2 augustus 2025, 15:45:32

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Rianne

Ja dat klopt maar ik sta er echt van te kijken! Volgens de berekeningen moet ze echt een pop zijn dus daar ga ik wel van uit. :)
Maar het is zo grappig om te horen, ik werd wakker vanmorgen en moest goed luisteren wie het nu was! ;D

Valerie

HAHAHAHA!
Arme Gizmo! Wat doet die Petra toch?! Jouw een hartaanval doen krijgen met haar HOPPA.
Dan doe je maar of dat tegen jouw bedoeld was en bespring je haar maar. ;D
HAHAHAHA, ik kom niet meer bij! Dat wordt hier nog een boel met dat ge-hoppa.  ;D

gonnie

Hoi Petra

Zo bij jou is het ook een gezellige boel , ik mis het leukste gedeelte verdikkeme, mijn kids zijn momenteel veel s`avonds thuis dus nemen ze de p.c in beslag en ik laat ze maar lekker , maar ik mis jullie allemaal wel , vanavond zijn ze weg dus ligt daar mijn kans om gezellig mee te buurten.
Mooie foto`s heb je geplaatst vooral die kussss ;D ;D
Groetjes Gonnie

Ankie

He Peet.

Gezellig naar de dierentuin s'avonds.
Dankzij de valkjes daar hebben wij Zazou en Nala  ;D :D.

Vrije dag vandaag !!!?

Groeten van Ankie

Petra en Cheeky

21 oktober 2005, 12:47:29 #1564 Last Edit: 21 oktober 2005, 12:50:40 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: Rianne op 21 oktober 2005, 10:06:10
Ja dat klopt maar ik sta er echt van te kijken! Volgens de berekeningen moet ze echt een pop zijn dus daar ga ik wel van uit. :)
Maar het is zo grappig om te horen, ik werd wakker vanmorgen en moest goed luisteren wie het nu was! ;D

Lief he, dat gebrabbel 's morgens vroeg! De eerste keer dat Chara zomaar ineens een fiet fieuwtje weggaf, moest ik ook twee keer kijken wie het was! Het klonk anders dan Cheeky, meer op 1 toontje! Zoooo trots was ik op haar!

Citaat van: Valerie op 21 oktober 2005, 10:14:38
HAHAHAHA!
Arme Gizmo! Wat doet die Petra toch?! Jouw een hartaanval doen krijgen met haar HOPPA.
Dan doe je maar of dat tegen jouw bedoeld was en bespring je haar maar. ;D
HAHAHAHA, ik kom niet meer bij! Dat wordt hier nog een boel met dat ge-hoppa. ;D

Die Valerie geniet nog helemaal na van gisteren! Dat HOPPA krijgen we er voorlopig niet meer uit, vrees ik!  ;)

Citaat van: gonnie op 21 oktober 2005, 11:47:27
Hoi Petra

Zo bij jou is het ook een gezellige boel , ik mis het leukste gedeelte verdikkeme, mijn kids zijn momenteel veel s`avonds thuis dus nemen ze de p.c in beslag en ik laat ze maar lekker , maar ik mis jullie allemaal wel , vanavond zijn ze weg dus ligt daar mijn kans om gezellig mee te buurten.
Mooie foto`s heb je geplaatst vooral die kussss ;D ;D
Groetjes Gonnie

Ik begrijp precies wat je bedoelt, Gonnie! Ik was van de week 2 dagen niet online en had het gevoel dat ik de hele wereld aan vrolijkheid en gekkigheid gemist had! Maar met zulke types als wij met z'n allen zijn, komen er ongetwijfeld meer momenten hoor! Zeker als er nieuwkomelingen als Mariska bij komen... dan is het hek van de dam!  ;) ;D Ik vond de kusssss-foto ook heel bijzonder! Cheeky kijkt er ook zo lief bij! Zou die ook passen in het thema De Nieuwsgierigste? Daarvoor moet ik nog een foto uitzoeken! Valt niet mee!

Citaat van: Ankie op 21 oktober 2005, 12:29:48
He Peet.

Gezellig naar de dierentuin s'avonds.
Dankzij de valkjes daar hebben wij Zazou en Nala ;D :D.

Vrije dag vandaag !!!?

Groeten van Ankie

Ik werk nooit op de vrijdag, Ankie! Maar ik ga meestal om de week naar mijn moeder en dan is mijn zusje er ook met de kids! Deze week alleen niet, dus lekker een rustig daggie in ochtendjas op de bank! Ik hoop dat de dierentuin door mag gaan vanavond... Cor kwam niet zo lekker uit bed, hij was de hele nacht gekweld door buikpijn... ik hoop dat het bijtrekt... had me er net zo op verheugd na een week werken!

- o0o -

Verder nieuws? De valkjes zijn los! Ik heb alleen wel een beetje heel erg medelijden met Chara. Die blijft proberen te vliegen, maar schat de hoogtes verkeerd in, of kan ze gewoon niet maken! Ze vliegt overal tegenaan! Ik heb haar net ook maar weer gewoon gepakt, want ik vind het niet leuk om te zien als ze zichzelf bezeert. Zijzelf schijnt er niet zo mee te zitten, en blijft gewoon proberen, maar ik vind dat niet zo'n lekker idee?!

Wat moet ik daar nou mee? De vleugels flink strekken zal ongetwijfeld goed zijn en ik wil haar ook niet graag opgesloten houden in de kooi, maar zichzelf laten bezeren, wil ik ook niet! Dus dan maar goed in de gaten blijven houden! Ik heb haar net op het wandmeubel bij Cheeky gezet en daar maken ze samen nu een hoop lol! Donderstenen

Groetjes,
Peet

Zal ik er maar weer es een bonus tegenaan gooien:

Net geland...
en nog eentje:

Freaky Chara!
En als laatste nog maar eentje samen:

Doeiiiiiii!
Peet

Petra en Cheeky

Citaat van: Riny op 21 oktober 2005, 13:12:05
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 12:59:23
Cor heeft hier een draadloos netwerk aangelegd en dat werkt super!

Hallo Petra
Mag ik jou Cor eens lenen dan?
Ik beloof je dat ik goed voor hem zal zorgen (kost en inwoning)Maar bij ons draadloos internet is het huilen geblazen.
We krijgen het niet goed aan het werken,dus ik ren me 's avonds gek naar mijn laptop en weer naar de tv (want daar ben ik ook nog verslaafd aan)
Groetjes Riny :D :D :D

Nou Riny, daar moet ik nog 's even over denken hoor... maar voor zo'n lekkere drol (hoe heette dat gebak ook alweer van je recept dat eruit ziet als een drol?), doe ik het misschien wel, als ik tenminste mee mag komen?  ;D

Ankie

Hoi Peet

Omdat ik zo met Chara te doen heb krijgt ze van mij deze
mooie ,ook een beetje voor Cor hoor ,want ik lees net dat hij niet helemaal in orde is.....ik bedoel ....zich niet zo lekker voelt!

Kan me trouwens voorstellen dat je niet goed weet wat je met Chara aanmoet ,maar ik denk dat je je gevoel moet volgen en gewoon doen wat jou het beste lijkt.! Lijkt me !!!

Groeten en sterkte met alles

Ankie

Ik wilde ook nog even zeggen dat ik die 2de foto van chara wel errug link vindt ....wow....heftig valkje!

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 13:22:12
Nou Riny, daar moet ik nog 's even over denken hoor... maar voor zo'n lekkere drol (hoe heette dat gebak ook alweer van je recept dat eruit ziet als een drol?), doe ik het misschien wel, als ik tenminste mee mag komen? ;D

Nonnevotten?  ;D

Wat scheelt er met Cor?
Moet ik ook een bloemetje gaan zoeken?  :P

Caroline

Wauwie, ik ben een weekje weg en moet bijna 6 blz. bijlezen.
Maar ik ben blij dat ik het heb gedaan, anders had ik al die leuke, lieve en ontroerende foto's gemist.  ;) :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Cheeky,

Dat heet geen wipwappen maar foepjanknollen ;D
Heeft je vrouwtje je dat niet verteld, want dan moet je zeker een cursus gaan volgen.
Goede voorlichting is het halve werk. Het voorspel is ook enorm belangrijk, maar dat heeft Nel je al uitgelegd ;D ;)
Nu maar hopen dat je vrouwtje het ook begrijpt want die moet er wel bij helpen :P

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Cheeky en Chara,

Wat zijn jullie toch een heerlijk stel,. Jullie baasjes hebben dat goed uitgekozen, elke keer geniet ik weer van jullie ondernemende donder verhalen ;) :D
Nog even je best doen voor een foto van een nieuwsgierig valkje, want dat kunnen jullie best,. en dan maken jullie Petra ook weer helemaal happy,. Dus duik in een kast, in een tas of gewoon in de zak nibbits! en dan komt het helemaal goed!,. haha

Groetjes en dikke kus!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op 21 oktober 2005, 14:22:13
Hoi Peet
Omdat ik zo met Chara te doen heb krijgt ze van mij deze
mooie ,ook een beetje voor Cor hoor ,want ik lees net dat hij niet helemaal in orde is.....ik bedoel ....zich niet zo lekker voelt!

Kan me trouwens voorstellen dat je niet goed weet wat je met Chara aanmoet ,maar ik denk dat je je gevoel moet volgen en gewoon doen wat jou het beste lijkt.! Lijkt me !!!
Groeten en sterkte met alles

Hartelijk dank voor de lieve bloem (je hebt het helemaal ontdekt, he, Ankie?!  ;) ), namens Cor en Chara.... hoewel Chara toch liever een strengetje trosgierst had gehad..! Kleine hebberd!  :D

Citaat van: Ankie op 21 oktober 2005, 14:23:32
Ik wilde ook nog even zeggen dat ik die 2de foto van chara wel errug link vindt ....wow....heftig valkje!

Erg he?! Die wint geheid de prijs van driftkikker van de maand of zo! Ze ziet er wel erg als KILLER-CHARA uit op die foto! Wie had ookalweer haar valkje de bijnaam TERMINATOR gegeven... daar lijkt Chara ook wel een beetje op, op die foto dan!  ;D

Citaat van: Valerie op 21 oktober 2005, 14:30:45
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 21 oktober 2005, 13:22:12
Nou Riny, daar moet ik nog 's even over denken hoor... maar voor zo'n lekkere drol (hoe heette dat gebak ook alweer van je recept dat eruit ziet als een drol?), doe ik het misschien wel, als ik tenminste mee mag komen? ;D

Nonnevotten? ;D

Wat scheelt er met Cor?
Moet ik ook een bloemetje gaan zoeken? :P

Ja... dat was het Valerie! Nonnevotten! Enne... neuh... een bloemetje hoeft niet hoor! Hij is alleen ontzettend grieperig en heeft de hele dag al erge buikpijn. Ik ga dus alleen naar de dierentuin met Patje... jammer, maar het is zo uniek dat het 's avonds geopend is, dat we het toch doorzetten, dan maar met 2 i.p.v. 3! Zal vast ook gezellie zijn!  ;D

Citaat van: Caroline op 21 oktober 2005, 16:03:03
Wauwie, ik ben een weekje weg en moet bijna 6 blz. bijlezen.
Maar ik ben blij dat ik het heb gedaan, anders had ik al die leuke, lieve en ontroerende foto's gemist. ;) :D

Groetjes van Caroline :)

Dank je wel, Caroline! Er zal inderdaad wel een hele verzameling van zielige en mooie/lieve foto's tussen, he?!

Citaat van: Mariska op 21 oktober 2005, 16:09:12
Hoi Cheeky,

Dat heet geen wipwappen maar foepjanknollen ;D
Heeft je vrouwtje je dat niet verteld, want dan moet je zeker een cursus gaan volgen.
Goede voorlichting is het halve werk. Het voorspel is ook enorm belangrijk, maar dat heeft Nel je al uitgelegd ;D ;)
Nu maar hopen dat je vrouwtje het ook begrijpt want die moet er wel bij helpen :P

Groetjes Mariska

Neuh... vrouwtje iets begrijpen van voorlichting?
Ik denk dat ik eten toch leuker en lekkerder vind dan foepjanknollen of zo... het klinkt alleen al ingewikkeld! Volgens mij word je er moe van en ik ben liever lui dan moe! Knuffie van Cheeky!

Citaat van: Kirsten op 21 oktober 2005, 16:16:41
Hoi Cheeky en Chara,

Wat zijn jullie toch een heerlijk stel,. Jullie baasjes hebben dat goed uitgekozen, elke keer geniet ik weer van jullie ondernemende donder verhalen ;) :D
Nog even je best doen voor een foto van een nieuwsgierig valkje, want dat kunnen jullie best,. en dan maken jullie Petra ook weer helemaal happy,. Dus duik in een kast, in een tas of gewoon in de zak nibbits! en dan komt het helemaal goed!,. haha

Groetjes en dikke kus!
Kirsten

Dikke kus terug, Kirsten! Zoals je zag op de foto, kunnen we dat goed! Chara en ik houden niet zo van meedoen met wedstrijden, die boycotten we liever. Net als de badderwedstrijd, hebben we toch goed volgehouden, het niet-badderen! Maar daarna!!! Nu ook met de nieuwsgierigste... Petra heeft allerlei leuke foto's van ons.. maar geen eentje is geschikt voor dit item! Hebben Chara en ik weer goed geregeld he?! Hihihi..hik! Knuffie van Cheeky!

Carin

Hoi Petra,

Ik moet echt nog veel bladzijden bij lezen, maar ik geniet!

Mooie foto's en leuke verhalen!

Groetjes Carin

bobbie

Veel plezier in de dierentuin Petra en doe Patje de groeten van ons met een knuffeltje voor zijn Queen en Princess.

groetjes, Nel :)