2 augustus 2025, 20:04:15

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Lin

Ah wat een mooie close up van je. Wat voor mutatie ben je nu eigenlijk een geparelde cinnamon?
Het verbaasd  me niks dat je je uigesloofd heb. Nu Cor weg is moet je even laten zien wie nu de baas over het huis is. Maar cheeky, wilde je met ander servies eten dat je in de servieskast bent beland? Is je eigen voerbak niet voldoende?

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Astrid

Heee Cheeky  :-*

Gezellig familie van Peet op bezoek, was zeker erg gezellig.

Wat zit jij te genieten zeg van je kroelmoment  :P

Je moet wel oppassen met Gizmo, maar je wilt zeker stoer
doen tegenover Peet, is echt niet nodig hoor, je bent zo al een bink.

Wat moest je nou weer in de servieskast ?
Kijken of er nog andere badbordjes waren ? Volgende keer wel blijven zitten hoor, dan kan Peet een foto maken, leuk  ;D

:-*  :-* Pepper

Cor_en_Petra

Citaat van: Lin op 29 april 2005, 15:28:11
Ah wat een mooie close up van je. Wat voor mutatie ben je nu eigenlijk een geparelde cinnamon?

Ha Lin,
Ik ben inderdaad cinnamon gepareld, heb je helemaal goed!  ;D
Enne... de servieskast is gewoon wéér een nieuw plekje waar ik per toeval in belandde, maarre.... daar stonden nog véééél meer zwembadjes dan die ene op de kast..... WOOPIE! ;D ;D ;D
Cheeky

Cor_en_Petra

Citaat van: -Astrid- op 29 april 2005, 20:06:24
Wat zit jij te genieten zeg van je kroelmoment  :P
nou weer in de servieskast ?
Kijken of er nog andere badbordjes waren ? Volgende keer wel blijven zitten hoor, dan kan Peet een foto maken, leuk  ;D

Tja Pepper,  kroelen is mijn hobby nr. 1 (naast vliegen en eten!). Bij jou vast ook!
Zoals ik net al bij Lin antwoordde, zag ik inderdaad een kast vol met badbordjes staan en dan word ik ineens helemaal opgewonden, zovéééél zwembadjes.... YESSSSSSsssssss!! :P ;D
Liefs van Cheeky

Carine

Haaaj Cheeky!
Je lijkt wel op je broertje hoor! Zazou vind het ook GEWELDIG om geknuffeld te worden!  ;D Als we met onze vingers in de buurt komen doet ie zijn koppie omlaag en gaat er zo bij zitten van 'kom maar op met je gekriebel' en als we ook maar proberen te stoppen begint hij meteen hevig naar ons te pikken totdat we weer doorgaan :D :P
Groetjes, Carine! en knuffel van Zazoutje natuurlijk! :-* ;D

Cor_en_Petra

Citaat van: Carine op 29 april 2005, 20:56:22
Je lijkt wel op je broertje hoor! Zazou vind het ook GEWELDIG om geknuffeld te worden!  ;D Als we met onze vingers in de buurt komen doet ie zijn koppie omlaag en gaat er zo bij zitten van 'kom maar op met je gekriebel' en als we ook maar proberen te stoppen begint hij meteen hevig naar ons te pikken totdat we weer doorgaan :D :P

Ja, het lijkt net alsof ik het steeds lekkerder ga vinden en het ook steeds vaker zelf vraag! Maakt Zazou er ook zo'n lief piepend geluidje bij? Zoooooo schetig (vinden Cor en Petra)!
En... inderdaad, stoppen wordt direct bestraft met zachtjes pikken of een protestkreet van "hoe haal je het in je hoofd???".
Liefs, Cheeky

Rianne

Owww Cheeky als ik je zie dan smelt ik helemaal... lieve kroelfoto's, ik word er haast jaloers van! ;D

gonnie

Hoi cheeky

Hoe zit het  mnet de planten in  de huiskamer ,land je daar nog niet op, onze Frans heeft ze al allemaal gehad en dat is te zien ondanks dat we  speciaal bamboe voor hem hebben neer gezet , vind hij het toch leuker om de andere planten te slopen, of sloop jij andere dingen.

Groetjes Gonnie en Fransje

Cor_en_Petra

Citaat van: Muppet op 30 april 2005, 11:10:27
Owww Cheeky als ik je zie dan smelt ik helemaal... lieve kroelfoto's, ik word er haast jaloers van! ;D

Niet smelten, Rianne, de zomer moet nog beginnen!  ;D :P
Maarre... bedankt! Met Tinco kun je straks ook heerlijk kroelen!
Liefs van Cheeky

Cor_en_Petra

Citaat van: gonnie op 30 april 2005, 16:30:32
Hoe zit het  mnet de planten in  de huiskamer ,land je daar nog niet op, onze Frans heeft ze al allemaal gehad en dat is te zien ondanks dat we  speciaal bamboe voor hem hebben neer gezet , vind hij het toch leuker om de andere planten te slopen, of sloop jij andere dingen.

Heeee Gonnie en Fransje,
Nee, tot nu toe heb ik nog niets echt gesloopt, behalve het achterkantje van Cor's oorbel, want dat sluit niet meer!  ::)Verder heb ik alles tot nu toe aardig heel gelaten! Wel knabbel ik aan alles, sierraden vind ik leuker dan planten, dus er zijn wel wat kraaltjes van de kettingen van Petra verdwenen hier en daar, maar stuk zijn ze niet!
Liefs van Cheeky

Astrid

Citaat van: Cor_en_Petra op 30 april 2005, 08:04:35
Maakt Zazou er ook zo'n lief piepend geluidje bij? Zoooooo schetig (vinden Cor en Petra)!
En... inderdaad, stoppen wordt direct bestraft met zachtjes pikken of een protestkreet van "hoe haal je het in je hoofd???".
Liefs, Cheeky

Heee Cheeky,

Ik maak ook een lief piep geluidje (dan zeggen ze lief kuikentje)  het enige verschil is dat ik niet protesteer al ze stoppen.

:-* Pepper

Cor_en_Petra

30 april 2005, 20:44:01 #281 Last Edit: 2 mei 2005, 13:55:35 by Cor_en_Petra
Ha Allemaal!

Ben ik weer! Lief en stout, ondeugend en aanhalig, zo gek als een kanon en zo voorspelbaar als ik weet niet wat! Kortom: it's me!!!  ;D ;D ;D

Vandaag is Petra de hele dag wezen wandelen op de Posbank, dus toen ze thuiskwam, stond ik al te trappelen voor het deurtje.... yesssssss, ik mag eruit!

De volgende foto's zijn gemaakt, en nu ook eindelijk weer eens een actiefoto met mijn vleugels wijd:

voor het raam

Net geland op Petra

Verder heb ik een nieuwe landingsplaats  ontdekt: bovenop Petra's hoofd. En als ze loopt, land ik keurig op haar schouder/in haar nek! Goed he? Hoewel, op haar hoofd mag ik niet landen, maar ik doe het toch steeds! Ze zeggen dat ik als mannetje dan domineer.

Als ze tegenwoordig aan het typen is, duw ik zelf mijn koppie tussen haar vingers en begin te piepen, zo van KROEL ME DAN ! En o wee, als ze niet reageert, dan word ik chagrijnig en begin te krijsen! Ik ben een ongeduldig manneke, zegt Petra!

O ja, vergeet ik bijna mijn nieuwe hobby te noemen: ik sjoel tegenwoordig met bierviltjes! Dan lift ik 'm met mijn snaveltje iets op en dan duw ik ertegen met mijn koppie... de hele tafel over! Komisch gezicht joh, Petra maakt nog wel een keer een foto!

Nou dat was het weer even voor vandaag!
Ciao!
Cheeky

Astrid

30 april 2005, 20:53:04 #282 Last Edit: 1 mei 2005, 08:50:12 by -Astrid-
Heee Cheeky,

Je staat weer heel mooi op de foto,
wat ben je toch een lekker kereltje.

Lijkt me leuk om een foto van jouw bierviltduwen te zien,
het is eigenlijk iets voor een filmpje, dan liggen we echt helemaal dubbel van het lachen  :)  :D  ;D

Liefs  :-*
Pepper

Cor_en_Petra

Citaat van: -Astrid- op 30 april 2005, 20:53:04
Je staat weer heel mooi op de foto,
wat ben je toch een lekker kereltje.

Lijkt me leuk om een foto van jouw bierviltduwen te zien,
het is eigenlijk iets voor een filpje, dan liggen we echt helemaal dubbel van het lachen  :)  :D  ;D

Lekker kereltje??? Thanx!!!  8) 8) 8)
Ja, Petra houdt de camera paraat als ik weer ga sjoelen met bierviltjes....  ;) of een filmpje is ook leuk natuurlijk, maar dan moet ik ff kijken hoe dat werkt.... je ziet het wel!
XXX Cheeky

~Natas~

Hai Cheeky,

Oh wat wordt jij ondeugend zeg.
Je gaat ook lekker aandacht vragen, en OHWEE als je baasje niet reageert he.
Dan gaat lekker die laadklep open en schreeuwen maar.
He Cheeky ik wil nu wel foto's zien van je sjoelkunst hoor, wordt er erg nieuwsgierig van.
En leuke foto zeg die ACTIEFOTO.

Nou hou het rustig en doe lief tegen je vrouwtje.
Groetjes van Joepie en zijn baasje............Natasja