2 augustus 2025, 15:45:40

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  1 december 2005, 20:33:55

@ Mariska: Geen vieze grapjes meer van Maris??? Denk je nou echt dat je dat vol gaat houden! ;D Enne... wat die standjes uitproberen betreft, heb je het al geprobeerd? Je zult versteld staan met wat je ermee kunt bereiken (dit klinkt heel cryptisch voor degenen die de vorige berichtjes niet hebben gelezen...hahaha!)

Ik dat vol houden, uuuuh nee ::)
Misschien een dagje of zo en die is nu om dus.....

Die standjes ga ik heel gauw proberen ;D
Welk standje doe jij het liefst ;D ;)

Ik heb alle standjes al geprobeerd en ik bereik er geen hoogtepunten mee ;D ;D ;)
Ik zie alleen maar wit, wit, wit en het vliegt niet ::) ;D ;)

Hoe bedoel je cryptisch ;D ;D ;D
Maar ik ben heel serieus hoor 8)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi Peet,

Het lukt je steeds beter hoor, ik vind ze prachtig, je vliegfoto's.

Ik lees hier dat jullie allerlei standjes uitproberen. Dus vandaar deze vraag, gebruik jij hiervoor de sportstand??

Echt heel mooi, ik denk dat ik toch ook mijn boekje er eens bij moet gaan pakken, om de sportstand te zoeken.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

He Peet

Die cursuc bij mij heeft wel resultaat opgeleverd zeg  ;D ;D.
Ik wacht op de volgende inschrijvingen !!!! ;D :D ;).

Even zonder dolle.....ze zijn prachtig !!! Je hebt het door he?
Leuk als ze lukken he ?  ;D

Groetjes van Ankie

Petra en Cheeky

Hoi Allemaal!

Ik heb altijd een hekel aan boekjes en wil meestal zelf experimenteren! De gelukte vliegfoto's zijn nu dus ook een combinatie van allerlei standjes!

Het sportstandje van Ankie heb ik niet op mijn camera, maar wel "kinderen en dieren" en dat in combinatie met veel foto's achter elkaar door maken (ook als ze nog net niet vliegen), leverde deze resulaten op! Jaaaaaaa, daar word je heel happy van al dat eindelijk lukt! Ik had eerst een hogere ISO-waarde, maar daar deed-ie ongeveer 2x zo lang over, zodat hij pas echt de foto nam, als het object al uit beeld was. Nu heb ik 'm auto ingesteld en gaat het wel goed. Ik heb wel de resolutie hoog gehouden... comprimeren kan altijd achteraf nog.

Groetjes,
Peet

bobbie

Hoi Petra,

Mijn complimenten hoor.

Enne.................. de stand KINDEREN EN DIEREN is in principe SPORT want die bewegen altijd nl. ;D

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Petra en Nel
Het wordt echt de hoogste tijd dat ik bij jullie nop cursus kom.
Hoeveel bedraagt het lesgeld??
Groetjes Riny :D

Petra en Cheeky

Een geelwangjonkie?  :P
Nee, hoor Riny, da's gekheid, wij houden het lekker op twee, maar ik ben wel helemaal verliefd op die twee van jou! Je komt maar gewoon op les hoor, met z'n allen! Hoewel Gerda veel professioneler is dan ik, ik stoei alleen een beetje met photofiltre en met standjes op de camera.....

Enne... Nel, je hebt gelijk hoor.... KINDEREN EN DIEREN staat volgens mij gelijk aan Ankie's SPORTSTANDJE....! Het heeft in ieder geval zo'n beetje hetzelfde resultaat, alleen snijd ik meestal nog apart de vogels uit, zodat ze een beetje in het midden van het beeld blijven en naar je toegehaald worden. Daarmee vallen - voor mij - overbodige dingen aan de zijkanten weg.

Groetjes,
Peet

Petra en Cheeky

2 december 2005, 09:27:51 #2152 Last Edit: 2 december 2005, 11:46:04 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Zo even een korte update! Over de valkjes valt weinig te vertellen, die slapen nog als roosjes op hun stokjes!

Cor en ik gaan vandaag - als alles goed is - de vloer uitzoeken voor ons nieuwe appartement. We willen graag laminaat door het hele huis. Omdat het allemaal gelijkvloers is, vinden wij het het mooiste dat als er deuren open staan, het laminaat gewoon mooi doorloopt zonder drempels! Nu even kijken wat we mooi vinden, licht eiken trekt ons wel.

En dan daarna, als we nog puf hebben, langs de keukenboer om de kleur van de keuken op de vloer af te stemmen. We hebben al een hele mooie keuken uitgezocht, alleen qua houtsoort, zijn we nog even afhankelijk van wat we op de vloer leggen....we zijn heel benieuwd wat het gaat worden!

Kortom... genoeg te doen vanmiddag! Vandaar dat ik nu nog even lekker op het forum struin.... stofzuigen kan toch nog niet zo vroeg, dan gaan de buren steigeren!  :P ::)

Groetjes,
Peet

N.B. Dus niet! De plannen zijn gewijzigd! Cor werd wat brakkig wakker, dus we gaan vandaag andere nuttige dingen doen en dat is thuis blijven en zijn kamer uitmesten!!! Moet ook hoognodig gebeuren, dan kan ons huis in de verkoop! Mag ik m'n joggingbroek wel weer aantrekken, want het is een zwijnenstal ... je kunt de vloer niet eens meer zien..... Ik was net gedouchet en ready to go!  ;) ;D

Gerda

Hoi Peet,

Als ik het goed begrijp moet de nieuwe vloer wachten tot jullie de oude vloer weer in het zicht hebben  ;D ;D

Heeft Cor nog steeds last van de nasleep van de operatie??
Vervelend!!

Ja in huis vind ik ook altijd wel nuttige dingen om te doen. En dan is mijn huis nog erg klein.  :)

Veel plezier met uitmesten. Opruimen is altijd lekker als het achter de rug is. Dan zit je vanavond weer lekker opgeruimd op het forum. (Of tracteren jullie jezelf op een etentje na het harde werken?)

Liefs Gerda

Petra en Cheeky

Citaat van: Gerda op  2 december 2005, 11:51:37
Als ik het goed begrijp moet de nieuwe vloer wachten tot jullie de oude vloer weer in het zicht hebben  ;D ;D

Heel juist samengevat ja! Hahaha!

Heeft Cor nog steeds last van de nasleep van de operatie??
Vervelend!!

Nee, daar heeft het niets meer mee te maken! De snee is dicht en hij heeft er verder geen last van! Hij is gewoon een beetje brakkig opgestaan vanmorgen.

Veel plezier met uitmesten. Opruimen is altijd lekker als het achter de rug is. Dan zit je vanavond weer lekker opgeruimd op het forum. (Of tracteren jullie jezelf op een etentje na het harde werken?)

Nou ja, plezier.... je zou eens moeten zien hoe die kamer er nu uitziet.....  Cor wil al weken beginnen, maar volgens mij ziet hij zelf door de bomen het bos niet meer.... Ik stelde al voor dat hij er uit haalt wat hij perse wil houden, dan gooien we de rest weg (er kan nl. heeeeeeeel veel weg en dat moet ook!).... Dat zal onze aanpak vandaag dan ook wel gaan worden, denk ik. Nu issie eerst nog ff een uurtje maffen in de hoop dat hij wat uitgeruster wakker wordt voor de 2e keer!
Enne... uit eten gaan? Dat zal er niet in zitten, vrees ik!

Liefs,
Peet

Monky

en? kan je de vloer al zien?  ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Grote pauze momenteel... Cor heeft het nu wel even gehad... ik ook wel (hij zocht uit en ik sorteerde en legde weg in verhuisdozen of vuilniszakken) al was ik eigenlijk liever doorgegaan tot het af was.... maar: de vloer is weer enigszins zichtbaar!!! Morgen of vanavond deel II? Wat kan een man een hoop troep vergaren zeg!!!

Monky

Misschien zit het toch in de mannelijke genen...
Ik heb er namelijk ook zo een. Hij kan werkelijk niets weggooien. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij ons zal gaan met de verhuizing. Of we weer dezelfde ongeopende dozen weer meevervoeren... :D Ach nobody's perfect  ;D

Groetjes,
Monky

Petra en Cheeky

Herkenbaar dus?! Fijn om te horen!  ;D Maar Cor MOET wel weggooien, want we verhuizen van een joekel van een huis naar een ruim appartement, maar wel zonder de megazolder die we nu hebben! Dus... reden temeer om flink op te ruimen!

Mochten jullie nog dingen nodig hebben... just say it!
We hebben van alles in de aanbieding voor bijna niks!
Iemand nog een stereomeubel nodig (cube, met glazen deurtje), kan ook TV op, antraciet grijs, modern). Of glaswerk? Of autopoetsspullen? offfe... dekbedovertrekken, dekens, spreien, etc...etc....

Groetjes,
Peet

Groetjes,
Peet

Riny

Hoy Petra                                  
Ik leef met je mee.
Soms wordt ik wel eens bang als ik er aan denk dat ik hier alleen zou komen te zitten.
Mijn man bewaard alles.
Maar we hebben een joekel van een huis voor ons tweeen
(6 slaapkamers)en een garage zo groot als 2 woningen MET zolder.
Maar daarom zegt die van mij ''we kunnen niet verhuizen want ik gooi niets weg''
Sterkte in de strijd.
En anders geef maar een gil dan trommel ik wat vrouwen van het forum op ,en dan wordt er opgeruimd en weggegooid.
Groetjes Riny ;D