2 augustus 2025, 15:47:49

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Hoe weet jij dat nou?  ;D

Mariska

;D ;D ;D

Ja vertel eens Suus, hoe jij dat weet?????

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Nou ik ga meer van mijn eigen situatie uit als die van Peet...bij mij noem ik het niet gauw decollete...hihihi dus als een valkje daar dan tussen kan mikken...nou kans van 1 op 1000... :-\

Ankie

Hoi Peet

Het is me het daggie wel zeg !!!!
Hoppa- techniek in het ene dagboek en dan kom ik hier weer decollete mikken tegen :D ;).
Maar even to the point : Wat een prachtige foto's van Cheeky en Chara. Ik vindt dat oogje van Cheeky ook wel wat hebben hoor ,Zazou heeft het ook ,maar iets minder volgens mij. Het is iets van hun en dat maakt het wel speciaal ,als je begrijpt wat ik bedoel ?
Wat ziet Chara er anders uit he ,als haar kuif omhoog staat !
Prachtige dame hoor !!!

Groet van Ankie

Valerie

Goeiemorgen!!!
Fiet fieuw!!  :-X oops  :-X ik ben toch geen man?  :-X  ;D
Petra zei het toch zelf? Ze flats in m'n decolleté. Als ze die niet had, kon ze dat toch ook niet zeggen? Of niet dan?  ;D
"Chara? Heb je je red bull al gekregen? Wordt je daar ook supersterk van? Ik zou best wel eens een kijkje buiten willen nemen, maar dan moet ik eerst die schuifdeur van het balkon zien los te krijgen. Wie weet zitten hier in de buurt wel mooiere valkenmannetjes....pootje van Daf!"
::) :o Ja dat komt ervan eh, dat zei die kikker, die in een prins veranderde toch ook? Die vloog weg, ging naar de andere princesjes kijken.  ;D
Dus Cheeky pas maar op eh, dat ze niet te veel krijgt, want anders bind je haar maar vast.  ;D
Nou, ik ga gauw de andere dagboekjes in, voor ik nog meer onzin vertel!  ::)
Werkze vandaag!

Petra en Cheeky

Eerst even nostalgie voor Ankie en voor mij: Cheeky en zijn broertje Zazou en zijn zusje Pepper als baby-valkjes:

@ Mariska, Suus, Valerie, Ankie:
Dat decolletepoepen is typisch iets voor Cheeky! Tja... ik moet toegeven dat ik wel iets heb om in te poepen, maar voor dit doel is het nog nooit gebruikt! Wel heb ik zelf altijd de neiging om te knoeien... vanavond nog, Cor en Patrick lagen in een deuk want ik gooide zo een hap chocoladevla over mijn borst heen (op een wit shirtje...).... Direct natuurlijk opmerkingen dat koeien wel degelijk chocolademelk produceren...!  ;D Ach... ik kan wel tegen een geintje en ik deed het tenslotte zelf, al was het niet expres!

Het was gisteren wel een dolle boel he, dames! Tjonge... ik kon gewoon niet loskomen van het forum hoor!

Nu dan de foto's van vandaag:

Dat was het weer voor vandaag! Ik ga snel even bij jullie neuzen!

Groetjes,
Peet

Gerda

Hoi Petra,

Elke keer als ik CHeeky's oogje zie denk ik weer aan de zorg die Lique had toen ze het bemerkte. Ze had het toen zelfs over 'misschien wel laten inslapen'.
En moet je die bink nu zien, supergelukkig en bovendien een prachtvalkje. Juist speciaal door zijn oogje. Het is net of ie stiekum een knipoogje geeft!!!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Ja Gerda, het is helemaal goedgekomen, al lijkt het net alsof Cheeky's ooglid half over zijn oogje heenzit... je krijgt dan de neiging om een schaartje te pakken en het open te knippen en voila! Maar... hij heeft er zelf geen last van en ziet goed, dus waarom zouden we hem laten helpen eraan?! 't Is toch gewoon een lekker ding zo?!  En ondernemend en een ondeugd 1e klas! Inslapen? No way!!!   ;D Ben blij dat Lique toen anders besloten heeft!

Liefs,
Peet

Mariska

20 oktober 2005, 19:46:20 #1538 Last Edit: 20 oktober 2005, 19:48:29 by Mariska
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 20 oktober 2005, 19:38:24

@ Mariska, Suus, Valerie, Ankie:
Dat decolletepoepen is typisch iets voor Cheeky! Tja... ik moet toegeven dat ik wel iets heb om in te poepen, maar voor dit doel is het nog nooit gebruikt! Wel heb ik zelf altijd de neiging om te knoeien... vanavond nog, Cor en Patrick lagen in een deuk want ik gooide zo een hap chocoladevla over mijn borst heen (op een wit shirtje...).... Direct natuurlijk opmerkingen dat koeien wel degelijk chocolademelk produceren...! ;D Ach... ik kan wel tegen een geintje en ik deed het tenslotte zelf, al was het niet expres!

Het was gisteren wel een dolle boel he, dames! Tjonge... ik kon gewoon niet loskomen van het forum hoor!

Groetjes,
Peet

Nou lig ik hier weer helemaal dubbel.
Hoe je dat verteld en dan die grap over koeien die chocoladevla produceren, geweldig gewoon

En ik geniet de hele dag al na van gisteravond.
Vanmorgen alles verteld aan manlief en die kwam ook niet meer bij.
Hij aan ze moeder vertellen van het foepjanknollen, straks praat half nederland over foepjanknollen. Word een rage!!

En mooie foto's heb je weer geplaatst.
Ik zag nu pas dat Cheeky's oogje niet helemaal goed is.
Wel fijn dat hij er geen last van heeft, dat is het allerbelangrijkste!!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Ja ik geniet ook nog steeds na... kon gisteren zowat niet in slaap komen van al die vreeeeeemde woorden die in mijn hoofd bleven tollen. Elke keer dat ik bijna wegzakte kwam Nel's manier van HOPPA roepen weer boven en was ik weer klaarwakker! 't Leven valt soms niet mee!  :P ::) ;D

bobbie

hippysuus

Ja het was errug leuk gisteren, ik merk dat het nu daardoor wat rustiger is geworden. Waarschijnlijk omdat we gisteren uuuuuren achter de pc gebleven zijn!

Ik heb meestal het probleem dat ik op mijn broek knoei en niet op mijn bovenhelft...zal wel zijn omdat er niets in de wegzit en het gewoon helemaal naar beneden kan vallen ::)

Ik vind ook dat ie juist lief is met dat oogje, het maakt hem bijzonder. Mijn scharminkeltje Ozzy ziet er altijd uit als een verkouden muisje maar dat maakt hem vind ik juist extra schattig  :D

Ik ga ook even een ronde doen maar dan ga ik er toch echt vandoor, niet weer de hele avond achter de pc.

Greetz,
Suus

Mariska

Citaat van: hippysuus op 20 oktober 2005, 20:02:04

Ik heb meestal het probleem dat ik op mijn broek knoei en niet op mijn bovenhelft...zal wel zijn omdat er niets in de wegzit en het gewoon helemaal naar beneden kan vallen ::)

Greetz,
Suus

Oh Suus, nou lig ik weer in een deuk.
Jullie vertellen die dingen op zo'n grappige manier dat ik het hier gewoon niet droog hou.

Groetjes Mariska

hippysuus

Hahaha ja daar hebben wij hier op het forum wel patent op (niet op het niet drooghouden hoor :o)... :-X

Oja..had nog niet gezegd dat ik die babyfoto zoooooo ontzettend cute vind!!

Petra en Cheeky

Nee, ik vrees dat ik maar gratis pampers ga uitdelen, het wordt hier wel errrug vochtig op het forum!