2 augustus 2025, 14:23:13

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Het is op zich geen strijd  DAT er een hoop moet worden weggegooid! Daar is Cor ook helemaal van overtuigd en het ermee eens! Alleen weten dat het moet, en het ook echt DOEN, dat is het probleem! Hij liep er al weken, zo niet maanden, tegenaan te hikken en nu is in ieder geval heel dapper een goede start gemaakt. Ik schat dat we bijna 1/3 gehad hebben...... 

Bedankt voor je aanbod om met z'n allen te komen helpen! Voorlopig gaat alles nog goed en is het niet nodig... maar als het wel zo is, roep ik wel keihard "HOUSTON WE HAVE A PROBLEM!" , in dit geval "RINY WE HAVE A PROBLEM" en dan kom jij met de forumdames en de schoonmaakspullen langs?? Hahaha, leuk gezicht zal dat zijn!  ;D

Groetjes,
Peet

Gerda

2 december 2005, 17:19:52 #2161 Last Edit: 2 december 2005, 20:42:12 by Gerda
 ;D

Ankie

Hoi Peet

Als je aan het ruimen bent en je komt een heks tegen ,niet weggooien hoor !!!!
Het grote voordeel van verhuizen vindt ik ,dat je alles weer eens echt lekker opruimt.....wat dat betreft zou ik ook wel weer eens toe zijn aan een verhuizing  :D.
Maar er komt wel wat bij kijken en soms zie je door de bomen het bos niet meer ! Maar gaat vast helemaal goedkomen bij jou en als Riny trommelt sta ik parraat !!!

Ik hebt allebei de standjes op mijn camera ...vraag me niet naar het verschil , maar zal het eens uitproberen !

Groet van Ankie

bobbie

Hoi,

Ik heb juist een man die ALLES weg wil gooien  ::), ik ben dan ook regelmatig wat kwijt  ::) en dat ligt achteraf dan al bij de ROTEB  ::).

Dat is ook niet alles hoor  >:(..

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Ha Allemaal!

Heksen die ik tegenkom op zolder, zal ik voor je bewaren, Ankie! Je hebt goed onthouden (of gegokt) dat er eentje op zolder hangt! Ik vond haar erg mooi! Ze komt van de Xenos van een jaar of 6 geleden... ze kijkt sjaggie en heeft een enorme wrat op haar hoofd.... is dat scary genoeg voor je? Wil je haar hebben?

En Nel, een man die alles maar weggooit, is ook niet alles, tenzij jij weer zo'n type bent als Cor die alles maar bewaart.... dan heft het elkaar mooi op!  ;D

Goed... ik was vandaag weer veel te vroeg wakker en ga daarom lekker even onder m'n zonnebank... ! De lampen zitten er al 10 jaar in of zo, dus heel erg bruinen ze niet meer, maar net genoeg voor een tintje... en daar gaat het om... en om lekker warm te worden!  Daarna de valkjes even lekker los en hopelijk nog wat leuke foto's voor jullie!

Liefs,
Peet

aad

Goedemorgen Peet ..  hier misschien ook nog een ontbijtje met een eitje ?? :D :D

tja  en weer voor de kat zijn ***  eigenlijk best wel beetje sieligjes maar ja tis niet anders !

Groetjes Aad

Caroline

Hoi Peet,

Heel veel sterkte/succes met opruiming deel 2 vandaag!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Citaat van: aad op  3 december 2005, 08:14:08

tja en weer voor de kat zijn *** eigenlijk best wel beetje sieligjes maar ja tis niet anders !

Hoy Aad
Dan breng je toch een bezoekje aan Ria .
Haar broedmachine is leeg.
Misschien komt er wel een heel leuke verrassing uit een van de 3 eitjes.
Groetjes Riny ;D ;D

Rianne

Toen mijn moeder ging samenwonen hebben we bijna de helft van alle spullen op zolder weggegeven of weggegooid. En dan vraag ik me af 'waarom bewaar je eigenlijk zoveel dingen'? Prullaria, heel veel glazen en bekers en andere rommel. Onze zolder hier is gelukkig niet zo groot, en je kunt er niet staan.

Petra en Cheeky

@ Aad: Wat lief van je! Ontbijt op bed met een eitje erbij uit eigen kweek?!  ;) ;D Arme jij, al die eitjes.... houdt het nou nooit op? Misschien moet je er nog een mannetje bij doen die wel weet hoe het moet?  :P

@ Caroline: Nou... opruiming deel II zal wel morgen worden, vrees ik! Cor heeft de hele nacht niet geslapen en ook vanmorgen lukte het nog niet, dus hopelijk zometeen.... weinig opruimen nu... behalve de gewone huishoudelijke klussen!

@ Riny: Goede tip!  ;)

@ Rianne: Tsja... waarom bewaar je zoveel dingen? Ikzelf zou nooit zoveel bewaren, maar er zitten ook spullen bij zoals campingspullen die we 1x gebruikt hebben en aquariumspullen die je niet zomaar wegdoet als je je aquarium niet meer hebt... je weet maar nooit... Zo begint het in ieder geval... Maar dit is een mooie aanleiding om flink te snoeien in de bewaarspulletjes!

EN DAN NU.... VLIEGFOTO'S  VAN VANMORGEN... IK VIND ER EENTJE WEL HEEL ERG UITSPRINGEN.....

(voor de zekerheid plaats ik ze in een nieuw berichtje, voor het geval dat m'n tekst er vandoor gaat.. .plakken en knippen in Word heb ik ff geen zin in)... tot zo!

Petra en Cheeky

Dat zijn ze weer! Ik ga nog even met de valkjes kroelen hier en Harry Potter verder lezen.... cya!

Peet

Rianne

;D ze zijn weer geweldig Peet!

Ankie

Hè Peet

Niet wegdoen hoor ,die heks ,ik ben zeker geïnteresseerd !
Ik heb er dus een echte concurrent bij !!!! ;D Daar hou ik wel van !!!! Ze zijn prachtig !!!!

Geniet van het boek , ik moet er nog in beginnen !

Groet van Ankie

Roosje

Ik weet welke eruit springt, cheeky! :D Prachtig!

valkchico

hallo petra,

alles gaat goed heb ik gelezen maar erg druk met opruimen.
Duurt het nog lang voor je gaat verhuizen?

En mooie vliegfoto's heb je gemaakt. Zeker de onderste ff zo'n blik in de camera bij het voorbij vliegen.

hoest met hubbie?

gr esther