2 mei 2025, 15:47:16

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Cor_en_Petra

Citaat van: Redcheeks op 28 maart 2005, 21:06:36
Hey broer,

Leuk zeg iemand bepoepen, heb ik ook al gedaan,
moeten ze maar opletten, als ik naar achter ga schuiven
dan komt ie,
moest vandaag ook even naar de pedicure ik heb heeele
scherpe nagels zegt Astrid, ze zit helemaal onder de krassen

Ha Pepper!
Nou ja, gezien de maffe reactie op mijn geheel onverwachte flats, moet ik zeggen dat ik er nog wel meer in petto heb, als vrouwtje dan weer zo moet lachen en baasje stomverbaasd kijken. Of zouden ze er maar 1x intrappen???? Ik ga gewoon door met alles uitproberen, wat jij?
Mijn nageltjes zijn wel scherp, maar nog niet heel erg. De poes heeft scherpere.... maar ik heb in mijn kooi ook een zit"stok" hangen die niet van hout is maar grijzig en hard en die goed is voor mijn nageltjes, zegt baasje....
Liefs van
Cheeky

Cor_en_Petra

29 maart 2005, 16:12:45 #46 Last Edit: 29 maart 2005, 16:28:00 by Cor_en_Petra
Citaat van: Patje op 28 maart 2005, 21:16:00
Je kan wel zien dat we familie zijn.....
Queeny

Heya Queeny,
Tja, we hebben al heeeeeeeel veel overeenkomsten, net als jouw baasje en de mijne....  Het begint eng te worden... ik kan jou nog wel wat truukjes leren en jij mij vast ook wel!!! Leuk!!! Irene heeft me ook al verschillende dingen geleerd om mijn baasjes te pesten... zal ik jou ook leren als je op het water komt (tja, kan moeilijk zeggen op de thee... ;) )
Liefs van
Cheeky

Cor_en_Petra

29 maart 2005, 16:18:19 #47 Last Edit: 29 maart 2005, 16:27:11 by Cor_en_Petra
Citaat van: Irene op 28 maart 2005, 21:18:15
hoi Cheeky,
wat ben je toch een mooi vogeltje en ik zat net met verbazing naar je oogje te kijken; wat ziet dat er toch super uit zeg!!!!!!!!!!!

je bent een lekkere deugniet aan het worden; hier nog een tip ;D ;): heb je het horloge al ontdekt? Daar zit een knopje aan de zijkant; kun je er leuk aan trekken en dan staat hij stil.

En heb je al een "bijbaan" als perforator?

Nou goed, ik zal je maar niet te veel ondeugende dingen erbij leren, want dat zullen Petra en Cor niet zo leuk vinden ;D.
groetjes, irene

Ha Irene,

Met mijn oogje gaat het inderdaad gelukkig heel goed. Het is ietsje anders dan het andere, maar ik zie er goed mee, gelukkkig!

Ik heb je tips m.b.t. horloges en papier nog niet ontdekt. Ga ik proberen, al zijn Cor en Petra nu natuurlijk wel gewaarschuwd, chips  :(
Wel heb ik al uitgevonden dat het leuk is dat als Cor shaggies draait, ik heel makkelijk in het dunne papiertje van het vloeitje kan bijten en frummelen..... dan kan hij het daarna niet meer gebruiken  ;D
Blijf me gerust nieuwe dingen leren... ik ben voor alles in! Geef jouw lieverds een dikke knuffel van mij!

Cheeky

Cor_en_Petra

29 maart 2005, 16:21:38 #48 Last Edit: 29 maart 2005, 17:17:24 by Cor_en_Petra
Citaat van: Lin op 29 maart 2005, 13:14:46
Bij jou gaat het ook al zo goed! Vond jij kroelen eerst niet zo lekker daar?

Ha die Lin!
Nee, ik had nog niet ontdekt dat het zo lekker was, een beetje over mijn bolletje aaien was wel lekker, maar zo heerlijk diep onder mijn kuifje waren ze nog niet eerder geweest, hmmmmmm, oftewel fwieeeeeet!!!
Liefs van
Cheeky

bobbie

He Cheeky,

Ben jij een anti-rookcampagne begonnen? Je bent een goeie voor de tv-reclame:

stoppen met roken? schaf dan een valkparkiet aan, die perforeert geheel op nicotinepeil uw vloeitjes, niet duur, wel af en toe kans op een welgemikte flats.

:D :D jeetje, Cheeky, je had uitvinder moeten worden :D :D

Vraag eens een keer na het perforeren als bonus een lekker toastje, weet je wel, zo 1 van Melba, kan je lekker mee spelen en knoeien. De smaak is ook niet verkeerd. Nee, je hoeft er geen stukje zalm op, Cheeky toch, probeer dat maar voor elkaar te krijgen als je volwassen bent.

Ik blijf je volgen ventje, tot de volgende keer.

Groetjes, Nel :)

Cor_en_Petra

29 maart 2005, 18:23:17 #50 Last Edit: 29 maart 2005, 18:49:23 by Cor_en_Petra
Ha die Nel!

Wat een gezellig berichtje van je, daar werd ik helemaal happy van, voor zover ik dat niet al was ;D Je schrijft zo leuk!

Die anti-rookcampagne, kan ik daar veel strengetjes trosgierst mee verdienen? Zo ja, dan doe ik mee hoor, zelfs in de commercial zelf  ;) ;D 8) :P

De toastjes, daar was ik nog niet op gekomen, vrouwtje en baasje ook nog niet. Kan dat geen kwaad dan, zoiets droogs? Het lijkt me wel erg lekker en knisperig... en alles waarmee ik kan spelen en gek kan doen is welkom, dussss kom maar op Cor en Peet  ;)

Liefs van Cheeky

Cor_en_Petra

29 maart 2005, 18:37:54 #51 Last Edit: 29 maart 2005, 18:47:30 by Cor_en_Petra
Mag ik me even voorstellen: ik ben Gizmo de Poes

Er is de laatste 1,5 week nogal wat veranderd in mijn luie, rustige wereldje, en dat wil ik toch even aan jullie kwijt. Ineens kwam er een raar ijzeren geval met tralies in huis. Cor en Peet waren druk aan het praten over waar dat ding het beste zou kunnen staan. Na veel wikken en wegen stond het ding. Ik werd opgetild om er eens naar te kijken, maar ik vond er maar weinig aan, eerlijk gezegd. Sterker nog, ik vond deze nieuwe kamerversiering niet erg bijzonder. Totdat ze erineens allerlei dingetjes in en aan gingen hangen en zetten. Er kwam een laag met strooisel op de grond en toen... tja, toen veranderde mijn leventje echt compleet.

Cor en Pat (hun vriend) kwamen thuis met een reismandje waar een een of ander gestoord beestje uit werd gehaald. Ook Petra stond er direct bij en ze gingen allemaal heel lief praten tegen dat beest. Maar normaal gesproken wordt zo'n toontje alleen voor MIJ gebruikt, dus ik ging er natuurlijk ook meteen miauwend op af. Het beestje werd in zijn kooi gezet en de ah's en de ooh's waren niet van de lucht!!! Ze noemden het beestje Cheeky... Ik wist nog niet zo goed wat ik ervan moest denken, als ze MIJ nou ook nog maar lief vonden  :-[

Gelukkig ontdekte ik al snel dat ik nog steeds hun bijzondere poes was, want Cheeky mocht heel veel, maar niet bij hen in de slaapkamer slapen en dat mag IKKE lekker wel ;) Als Cheeky aandacht krijgt, eis ik dat gewoon ook op en gelukkig krijg ik het ook wel. Cheeky kan alleen zulke enorm harde geluiden maken dat mijn arme poezentrommelvliezen het soms zwaar te verduren hebben. Dan trek ik mijn oren erover heen en probeer me even af te sluiten van die herrie. Maar goed, ik vind het eigenlijk ook best leuk dat er wat leven in huis is als Cor en Peet weg zijn. Cheeky en ik hebben al samen geneusd, maar ik schrok heel erg toen Cheeky ineens zijn snaveltje open deed en ik krabte Cor toen heel erg diep in zijn hand en arm (want hij hield mij vast). Was niet echt de bedoeling, maar ik ben niet zo gewend aan al die onverwachte geluiden en gebeurtenissen....  Maar het gaat steeds beter en volgens mij ga ik Cheeky nog leuk vinden! Misschien mag ik zelfs wel een keertje met hem spelen....al zou ik niet weten welk spelletje we samen kennen.... ::) Misschien achter een muisje aan of achter een balletje rennen, alhoewel, Cheeky rent niet echt handig.... suggesties zijn welkom!

Een pootje van Gizmo[/color]

Astrid

Hey Cheeky,

Lekker ontdeugend zijn, jaja dat hoort bij de leeftijd.  8)

Ik ben ook gek op oorbellen, ik trek er heel hard aan,
en dan roept ze auw en dan doet ze ze snel uit  ::) ;D
op ringen, horloge's, kettingen ben ik ook wel gek op,
als het maar goud is.

Ben vandaag in het pierebadje geweest, was wel leuk,
ze hadden me al eens eerder met een plantenspuit natgemaakt,
maar dat was helemaal niet leuk.

Heb jij al lekkere groenten en fruit kunnen ontdekken,
vandaag brocoli gekregen, mwha het gaat, banaan mhm ook niet super, gister appel ach wat zal ik zeggen  ???

Groetjes,
Pepper

bobbie

IIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :o :o

Cheeky,

Heeeeeeeeeeeeeeel goed luisteren naar oma Nel:

die stoelen die ik zie achter die tijger zijn NIET leuk om aan te knabbelen, onthoud dat: NIET LEUK/VIES IN JE BEKKIE/ SCHERPE SMAAK/ EN NOG VEEL ERGER..................

Een wilgentak is veeeeeeeeeeeeeeel leuker Cheeky, onthoud dat heeeeeeeeeeeel goed.

Als je wel gaat knabbelen kost dat je baasjes geld en dat betekent: trosgierst minder, lekkere hapjes minder :-\

Dus Cheeky: laat die stoelen met rust!!!

Verleidelijk maar NIET DOEN!!

Oke man, zo kennen we elkaar weer. 8)

Ik houd het in de gaten hoor.

Toedeledokie, Nel ;)

Irene

Hoi Cheeky,
Hoe issie ermee?
;D Lekker gaan proberen hoor die tips, enenh vloeipapier is leuk, maar net boven de asbak heen vliegen geeft ook een bijzonder :o ::) effect. reactie gegarandeerd, maar of ze er blij mee zullen zijn ::), vooral als er eten of drinken in de buurt staan..
Zon melba toastje kan absoluut geen kwaad; vraag het maar eens aan Cor en petra! Waarschijnlijk ga je dan heel theatraal doen  ;) doen ze hier tenminste, als of dat het eerste is wat je in daaaaaaaaaaaaagen te eten krijgt. Hier zijn ze er helemal gek op, en dat mag, je moet alleen niet te veel eten. Hier krijgen ze nog geen hele met zn 3tjes. en das vechten erom hoor ;D.
Verder zal je langzaam gaan ontdekken wat je nog meer lekker vindt. GIjs bv is een echt chips monster!!! :o :o als die alleen maar een zakje hoort, dan porbeerrt z door de tralies te breken en gaat een heel gek dansje zoen, om maar iets te pakken te krijgen. Als ze los is moet ik uitkijken voordat ik mn mond dicht doe, straks zit dr mooie lutinokoppie nog in mn mond. Kortom, je hebt genoeg te leren en ontdekken, en dat volg ik weer graag.
Heb je al in je nieuwe huisje een douche gehad of badje? en hoe vond je dat?
En als cor en petra nog wat tips willen, voor groothandel in amersfoort, dan moeten ze het maar even laten weten, dan mail ik ze dat wel!!
Hoop weer snel wat van je te lezen!

groetjes, irene

ps: ;) ;D sterkte Gizmo!!!! je doet het super

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Astrid

Nou dat wil ik ook wel eens proberen een melba toastje.

Hoe vaak (b.v. per week) mag ik dat hebben ?

Chips, mag dat  :o

Groetjes,
Pepper

Cor_en_Petra

29 maart 2005, 22:35:31 #56 Last Edit: 30 maart 2005, 07:17:00 by Cor_en_Petra
Hey Allemaal!

Hier ben ik weer. Ik ben helemaal hyper.... ik heb namelijk net een stukje melbatoast gehad en dat vind ik zoooooooooo lekkker!! Wat een megatip, Nel! Thanx!  ;D

Verder praat ik steeds meer, harder en er zit steeds meer muziek in! Ik kan het bouwvakkersriedeltje nu al uit mijzelf fluiten, zeker als er een knap vrouwtje binnenkomt....hoewel ik net zo goed fluit voor mannen, ik ben niet zo kieskeurig (nog)!

Ik kan ook heel goed het nuttige met het aangename verenigen: me volproppen met eten en tegelijkertijd lekker uitrusten in mijn voerbak:

Mijn cursus tot fotomodel heb ik uitgebreid met de portretfotografie. Kijk me hier zitten als de "King of the World!"

Chips eten klinkt ook fantastisch. Ik zal het Cor & Petra eens vragen...  Ik heb wel al een douche gehad met de plantenspuit, maar daar vond ik niet zoveel aan. Badje hebben ze nog niet uitgeprobeerd, ik zal het vragen... klinkt goed!!!

Irene, Cor laat weten dat hij niet zo blij is met jouw asbaktip! Maar daar trekken we ons niets van aan hoor... het klinkt wel heel tof  ;) Ik wacht op het juiste moment, hahahaha! Kwaad worden kunnen ze toch niet, dan kijk ik ze gewoon lekker smeltend aan.... Groetjes aan Gijs.... !!!

Veel liefs van Cheeky

Astrid

Hey Big Brother,

Lekker dat toastje, ik begin helemaal te kwijlen  :P

En hoe bevalt het in je voerbak zitten, was dat een éénmalige
actie of doe je dat wel vaker, en zou dat ook erfelijk zijn  ???

Heb wel om je foto's kunnen lachen, meer meer meer....

Groetjes,
Pepper

Carine

Haaaj Cheeky!
Ik had een vraagje.. hebben Cor en Petra jou laten kortwieken? en hoelang duurde het voordat jij echt aanhankelijk werd en bij hen wilde zitten?
Wij hebben Zazou gelukkig ook bij ons nu en we zijn hartstikke blij met hem!
Groetjes
:-*
Carine

Dewy

Hi Cheeky,

Mij ken je nog niet, maar ik ben een vriendin van je bazinnetje Petra... zo te lezen heb je het heel goed naar je zin daar in Amersfoort, goed om te lezen! Hopelijk laat je Gizmo niet meer zo schrikken tijdens het neuzen. Heel veel plezier daar en wie weet kom ik je nog een keertje live bewonderen. Tot die tijd blijf ik lekker je leventje als fotomodel volgen  :)

Liefs en een dikke  :-*
Dewy