17 juni 2024, 21:39:55

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Cor_en_Petra

27 maart 2005, 17:27:06 #30 Last Edit: 27 maart 2005, 17:41:54 by Cor_en_Petra
Ha die hoi!

Daar ben ik weer! Ik ben helemaal schrijfverslaafd... maar dat komt omdat ik jullie zoveel te vertellen heb!

Vandaag had ik de ultieme test. Ik hoorde vanuit de gang een een of ander schreeuwbeest steeds dichter bij komen en steeds meer lawaai maken.... Petra noemde het beest Stofzuiger... Ze had hem vast en ze gingen de hele gang en huiskamer door, zelfs onder mijn kooi! En een herrie dat dat beest maakte! Ik heb het een tijdje aan zitten horen, en toen dacht ik: DAT KAN IK BETER EN HARDER!!!!!  Het beest hield z'n kop nog niet en ik schreeuwde en floot er stevig overheen. Zie je wel dat ik het harder kan... vrouwtje is trots op mij! Ze dacht dat ik misschien bang voor het stofzuigerbeest zou zijn, nou, mooi niet!! Ik ben een echte man!  ;D

Ik heb vandaag trouwens ook de ultieme neustest met Gizmo de poes gedaan. Hieronder staat een fotootje, hij is alleen iets onscherp, omdat we beiden bewogen, maar hij is wel errug leuk!



Verder kan ik ook heel lief zitten, kijk maar:





Nou, dat was het weer even voor nu....
Zazou en Pepper: ik mis jullie!!!
Lique: je krijg van mij een megaknuffel  :P :-*

Liefs,
Cheeky

Lin

Hoi Cheeky,

Zo jij bent stoer. Bij gaan ze nu meteen het broedhok uit om te gaan staren naar wat ik doe. Goed hard fluiten he, laat maar zien wie de baas is!



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Astrid

Hey Cheeky,

Dat gaat goed zeg, ik heb niet zo'n last van de stofzuiger
heb hem al 2x gehoord, maar ik maak nogal een rommel
omdat ze vinden dat ik te weinig eet voeren ze me bij dan pellen ze zonnebloempitten voor me op het kleed op de grond
dus dan moeten ze dat zelf weer opruimen, hahaha  ;D

Ik vind het toch wel eng die poes zo dicht bij je,
gelukkig blijven ze bij je als die miauw bij je in de buurt is  ;)

Ik mis ook iedereen maar als alles goed gaat krijg ik er straks een vriendje bij, en ze houden me lekker bezig,
mag misschien eigenlijk niet klagen, maar moeilijk is het toch wel  :-[

Groetjes,
Pepper

bobbie

Hoi Cheeky,

Wat leuk dat jijzelf je dagboek bijhoudt en niet je vrouwtje of baasje. Je doet het goed hoor, heel leuk om te lezen.

Wat een superkooi heb je zeg, echt mooi. Geen kapsies krijgen he. 8)

En je bent inderdaad een prachtvalk om te zien, lekker ondeugend ook. Dit betekent wel dat ik heel veel foto's van je wil zien Cheeky, help je vrouwtje maar herinneren als het te lang geleden is. Minstens om de dag vind ik.

Veel plezier en tot schrijfs, dag Cheeky,

groetjes, Nel :)

Cor_en_Petra

28 maart 2005, 10:22:55 #34 Last Edit: 28 maart 2005, 10:31:26 by Cor_en_Petra
Fwieeeeeet, fwieeeeeet,

Ik heb er zin in vandaag (alweer!). Bedankt voor je lieve reactie, Nel, je krijgt van mij een dikke Cheeky- :-* Nee, ik zal geen kapsies krijgen, daar krijg ik de kans niet voor bij Cor en Petra (die houden nl. niet zo van kapsies).

Ik ben dol op de laptops van Cor en Petra. Kijk maar op onderstaande foto:


Verder heb ik gisteren heel veel gefloten samen met Cor (Petra's pogingen om te fluiten waren zo rampzalig, dat we het daar maar niet over hebben  ;) We zijn samen een heel aardig fluitconcert begonnen. Ik lijk wel een bouwvakker die naar de vrouwtjes fluit, zo'n riedeltje lukt me al aardig  ;D

Helaas ben ik toch iets minder macho dan ik zelf dacht  :-[  Ik ben nl. toch in de verleiding gekomen van sierraden... Tja, zit ik daar lekker in Cor's nek, zie ik daar zo'n glimmend knopje in zijn oor zitten. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt... ik hipte er naar toe en had 'm vol in mijn bekkie! En nu is zijn oorbel lekker van mij  :P Tja, al heb ik dan geen getrainde snavel als Pepper, als ik iets vast heb, krijgen ze het niet meer terug!!! Ik heb alleen nog niet ontdekt waar ik 'm in zal stoppen, want oorlelletjes heb ik niet...

Hey, ik ga er ff mee stoppen, want ik mag de kooi weer uit, joepie!

Liefs van Cheeky



Agnes

Haha, ja leuk sieraden!

Die van mij heeft een leuke ketting met een hangertje ;D

Wat ook leuk is: bij die van mij zit er een moedervlek in de hals, heel leuk zo'n bobbeltje! Moet je ook eens proberen ;D ;D

groetjes van Pucky.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Cor_en_Petra

Citaat van: Agnes op 28 maart 2005, 11:38:49
Haha, ja leuk sieraden!

Die van mij heeft een leuke ketting met een hangertje ;D

Wat ook leuk is: bij die van mij zit er een moedervlek in de hals, heel leuk zo'n bobbeltje! Moet je ook eens proberen ;D ;D

groetjes van Pucky.


Ha die Pucky,
Nee, ik heb de moedervlekjes nog niet ontdekt... zal voortaan goed opletten, want het klinkt heeeeeel interessant voor mij!  :) Bedankt voor de tip!
Liefs van
Cheeky  

Carine

Haaaj Cheeky!
Wat leuk om over al je avonturen te lezen zeg! Je maakt al wel een hoop leuke dingen mee he! Je bent wel echt een mooierdje he.
Groetjes, Carine :-*

Cor_en_Petra

Aloha!

Ben ik weer! Ga ik jullie al vervelen? Ik vind het zo leuk dat er zoveel mensen reageren, dan moet ik gewoon terugschrijven!

Carine, bedankt voor je berichtje... Cor en Petra blijven de toestand van Zazou volgen en hopen dat hij snel bij jou in blakende gezondheid in de kooi mag zitten! Tot die tijd, mag je een beetje meegenieten van mij, ahum... ;)

Hier nog een paar fotootjes van moi:




Ik eet en drink echt enorm goed, het smaakt me allemaal prima! Ik word echt steeds dikker zo, straks moet ik sporten van mijn baasjes, hellep!

Vandaag ben ik niet zoveel uit de kooi geweest. Alles stond wel open, maar ik heb me prima in de kooi vermaakt. Heb heel even bij Cor en Petra gezeten en geknuft, maar zocht daarna toch de kooi weer op. Misschien vannacht wel weer, samen met Cor... ;)

Liefs van Cheeky


Rox4nne

Cheeky, alle dames hier vinden je een ontzettend lekker ding!
En je verveeld ons helemaal niet met je leuke verhaaltjes en mooie foto's! :-*

Liefs,
Roxanne

Cor_en_Petra

Citaat van: Rox4nne op 28 maart 2005, 18:33:11
Cheeky, alle dames hier vinden je een ontzettend lekker ding!

Wow Roxanne, álle dames? Ik ben helemaal verlegen  :o

Ik heb vanavond de tijd van mijn leven gehad. Heb ruim een uur bij Petra gezeten en die heeft mijn gevoelige plekje ontdekt ;) Ik vind het héééééérlijk om achter mijn kuifje gekrabbeld te worden op mijn schedeltje in het holletje.... het heeft even geduurd, maar ik was niet meer bij haar weg te slaan! Ook vind ik het lekker om op haar satijnen ochtendjas te zitten, lekker zacht en dan verstoppertje spelen achter haar ceintuur. Toen ik daarna bij Cor ging zitten en Petra keek of ik nog op haar gepoept had (niet dus!), liet ik prompt een grote flats over Cor's hand en joggingbroek heenvallen! Vrouwtje lag helemaal in een deuk en je had baasjes gezicht moeten zien, hahahaha! Ben ik een deugniet he? ;D ;D ;D

Daarna zat ik nog even lekker bij Cor... die had inmiddels zijn oorknopje weer gevonden, dussssss.... ik 'm natuurlijk weer eruit proberen te trekken.... Ik weet al precies als ik bij Cor zit dat ik via zijn nek naar zijn andere oor moet klimmen, want daar zittie: dat mooie glimding, gna gna...!

Nou, dat waren mijn avonturen voor vandaag weer. Ik schrijf jullie morgen wel weer..... voorlopig voor mij nog geen valkparkieten-RSI, gelukkig! ;D

Liefs van Cheeky

Astrid

Hey broer,

Leuk zeg iemand bepoepen, heb ik ook al gedaan,
moeten ze maar opletten, als ik naar achter ga schuiven
dan komt ie, en ik wacht echt niet hoor, maar ja het stinkt niet  ;D

Ik vind het ook lekker in m'n nekkie gekriebeld te worden,
moest vandaag ook even naar de pedicure ik heb heeele
scherpe nagels zegt Astrid, ze zit helemaal onder de krassen
met een rode gloed eromheen, heeft nogal een dun teer huidje, dus ze heeft heel voorzichtig een milimeter er vanaf gehaald, bij een paar dan, de andere komen dan nog.

Prieuw,
Pepper

Patje

Hey Cheeky,

Gaat goed man, ik heb net bij Patje ook weer effe de kamer vol gepoept. gna gna 8)

Veel lekkerder hoor om van de kooi af op de grond te poepen, geeft zo'n lekkere flats ;D

Je kan wel zien dat we familie zijn.....

Zie je snel.

Queeny




Irene

hoi Cheeky,
wat ben je toch een mooi vogeltje en ik zat net met verbazing naar je oogje te kijken; wat ziet dat er toch super uit zeg!!!!!!!!!!!

je bent een lekkere deugniet aan het worden; hier nog een tip ;D ;): heb je het horloge al ontdekt? Daar zit een knopje aan de zijkant; kun je er leuk aan trekken en dan staat hij stil. Moet je eens opletten hoe lang het duurt voordat ze er achter zijn dat jij dat hebt gedaan. Gijs doet dat hier al vanaf het begin (bijna 2 jaar) en een lol dat ze dan heeft, want voordat wij er achterkomen dat ze dat gedaan heeft ::). Meestal doet ze dat onopvallend op "doorreis" naar oorbellen of iets anders. Als we er achter komen dat ons klokje stil staat, of achter loopt, dan noemen we dat" het horloge staat op gijs-tijd." ;D ;D
En heb je al een "bijbaan" als perforator? Hier vinden ze het namelijk erg leuk om al het papier ( :o soms rekeningen ::) ) te voorzien van extra  ::) overbodige gaatjes.
Nou goed, ik zal je maar niet te veel ondeugende dingen erbij leren, want dat zullen Petra en Cor niet zo leuk vinden ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Lin

Hoi,

Bij jou gaat het ook al zo goed! Vond jij kroelen eerst niet zo lekker daar? Wat ondeugend ben je toch dat je een grote flats liet. Geeft niet hoor, dat doen alle valkjes. wel een beetje leif zijn voor je baasjes he, en geen dingen slopen!  ;D

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)