2 augustus 2025, 20:50:26

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Geintje zeker? Je mag nog een keer raden!

Riny

16 oktober 2005, 09:18:01 #1501 Last Edit: 16 oktober 2005, 09:26:14 by Riny
Citaat van: Ankie op 16 oktober 2005, 09:02:33

Je gaat me toch niet vertellen dat Cor aan het poetsen geslagen is he ?

Hoy Petra en Ankie
Ik denk dat Cheeky en Chara  zich aan het poetsen zijn.
Heb ik nu de slagroomtaart gewonnen??
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Goed zo Riny!  ;D
Alweeeeeeer een taart? Nee, dat zal ik je niet aandoen! Je hebt een lekker kusje van Cheeky & Chara gewonnen! (en die kunnen toch lekkere kusjes geven... :P )

Goed, ik ga nu aan de strijk... ben inmiddels een beetje wakker geworden, dankzij jullie!  ;)

Cya!

Mariska

Hoi Petra,

Ik ben zoals beloofd in je dagboek begonnen en ik vind hem erg leuk. Je kan leuk schrijven, ook zo vanuit Cheeky en de poes. Echt heel grappig ;D
Ik hoop dat het al ietsjes beter gaat met Chara. Het zag er naar uit dat vleugeltje, maar komt heus wel weer goed.
Hier een lekkere dikke  :-* voor op het vleugeltje van Chara.
En hier ook nog een voor Cheeky, want dat is ook z'n scheet :-*.
Ik kom gauw weer bij je buurten!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Christine

Wat erg van Chara hopelijk komt het snel weer inorde.
Heel mooie handtekening maar die laatste foto zou ook wel als een handtekening kunnen passen hoor! hij is prachtig :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Hoi Petra,

Wat ziet Chara er zielig uit zo met haar vleugeltje. Heel voorzichtig kusje op haar vleugel. Grote meid! Alles zal wel snel weer in orde zijn en dan kan jij weer sneller als Cheecky vliegen.  :-*

hippysuus

Heb jij op zondag gestreken? :o Ik vind dat je nu ook een lekker kusje hebt verdiend van Cheeky, Chara en Cor!  ;D

Ik heb toch zo'n ongelooflijke hekel aan strijken, brrr (en ramen wassen en dweilen..ieh). Gelukkig hoef ik dat hier bijna nooit te doen zo in mijn eentje....pas als hier van die western struiken door de huiskamer waaien weet ik dat het tijd wordt  ;)

Dat vriendjes gevoel dat ken ik wel ja, ik heb dat ook bij jou en bij Riny. Eigenlijk beperk ik me tot zo'n 5 tot 10 dagboeken/verhalen waar ik heel vaak in neus, met af en toe een uitstapje naar anderen  ;D Ik kan het anders allemaal niet bijhouden hoor.

Ik heb mijn PSP-en een paar jaar geleden zelf online geleerd door me aan te sluiten bij zo'n PSP groep, ik heb daar ontzettend veel van geleerd (ben inmiddels wat roestig helaas op dat gebied). De website bestaat volgens mij nog steeds...ga ff zoeken.

Gevonden, tenminste 1 van de velen die ik heb:
http://www.pluspsp.com/

Als je wilt kan ik wel een zooitje van die links bij je in de IM gooien?

Moet snel naar mijn koken terug nu  :D
Groetjes,
Suus

valkchico

hallo Petra,

Zo dat is lezen 100 en al meer blz pff ben van achter naar voor aan het lezen ;).

Ik vind Chara wel een heel mooie tekening hebben. Jammer dat ze zo'n last van haar vleugel heeft. zal best een naar gevoel zijn korstjes, beurs en dan ook nog ruien (als ik het goed heb gelezen)

IK heb nog wel even nodig om bij te lezen dus kom zeker terug

gr Esther

Petra en Cheeky

Citaat van: Mariska op 16 oktober 2005, 11:15:02
Ik ben zoals beloofd in je dagboek begonnen en ik vind hem erg leuk. Je kan leuk schrijven, ook zo vanuit Cheeky en de poes. Echt heel grappig ;D
Ik hoop dat het al ietsjes beter gaat met Chara. Het zag er naar uit dat vleugeltje, maar komt heus wel weer goed.
Hier een lekkere dikke  :-* voor op het vleugeltje van Chara.
En hier ook nog een voor Cheeky, want dat is ook z'n scheet :-*.
Ik kom gauw weer bij je buurten!

Groetjes Mariska

Dank je voor je compliment over Cheeky's schrijfstijl Mariska!  ;) Ik heb Chara een dikke kus gegeven op haar buikje i.p.v. haar vleugeltje... is dat ook goed? Enne.. Cheeky heb ik sufgeknuffeld, maar dat vertelt hij zelf zometeen wel! Hij zit al helemaal paraat om mij achter de computer vandaan te duwen.... Enne... gezellig als je komt buurten hier in dit dagboek... de koffie/of thee staan altijd klaar!  ;D

Citaat van: Christine op 16 oktober 2005, 12:56:02
Wat erg van Chara hopelijk komt het snel weer inorde.
Heel mooie handtekening maar die laatste foto zou ook wel als een handtekening kunnen passen hoor! hij is prachtig :-* :-* :-*

Dank je wel Chris... ik krijg er rode wangetjes van, net als Cheeky! Lief van je!

Citaat van: Valerie op 16 oktober 2005, 19:09:09
Hoi Petra,

Wat ziet Chara er zielig uit zo met haar vleugeltje. Heel voorzichtig kusje op haar vleugel. Grote meid! Alles zal wel snel weer in orde zijn en dan kan jij weer sneller als Cheecky vliegen. :-*

Ja... dat is nu beslist niet het geval nog! Chara vliegt heel voorzichtig kleine stukjes, maar lang niet zoveel, zosnel en zohoog als normaal gesproken.... maar goed, alles is nog rauw, dus als het eenmaal goed geheeld is en de veren weer wat zijn bijgetrokken zal ze Cheeky zeker snel weer de baas zijn met vliegen!

Citaat van: hippysuus op 16 oktober 2005, 19:27:01
Heb jij op zondag gestreken? :o Ik vind dat je nu ook een lekker kusje hebt verdiend van Cheeky, Chara en Cor! ;D

Ik heb toch zo'n ongelooflijke hekel aan strijken, brrr (en ramen wassen en dweilen..ieh). Gelukkig hoef ik dat hier bijna nooit te doen zo in mijn eentje....pas als hier van die western struiken door de huiskamer waaien weet ik dat het tijd wordt ;)

Dat vriendjes gevoel dat ken ik wel ja, ik heb dat ook bij jou en bij Riny. Eigenlijk beperk ik me tot zo'n 5 tot 10 dagboeken/verhalen waar ik heel vaak in neus, met af en toe een uitstapje naar anderen ;D Ik kan het anders allemaal niet bijhouden hoor.

Ik heb mijn PSP-en een paar jaar geleden zelf online geleerd door me aan te sluiten bij zo'n PSP groep, ik heb daar ontzettend veel van geleerd (ben inmiddels wat roestig helaas op dat gebied). De website bestaat volgens mij nog steeds...ga ff zoeken.

Gevonden, tenminste 1 van de velen die ik heb:
http://www.pluspsp.com/

Als je wilt kan ik wel een zooitje van die links bij je in de IM gooien?

Moet snel naar mijn koken terug nu :D

Waar blijft mijn kusje van Cheeky, Chara en Cor??? Ik heb van Cheeky vanmorgen al heeeeeeel veel kusjes gehad, maar van de rest?  ;) ;D

Hahaha, ik herken dat ja, ik ben ook niet superhuishoudelijk ingesteld.. 't is dat het moet, want anders... het is zulk ondankbaar werk. De oelewapper die ooit uitgevonden heeft dat kleding gestreken moet worden, die moeten ze kielhalen! Als niemand het zou doen, zouden we het een stuk makkelijker hebben!  ;D

Ik ken dat ja, ik kan alle dagboeken ook nauwelijks bijhouden. Bij een paar mensen kijk ik echt elke dag of meerdere malen per dag... bij de rest is het meestal 1 of hooguit 2x per week als ik het red! Er zijn alleen zoveel leuke dagboeken en ik wil niemand passeren! Soms vergeet ik er wel eens eentje..! Maar sommigen zijn speciaal, o.a. ook Ankie voor mij, want die heeft het broertje van Cheeky...!

PSP online leren? Kan ik natuurlijk ook doen. Stuur gerust de links maar per IM, graag zelfs! Maar als het werk een echte cursus wil betalen, ga ik die ook volgen! Heb ik weer zo'n leuk papiertje erbij!  ;) ;D En ik moest zowieso een cursus volgen jaarlijks bij ons op het werk, dus als ik dan toch iets moet doen, dan graag iets leuks!

Eet-ze zo!

Citaat van: valkchico op 16 oktober 2005, 19:42:33
Zo dat is lezen 100 en al meer blz pff ben van achter naar voor aan het lezen ;).

Ik vind Chara wel een heel mooie tekening hebben. Jammer dat ze zo'n last van haar vleugel heeft. zal best een naar gevoel zijn korstjes, beurs en dan ook nog ruien (als ik het goed heb gelezen)

IK heb nog wel even nodig om bij te lezen dus kom zeker terug

Leuk Esther dat je komt buurten! Je hoeft echt de 100 pagina's niet allemaal door te spitten hoor! Ik heb er al over gedacht om een nieuw dagboek als Deel II te beginnen, maar heb dat nog niet gedaan omdat het eigenlijk wel een beetje bij elkaar hoort allemaal!
Klopt ja, Chara ruit ook (klinkt ook niet zo, he, ruit?  ;) ). Hopelijk betekent dit dat ze sneller haar veren weer terug heeft!

Goed, groetjes allemaal enne.... Cheeky komt zo zelf nog even... met kroelfoto's!

Petra en Cheeky

Hidiho, daar ben ik weer! De vrolijkste valkparkiet uit Amersfoort! Enne.... ook de lekkerste, althans dat zegt mijn vrouwtje! Ze noemde me vanmorgen een lekker ding! Daar gingen acuut mijn veertjes van in de machostand staan!  ;) ;D

Cor en Petra hadden dit weekend maar 1 afspraakje, verder hebben ze heeeeeel veel tijd met Chara en mij doorgebracht. We zijn veel los geweest! Enne... ik heb mij laten verleiden om toch weer te kroelen.... Tja, de laatste 2 weken heb ik steeds de neiging gehad om te happen als er een vinger in mijn kooi werd gestoken (terwijl ik dat voorheen nooit deed en ging kroelen met de vinger)... maar ik ben vanmorgen weer subiet van mijn geloof afgevallen en bezweken voor de verleiding van de vingers van Petra... kijk maar:

Na dit gekroel, gaf Chara aan dat ze ook graag wat aandacht wilde! Ze mocht op de andere schouder van Petra zitten en liet meteen een heerlijk poepje langs Petra's ochtendjas glijden!  ;) ;) ;) gniffel... gniffel... Ik heb haar goed getraind he?! Had een van mijn streken kunnen zijn!  ;D Ook Chara wilde graag kroelen, maar dan zonder handen! Ze hebben dus heerlijk zitten kussen samen... ik werd er bijna jaloers van!

Ook Cor werd niet vergeten door ons tweetjes... Het was zo gezellig! Gizmo lag dicht tegen Cor aan en wij zaten op zijn schouder... Uiteraard kon ik de verleiding van zijn oorbel niet weerstaan en begon er weer lekker aan te trekken... Chara zat aan de andere kant aan zijn beginnende weekendbaardgroei te grazen.... Kortom: een relaxt weekend voor ons allen!

Knuffies van Cheeky (en Chara!)

hippysuus

Hee die Cheeky, dat klinkt als een bere-gezellige zondag zeg! Eigenlijk hadden jullie dat gewoon met zijn viertjes in bed moeten doen (liefst met beschuit zodat je lekker kan kruimelen!) met tekenfilms erbij van Tweety  ;D ;D

Bij mijn lieverds (ik noem ze meestal moppie) heb ik vandaag de hele kooi omgegooid, de kooi is schoner als mijn huisje 8)

Ze moesten dus weer even uitzoeken hoe ze het handigst van de ene naar de andere plek kunnen komen, het was wel wat onwennig voor ze maar ze hebben nu allemaal hun plekje gevonden.

Knuffels van de BOTjes (Billy, Tommy, Ozzy ;D). Ik kan nog net ff afwassen...sugt..voor de film begint.

Doeidoei,
Suus

bobbie

Hoi Cheeky,

Zo ken ik je weer, kroelkont. Wat heb je nou aan al dat happen naar die vingers door de tralies? Niets toch. Het kan zo cool zijn man.

Ik zie op de foto van jou nog wat wazige pareltjes, staan je leuk, maken je mannelijke uiterlijk iets zachter, je zgn vrouwelijke kant dus Cheek.  ;D

Wij hebben hier een volle bak hoor. Er is weer een kerel bij, Charlie. Nou, die beschikt schijnbaar over heel wat hormonen want hij jaagt alle mannen en de vrouwen die hij niet ziet zitten, weg. Hij heeft het gewoon druk.
Ons vrouwtje heeft hem dan ook even apart in een kooi gezet. Ze vond het zo zielig voor Yuki, die moest ie helemaal hebben.
Morgen gaat ze hem in een grotere kooi doen en er een pop bij zetten. Niet voor jonkies maar voor gezelschap. Ik hoop niet dat ik het moet worden ::). Hij bespringt me vast gelijk  :-X. Mijn vrouwtje kennende zoekt ze wel een leuke meid voor hem die hem ook ziet zitten.

Oke Cheek, dat was weer een woordje van mij.

Tot de volgende keer, Cootje  :-*

Rianne

Cheeky toch! Zomaar weer kroelen! Kun je ook even tegen Tinco zeggen dat dat ook gewoon heel stoer is? ;D

Ankie

Hoi Peet

Gaat weer de goeie kant op zie ik !!!!
Ik ben wel blij dat ik een beetje speciaal voor je ben hoor  ::) :o ;D ;)!!!!
Zazou is trouwens ook nog niet helemaal zonder pareltjes.

Kan jij Cheeky en Chara eens hierheen sturen om te poetsen ,want met al die dieren in huis wordt het al gauw een bende en geen van de dieren hier poets ...mag het allemaal zelf doen  :P ::) :-\.

Groet van Ankie

Valerie

17 oktober 2005, 18:44:00 #1514 Last Edit: 19 oktober 2005, 19:31:34 by Valerie
Zeg, Ankie,

Dat los je toch simpel op. Steek je een bezel in Zazou's bekje en dat van Nala en zet je ze gewoon aan het poetsen. Of nee, nog beter: Jij hebt toch een heleboel heksen in huis. Kunnen die het huis niet schoon toveren?  ;D