koppels te broeden ,en het gaat prima.
Allemaal in een gemeenschappelijke voliere.
Maar ik zal maar niet te hard roepen.
Hopelijk is bij jou de rust nu ook weer gekeerd.
veel succes Riny :D :D :D

Guinevere

Hoi Mandy,

Ik wens je veel succes met de kweek dit jaar !
Hopelijk kan je weer veel mensen gelukkig maken.
Blijf je verhalen volgen.

Groetjes
Lotte