2 augustus 2025, 19:27:13

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Om dan toch maar weer terug te gaan naar de valkjes, hier een hele lieve foto van mijn lieverd, tijdens onze "intiemste" momenten:

Cheeky kissy?
Lief issie he?! De knuffelkont!
Peet

hippysuus

Lekker he? Zoenen met je valkje...dat vind ik ook zaaalig ;D ;D

Petra en Cheeky

O jeeeeee!!! Hellep! Cheeky heeft de NIbbit-staafjes ontdekt! Het wordt hier in z'n geheel uit mijn mond gestolen! En de kruimels laat hij vallen in.... ja, je raadt het al! Ik heb het op de foto gezet hoor, de kleine gulzigaard! :P

Mariska

Wat een leuke foto, wel sexy hoor :P ;)

En waar blijft de handstandfoto???????

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Staat in jouw dagboek, mutsje! Daar hoort-ie toch bij? Of ben ik nou de kluts kwijt... het is hier vanavond ALWEER zo gezellig dat ik onderhand niet meer weet in welk dagboek ik verkeer! Denk dat ik de Nibbit maar laat staan en aan de rose ga! ;)

Mariska

WOW, goed idee, ik ga mijn koffie ruilen beneden ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Nou proost meiden.

Wat een lieve ,lieve foto van onze kleintjes!!!!
Ik ga even gokken hoor ...maar rechts is Zazou ,midden Pepper en links Cheeky. Klopt dat of zit ik er naast ?
Mooie foto van Cheeky in het zonnetje ,ook lekker voor het raam ...Zazou en Nala kijken graag naar buiten ,maar dat wist je al.
Trouwens , ik knoei nooit ,maar als ik knoei ,knoei ik op mijn broer! Zo weten jullie dat ook weer ! Dus Suus, je bent niet de enige  ;D :D ;).

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 20 oktober 2005, 19:38:24

Ik zat ook al even te twijfelen Ankie, maar Cheeky is volgens mij  rechts vanwege het oogje... midden Pepper en links Zazou?! O jeee.... ik herken mijn eigen valkje niet eens met zekerheid!  ;D

Petra en Cheeky

20 oktober 2005, 22:12:03 #1553 Last Edit: 21 oktober 2005, 08:14:43 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Hadiho!

Wat een meidengedoe zeg, daar val je als stoere rasechte valkparkiet toch acuut van van je stokje! Tjonge... Ben blij dat mijn Chara niet zo'n giebelkont is!  ;) ;D Hoewel ik wel in mijn vleugeltjes lach, als ik Petra af en toe hoor schaterlachen om iets wat hier of in een ander dagboek/verhalenboek is geschreven! Is ook wel weer leuk! ;D

Chara en ik hebben vanavond weer flink de kooi rondgeklommen en gevlogen! En... zoals Petra al schreef, raakte ik totaal verslaafd aan haar Nibbit-gekleurde-staafjes-zoutjes! Zodra ik een zak hoorde kraken, zat ik al op haar schouder met mijn snavel naar haar mond te happen! En ja hoor, hij ging open en ik zette mijn snaveltje in zo'n overheerlijke, knisperige nibbit! Toen werd ik acuut een perforator, zo hard ging mijn snaveltje over het staafje heen... alle kruimels lagen op Petra en de bank... en maar 10% belandde geloof ik in mijn snavel! Ach... ik ben nou eenmaal soms wat hebberig!  :P

Hier is een hele mooie samengestelde foto van Chara en mij samen..... love is zeker in the air... alleen moet ik nog ergens een wipwapcursus volgen, want vrouwtje lacht me uit!

Knuffies van Cheeky....

bobbie

He Cheeky,

Je zegt: kip ik heb je
en dan spring je zo op de rug van Chara.
Wel wachten tot je vrouwtje HOP-PAAAAAAAAAAAAA heeft geroepen want dan heb je het meeste kans op succes.

groetjes, Cootje

Ankie

Hoi Peet

Jeetje wat stom van me maar dat bedoelde ik eigelijk ook !  :o
Rechts  = Cheeky
Midden = Pepper   
Links    = Zazou
Ken het verschil tussen links en rechts niet (blond he)! ;D ;).

Ja Cheeky ,af en toe is het wel errug hier en daar !
Maar we hebben het wel gezellig en dat is mede dankzij jou !!!
Wat goed van je he?
Niet teveel van de nibbit eten he ,want daar wordt je veels te dik van en we willen geen vierkanten valkjes zien !
Kan je straks niet meer lekker vliegen :P.
Heb hier een keer een logeerparkiet gehad die veel te dik was en bijna niet kon vliegen ,leek wel een helikoptertje :o.
Lief dat je weer even wat heb later horen van je en geef je vriendin maar een dikke :-*.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Ach joh, wees bij dat je dat niet had bij je rijexamen, Ankie! Links en rechts door elkaar halen...  ;) ;D

Ik ga vanavond lekker met Cor en Patrick naar Amersfoort Zoo! Ze zijn speciaal laat geopend. Lijkt me wel heel apart om 's avonds in de Zoo te lopen! Natuurlijk gaat de camera mee! Je weet maar nooit wat er 's avonds gebeurt of wie of wat je tegenkomt in het donker... spannend!  ;)

Enneh... Cootje.... HOPPAAAAAA werkt nog niet helemaal bij Cheeky en Chara... ze kijken me aan van "wat is dat voor een gek mens? Wat roept ze nou?". De enige die er een flinke luchtsprong door maakt, is Gizmo, want die schrok zich rot toen ik het ineens zo hard riep hier!  ;D ;D ;D Nog maar even geduld hebben met ons tweetal... wie weet blijven het gewoon vriendjes en meer niet! Vinden we eigenlijk ook wel goed, want uitbreiden willen we niet.... tenminste... niet echt!  ::)

Groetjes,
Peet

Irene

::) zo dit is een eeuwigheid geleden; ik weet de weg nog net te vinden naar jullie dagboek, maar ik schaam me kapot.

moet eerlijk bekennen adt ik nog niet helmaal bijgelezen ben, maar daar gaan ook wel wat uurtjes inzitten, want jullie dagboek krijgt al aardig het formaat van een Dikke Van Dale met 104 blz :o ;D.
wel valt me steeds de mooie handtekening van Petra op.
vooral de foto in  het midden. als je dat zo ziet dan hoef je niet eens te vragen hoe het met cheeky en chara gaat; dat spettert er zowel van af.

fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat en ik ga weer mn best doen om een beetje bij te blijven; veel te leuk oµ te missen allemaal ;D

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Rianne

Heeey Petra, Cheeky en Chara!
Ik heb even een vraagje, je zei dat Chara ook fiet fiew deed, maar brabbelt ze daar ook bij? De doet Tinco gewoon na, of Tinco haar dat kan ook natuurlijk!

Petra en Cheeky

Ha Irene:
Geeft niet hoor, ik vind het leuk dat je weer eens bent komen buurten, maar da's hier geen verplichting hoor! Iedereen is welkom met zowat elk topic... en wanneer men wil! Soms is het ff wat rustiger en dan is het razend druk... alleen maar gezellig, vind ik! Enneh... de Dikke Van Dale hoef je echt niet helemaal door te spitten hoor!  ;) ;D Sterker nog, je zou wel gek zijn!  :D Met Cheeky en Chara gaat het inderdaad goed, veel geknuffel, veel gekibbel tussendoor, maar nog altijd geen gewipwap!  ;) ;D (niet dat we daar om zitten te springen hoor, twee is zat!)

Ha Rianne:
Ze brabbelt er idd ook bij, alleen Chara's fiet fieuw is niet zo mooi en melodieus als die van Cheeky hoor! Tinco zal als mannetje ook wel iets mooier fiet fieuwen dan Chara!