2 augustus 2025, 15:46:42

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Petra,

Hoe is het met Cor?? Heeft ie je al gebeld of jij hem??
En hoe was het zo eenzaam en alleen in huis (met C&C)?
We zullen je wel wat afleiding bezorgen de komende dagen!!

Liefs Gerda

gonnie

Hoi petra

jeetje , ik had al wel een vermoeden dat het geen griepje zou zijn maar een blindendarm onsteking,  phoe ja eigenlijk kan ik wel zeggen gelukkig maar ,klinkt wel raar maar gezien tegenwoordig mag je geloof ik al blij zijn als het zo afloopt. maar des al nietemin is het vet balen voor jullie en hebben jullie geluk gehad dat ie niet geknapt is zeg , heel veel sterkte jullie samen

,

ene Petra neem wel tijd voor jezelf hè
Groetjes Gonnie

Valerie

Heb nog niet alles gelezen, maar wil eerst ff Cor van harte beterschap wensen. Hier volgt een beetje aandacht voor Cor:

valkchico

hallo petra,

Neem aan dat je op bezoek bent bij je mannetje en ik hoop dat het er uit ziet dat hij snel opknapt!
Jeetje jullie weten wel raad he met al die zoenende valkjes op dit forum. :-*.
Ga me er dan ook maar aan wagen .Thuis kussen ze mij niet .(zou daar misschien een goeie reden voor zijn????????).
Heb gister wel stiekum een vreemd valkje gekust bij Jura ;D.

Ik kom later vandaag even lezen hoe het met Cor gaat ga nu ff de vissen verschonen.

gr Esther

Christine

Ik hoop dat alles goed is met cor!! doe hem maar veel beterschap!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Peet,

Hoe is het nou met je mannetje?
Waarschijnlijk voelt hij zich nu al beter als voor de operatie.
Het probleem is tenslotte verwijderd. Dat schijnt al behoorlijk op te luchten.
Ik hoop dat jij ondanks alles toch een beetje goed geslapen heb vannacht!
We horen het wel van je.

Groetjes Mike en Maris

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Even reageren op jullie en dan de laatste stand van zaken:
Citaat van: Mariska op 22 oktober 2005, 22:10:51
Ik bedoelde dat ik een kaartje voor hem had gepost toen jullie in het ziekenhuis waren. Van die hond met get wel soon.
Maar ik zet er met alle liefde nog 1 op hoor!
Nou ga jij maar lekker proberen te slapen en dan horen we je morgen weer. En maak je niet te druk.

Ahum... schaam.... natuurlijk had ik dat lieve kaartje met die lobbes erop gezien! Domme ikke! Ik laat 'm Cor zien als hij weer thuiskomt!  Lief van je! Enne... nee, ik maak me niet zo druk, ik ben zelfs verbazingwekkend kalm de hele tijd geweest! Alleen wel heeel moe!

Citaat van: Kirsten op 22 oktober 2005, 22:20:18
Trusten Petra,. ik hoop dat je een lekker nachtje kan slapen en morgen weer een beetje bijgekomen bent van alle schrik
ps bedankt voor je lieve berichtje in het dagboek van esther, kreeg ik een grote glimlach van op m'n gezicht :-*

Ik heb geslapen als een os en ben zojuist weer naar bed gegaan (nadat ik Cor heb gesproken, maar daar kom ik straks op terug). Ben net weer wakker!
Enne... mijn berichtje in het dagboek van Es is heel erg gemeend hoor, ik heb gewoon een heel goed gevoel bij hoe jij met je valkjes omgaat en erover schrijft! Daarnaast de professionele aanpak van alles en je site, maken dat potentiele klanten een goede indruk hebben, voordat ze uberhaupt een valkje in de handen hebben!

Citaat van: Caroline op 23 oktober 2005, 01:55:06
Weltrusten!!
Morgen is Cor hopelijk weer een beetje beter.

Hoe wist jij dat? Het is inderdaad zo!  ;)

Citaat van: aad op 23 oktober 2005, 10:50:05
Ja ff reageren op 'ff een break' maar idd ik lees wel hoor ;)
En wel een een vreemde griep ::) als het een blindedarm blijkt te zijn !!
Dus ik ga weer ff verder lezen .. kan het af en toe niet meer bijhouden hier ....... en daar :P
Sterkte voor jullie beide .. maar iets meer voor het slachtoffer ;)

Heb ik je toch goed gespot hier...!  ;) Het was idd wel een erg vreemd griepje hoor, maar ja, Cor hield maar vol dat het een griepje was omdat hij ook wat andere grieperige verschijnselen had. Ik had alleen vrijdagochtend vroeg al zoiets van, dat KAN niet, want dan heb je nooit zo'n stekende pijn en dan ook nog eens rechts onderin je buik! Maar ja, hij is natuurlijk de enige die het echt kan voelen!
Bedankt voor je beterschapswensen, ik zal ze ook aan Cor overbrengen!

Citaat van: Gerda op 23 oktober 2005, 11:59:16
Hoe is het met Cor?? Heeft ie je al gebeld of jij hem??
En hoe was het zo eenzaam en alleen in huis (met C&C)?
We zullen je wel wat afleiding bezorgen de komende dagen!!

Ja... we hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en ik ga straks naar het bezoekuur (ahum... hoezo uur? Het is van 16.00 - 20.00 uur en verder niet, om de patienten meer aandacht en rust te kunnen geven 's morgens en 's middags).
Ik schrijf er zo meer over! Zo eenzaam was het niet, dankzij jullie! Vanmorgen even de valkjes losgehad en daarna weer even m'n bedje in gegaan... ben zo ongelooflijk moe! Nu pas net weer wakker!

Citaat van: gonnie op 23 oktober 2005, 12:16:40
jeetje , ik had al wel een vermoeden dat het geen griepje zou zijn maar een blindendarm onsteking,  phoe ja eigenlijk kan ik wel zeggen gelukkig maar ,klinkt wel raar maar gezien tegenwoordig mag je geloof ik al blij zijn als het zo afloopt. maar des al nietemin is het vet balen voor jullie en hebben jullie geluk gehad dat ie niet geknapt is zeg , heel veel sterkte jullie samen
,
ene Petra neem wel tijd voor jezelf hè

Nou, je vermoeden bleek juist, Gonnie! Zo'n pijn is toch echt geen griepje! De chirurg zei dat hij toch wel een paar dagen ongelooflijk gekrepeerd moest hebben van de pijn! Dat zegt al genoeg, en hij vond hem eigenwijs! Tja... hoe komt die man erop?  ;D

Citaat van: Valerie op 23 oktober 2005, 13:15:45
Heb nog niet alles gelezen, maar wil eerst ff Cor van harte beterschap wensen. Hier volgt een beetje aandacht voor Cor:

Dank je wel Valerie... Cor gaat het beslist allemaal bekijken als hij weer uit het ziekenhuis is, en dat duurt als het goed is niet zo lang meer! Maar daar kom ik zo op terug!

Citaat van: valkchico op 23 oktober 2005, 14:02:47
Neem aan dat je op bezoek bent bij je mannetje en ik hoop dat het er uit ziet dat hij snel opknapt!
Jeetje jullie weten wel raad he met al die zoenende valkjes op dit forum. :-*.
Ga me er dan ook maar aan wagen .Thuis kussen ze mij niet .(zou daar misschien een goeie reden voor zijn????????).
Heb gister wel stiekum een vreemd valkje gekust bij Jura ;D.

Ik kom later vandaag even lezen hoe het met Cor gaat ga nu ff de vissen verschonen.

Ahum Esther, nee het bezoekuur moet nog beginnen! Ik sliep gewoon weer, was zo moe!  :-[ Schaam! Nu ben ik dan eindelijk weer wakker!
Vreemd valkje gekust bij Jura??? Heeeee, heb je iets op te biechten...?? Ik zou het je eigen valkjes ook maar vertellen, misschien worden ze jaloers en beginnen ook een zoenaanval!  ;D
Bedankt voor je aandacht! Het doet enorm goed om hier te komen en zoveel lieve reacties te lezen!

Citaat van: Christine op 23 oktober 2005, 14:04:43
Ik hoop dat alles goed is met cor!! doe hem maar veel beterschap!! :-*

Gaat gelukkig steeds beter, Chris! Ik zal hem straks beterschap wensen! Mag wel een lijst maken van namen, stel je voor dat ik iemand vergeet!  ;) ;D

Citaat van: Mariska op 23 oktober 2005, 14:18:56
Hoe is het nou met je mannetje?
Waarschijnlijk voelt hij zich nu al beter als voor de operatie.
Het probleem is tenslotte verwijderd. Dat schijnt al behoorlijk op te luchten.
Ik hoop dat jij ondanks alles toch een beetje goed geslapen heb vannacht!
We horen het wel van je.

Ha Mike en Maris! Hij voelt zich inderdaad veel beter dan gisteren, al was de nacht niet echt erg lekker, maar daar kom ik zo op terug! Ik heb als een blok beton geslapen! Ik was ook zo moe, nu nog steeds trouwens, maar ach... 't zal de impact wel zijn, want verder ben ik heel rustig gebleven. Heb zelfs voor het eerst van m'n leven in een ambulance-auto gezeten! Cor werd nl. als een VIP-patient van de eerste hulp naar de ingang waar Chirurgie zat gereden (met een rolstoel zou te pijnlijk zijn!)!

- o0o -

Dan komt hier het laatste nieuws van het front!  ;)
Cor belde net! Hij heeft sinds vanmorgen een lopend infuus gekregen (ja ik weet het, dat klinkt voor geen meter, meer alsof het infuus met jou op stap gaat ipv andersom), maar het heet nou eenmaal zo!  ;) ;D Hij heeft vanmorgen lekker gedouchet en ze hebben de wond gespoeld. Hij heeft geen bijster goede nacht gehad, maar nu ging alles prima! De koorts is ook flink gezakt (was 39.5 gisteren). Naar verwachting mag hij met een dag of 3 naar huis! Spannend dus!

Groetjes en ik hou jullie op de hoogte!
(kan zijn dat ik vanavond niet meer online kom als het te laat wordt, want Cor's ouders en Patrick komen op het bezoek"uur" en die zullen na afloop nog wel even mee naar huis gaan)

Peet

Ankie

Hoi Peet

Toch maar snel een laptop regelen ...want dit kan natuurlijk niet!!! Dat ik het nu pas lees over Cor!
Get wat vervelend en wat zal hij zich beroerd hebben gevoeld !!! Ik hoop dat hij zich al wat beter voelt ,maar het is natuurlijk nooit leuk om in het ziekenhuis te liggen !
Hopelijk is hij snel weer thuis en kan jij hem lekker verzorgen....
Maar doe rustig aan en denk ook een beetje aan jezelf !!!
We horen wel van je hoe het met Cor gaat !!!!
Hou je taai en als het nodig is schop ik gewoon iemand van de pc. hier ,zodat ik in ieder geval af en toe even kan kijken of er al nieuws is !

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Peet,

Nou gelukkig allemaal goed nieuws ;)
Ik ben blij dat hij zich weer wat beter voelt en zou ook fijn zijn als hij met een dag of 3 weer naar huis mag.
En als jij zo moe bent moet je gewoon lekker bijslapen.
Hoef je je niet voor te schamen hoor, lekker aan toegeven.
Nou doe rustig aan en als we je vandaag niet meer horen, dan morgen wel weer.
Sterkte voor jou en je mannetje!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Agnes

Hoi Petra,

Dat was wel ff schrikken zeker, maar fijn dat nu alles weer beter gaat.
Wat zijn mannen soms lekker eigenwijs! :-\ Vooral niet eerder naar de dokter gaan......

Laat je maar lekker vertroetelen door de birdies, en heel veel beterschap voor Cor :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Hoi Petra!

Ik hoop dat Cor snel naar huis kan, zodat jij hem weer lekker in je armen kan nemen. Ik mag er niet aan denken, moest ik Han voor zoveel daagjes 's nachts moeten missen.
Als ik iets voor je kan doen, gil je maar een keer. Probeer vannacht alvast maar lekker te slapen. Drink maar een lekkere mok hete melk met anijs. Daar slaap je heerlijk van of met honing.
Sterkte,

Val

Kirsten

Hoi Petra,

Oh wat fijn dat je lieverd opknapt,. Dat de koorts zakt is ook een heel goed teken. Ben heel blij dit te lezen en ik hoop dat hij snel naar huis mag.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Petra,

Gelukkig mag hij zijn bed al uit en heeft hij lekker kunnen douchen. Daarna waarschijnlijk doodmoe maar het is nu een kwestie van opbouwen.

Succes met alles en doe hem de groeten.

Groetjes, Nel :)

bobbie

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D

Hij is heel leuk Nel en goed gedaan!!!

Groetjes Mariska