2 augustus 2025, 14:22:43

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Christine

Wat lees ik nu :o
eerst mooi verslagje over de dierentuis! dat zou ik ook wel eens meemaken!

nu cor wens hem maar veel beterschap van mij! wees jij maar ook rustig! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Jeetje, blindedarmontsteking!! Dat is niet mis.
Gelukkig was hij nog niet geperforeerd (dat heb ik meegemaakt en dat is geen pretje), maar ook nu is het natuurlijk flink pijnlijk geweest.
Hopelijk knapt hij snel op, want eigenlijk moet hij over twee weken naar onze meeting!!!! We zetten wel een bedje voor hem neer waar hij kan rusten!!!

Nee, eerst maar lekker opknappen. Het ergste is achter de rug, echt waar. Als de OK eenmaal geweest is, is het weer op weg naar beter worden!!!

Wens hem maar heel veel sterkte en beterschap!!!

En ja, Patje zit met zijn koninklijk gezelschap natuurlijk in zijn zomerverblijf waar hij geen pc heeft. Maar straks in zijn winterverblijf kan hij weer uitgebreid vertellen over Queeny en Princess!!!!

Groetjes Gerda

Caroline

Hè getsie, wat een schok  :o zal dat geweest zijn, en dan ook nog bijna te laat. Als hij geknapt was, was hij helemaal de sigaar.  :-\ Ik ben zelf mijn blindedarm ook kwijt, ook te lang mee gelopen. Ik hoop dat de pijn snel zal afnemen en dat Cor snel naar huis mag.  :)

Heel veel beterschap voor Cor, en jij komt maar ons gezelschap houden op het forum hoor,  ;)

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Citaat van: Caroline op 22 oktober 2005, 10:04:14
Nou,....jij hebt een leuke avond gehad!! Ik wist helemaal niet dat dat kon 's avonds naar de Zoo. Heeft inderdaad wel iets.  :D Jammer dat je geen foto's hebt maar alleen je verslag is ook leuk hoor.  ;) En je bent wel weer errrug vroeg wakker geworden zeg, heb je na het rondje forum nog een beetje kunnen slapen.

Beterschap voor Cor, vervelend zeg.  :-\

Groetjes van Caroline  :)

Alleen op speciale dagen is de Zoo 's avonds geopend. Het schijnt op hun site te staan wanneer precies! Maar ja, wij zijn abonnementhouders en krijgen een mail toegestuurd, lekker makkelijk dus!

Citaat van: gonnie op 22 oktober 2005, 11:46:02
Hoi petra en Cor

Allereerst beterschap Cor , heb je de griep , of scheelt er iets anders , ik heb het gemist misschien stond het wel al ergens.
Je bent er inderdaad vroeg bij vandaag , of heb je nog zitten pimpelen en dacht je zo nu ik toch weer warm ben ga ik eerst maar die lieve mensen van het forum verblijden , en dan lekker pitten.

Eventjes aanpassen , Wat een gave hantekening heb je voor mij geplaats kei mooi .

Groetjes Gonnie

Nee het stond nog nergens Gonnie, het was dus een
acute blindedarmontsteking! Maar goed, hij is er nu uit, dus hopelijk gaat alles nu wat beter!
NEEEEEEEE, ik heb niet gepimpeld...! Cor sliep 's nachts al heel onrustig en ik was gewoon op een gegeven moment klaarwakker. Dus dan maar naar mijn grote hobby: het forum: dag en nacht geopend! Daarna nog wel weer ff gepit hoor! Gelukkig wel!

Citaat van: Mariska op 22 oktober 2005, 11:52:56
Hoi Peet,

Nou zo te horen hebben jullie het ondanks het slechte weer toch heel leuk gehad.
En je heb een leuk verslagje gemaakt, hebben we geen foto's bij nodig hoor ;D ;)
En die albinomutsen moeten dan haast wel familie van mij zijn ;D ;) :P

Groetjes Mariska

Hahahaha, albinomutsen familie van jou?! Ik snapte meteen wat je bedoelde! We moeten daar toch 's een ander woord voor uitvinden. Muts klinkt zo mutsig!  ;) ;D Misschien hebben Riny en Suus er een Limburgs woord voor??

Citaat van: Gerda op 22 oktober 2005, 12:12:36
Allereerst: Cor van harte beterschap!!!! Wel snel opknappen he!!!

Hoi Petra,
Nou je bent inderdaad niet van suiker, maar een echte hollands meid. Van regen groeit je haar trouwens goed!!!

Jullie hebben het ondanks de regen wel gezellig gehad dus. Ik had eigenlijk vorige week zaterdag naar Amersfoort willen gaan met een groep mensen van een ander forum (middag en avond), toen was het prachtig weer!!!! Maar ik was helaas ziek!!

Zijn de twee witte tijgertjes nog in Amersfoort? Die heb ik helaas nooit in het echt gezien.

Gezellig verhaal hoor Petra, net of ik met jullie meeliep door de dierentuin. Ik voelde bijna de regen al op mijn wang spatten (maar het waren de natte likjes van Grisha ;))

Groetjes Gerda

Ja, de twee witte tijgertjes waren er ook! Ik werd door Patje de trap opgeduwd om te gaan kijken, maar er stonden zo'n tig kinderen voor mij en al was de verleiding groot om hen opzij te duwen... ik ben netjes gebleven en heb ze dus niet gezien! We zouden nog terug gaan later op de avond, maar zijn dat dus compleet vergeten!
Fijn dat je de regen kon voelen uit mijn verhaal, Gerda.... het was ook ongelooflijk nat die avond! Maar lief, de natte likjes van Grisha... denkt ze soms dat ze een hondje is? Hoe dan ook, ze mag het Chara ook wel leren! Smelt....

Citaat van: Ivy op 22 oktober 2005, 12:25:23
Haha, volgens mij is Petra nog aan het slapen!
Wat grappig dat je ook 's avonds naar de Dierentuin kan gaan, is het elke week zo of was het een speciale opening?

Nou, slaap ze....
Ivy

Neee dus, ik zat in het ziekenhuis om die tijd! Maareh... het is dus niet elke week zo, er zijn speciale avondopeningen gedurende het jaar. Kijk maar op de site!

Citaat van: Ankie op 22 oktober 2005, 12:57:44
Hoi Peet

Hoezo verslaafd , je zit zelfs midden in de nacht nog op het forum :D ,veel erger kan het niet :P :P.
Jammer van het weer en de drukte ,maar je hebt het toch wel naar je zin gehad gelukkig! Wij waren er midden in de winter en toen was het errug rustig! Inderdaad ,dat nachtdieren verblijf was echt heel leuk. Er was toen verder niemand binnen en er zijn zelfs van die kleine nachtdiertjes op ons komen ztten....helemaal te gek !
Verwen Cor maar een beetje (niet te veel ) en wens hem beterschap !!!!

Groet van Ankie

Ja dat ken ik Ankie, toen Patrick en ik de tweede keer in het nachtverlijf kwamen en er verder niemand was, staken de aapjes gewoon vlak voor ons over! Zoooo lief! En de luiaard zat ongegeneerd aan z'n kont te krabben vlak voor ons neus! Dat maak je niet zo vaak mee! Lief!

Citaat van: Mariska op 22 oktober 2005, 13:14:32
Hoi Gerda,

Die witte tijgers zijn er nog hoor.
Ik heb ze 2 weken terug gezien en zijn echt prachtig.
Die kleine meid van me broer was er helemaal weg van en ik ook ;)

Groetjes Mariska

Klopt Mariska, ze waren er zeker! En ze trokken heeeeel wat kijkers die avond!

Citaat van: bobbie op 22 oktober 2005, 15:09:28
Hoi Petra,

Leuk verslag van de dierentuin. Je hebt het goed naar je zin gehad hoor ik al ................... ik bedoel lees ik al.

Had Patrick het ook naar zijn zin? Heb je nog iets gehoord over zijn valkjes, hoe het daar mee gaat?

En Cor ............... het is natuurlijk wel lekker dat je verwend wordt maar nu is het wel weer genoeg hoor ;).
Grapje hoor Cor, ziek zijn is niet leuk.
Neem de tijd om te herstellen anders ben je in no time weer ziek.

Groetjes, Nel :)

Het was inderdaad super in de dierentuin!
Zowel Pat als ik hebben ons prima vermaakt! Behalve dieren kijken en kletsnat worden ook nog een sateetje van de grill gescoord! Kortom : lekker! Alleen jammer dat Cor die nacht dus pas echt ziek werd! En hij al die tijd maar denken dat het de griep was.... niet dus!

Citaat van: Mariska op 22 oktober 2005, 16:17:21
Even een berichtje voor Cor hoor Peet ;)

Groetjes Mariska

Lieve uitgetelde hond! Zo lag hij er wel bij in het ziekenhuisbed, vanmiddag, Maris! Lief van je! Ik geef het door!

Citaat van: valkchico op 22 oktober 2005, 19:34:44
hallo petra,

jemig wat een hoop blz erbij hier ook al!!!!
Wat een gave foto van de freaky bird.
Toch een wolf in schaapskleren?????
Gaat het al weer een beetje met je hubbie?
(ik kan nog niet zo goed toveren met de pc :-[.maar beterschap)
Je bent ook een aardige nachtbraker he je komt hier wel op de vreemste tijden ;D.
Ik ga nu ff met mijn nUvola kroelen zit zich nu te poetsen ;D

kom snel weer lezen anders houd ik het niet bij,kan hier niet eens even een paar daagjes cursus blaffen volgen >:(.

gr Esther

Het was idd wel een freaky foto, he Esther? Chara ken ik helemaal niet zo, ze is altijd heel lief en rustig! Vandaar dat ik zelf ook wel stond te kijken van dit plaatje! Ik ben normaal gesproken geen nachtbraker hoor! Ik hou altijd van mijn 8 uurtjes slaap, maar dit was een uitzondering en ik hoop dat dat het blijft! Veel kroelplezier met Nuvola!

Citaat van: Riny op 22 oktober 2005, 19:51:13
Hoy Petra

Wat zul jij geschrokken zijn,maar de operatie is gelukkig achter de rug.
Wens Cor maar veel beterschap van deze kant en wij houden jou 's avonds wel gezelschap.
Groetjes Riny :D :D :D

Dank je Riny... jullie gezelschap helpt nu al, want ik wilde alleen even schrijven wat er gebeurd was en dan naar bed en nu ben ik toch weer bezig en voel me wat fitter dan net! Kortom: het forum werkt healing!

Citaat van: bobbie op 22 oktober 2005, 19:52:34
Jeetje Petra,

Dat is schrikken  :o. Dat was al ver gevorderd die ontsteking anders houden ze hem niet zo lang en houden ze ook de wond niet open.

Wens hem een spoedig herstel vanuit Vlaardingen.
Ohh en ik nog grapjes maken  :-[

Ren jezelf niet voorbij Petra, voor jou is het nu ook een drukke tijd.

Groetjes, Nel :)

Hij was zelfs zo vergevorderd die ontsteking, dat ze al bang waren dat hij open was gegaan/geperforeerd! Gelukkig was dat niet het geval... dus hopelijk is hij met een weekje weer thuis! Ik zal op mezelf passen hoor, lief van je Nel!

Citaat van: Christine op 22 oktober 2005, 19:57:28
Wat lees ik nu :o
eerst mooi verslagje over de dierentuis! dat zou ik ook wel eens meemaken!

nu cor wens hem maar veel beterschap van mij! wees jij maar ook rustig! :-*

Dank je Chris, ik zal het doorgeven! Bedankt voor je compliment over m'n verslagje! Ik zal ook zoiets van Avifauna maken over twee weken, dan heb je toch misschien een beetje het gevoel dat je erbij was!

Citaat van: Gerda op 22 oktober 2005, 19:57:43
Jeetje, blindedarmontsteking!! Dat is niet mis.
Gelukkig was hij nog niet geperforeerd (dat heb ik meegemaakt en dat is geen pretje), maar ook nu is het natuurlijk flink pijnlijk geweest.
Hopelijk knapt hij snel op, want eigenlijk moet hij over twee weken naar onze meeting!!!! We zetten wel een bedje voor hem neer waar hij kan rusten!!!

Nee, eerst maar lekker opknappen. Het ergste is achter de rug, echt waar. Als de OK eenmaal geweest is, is het weer op weg naar beter worden!!!

Wens hem maar heel veel sterkte en beterschap!!!

En ja, Patje zit met zijn koninklijk gezelschap natuurlijk in zijn zomerverblijf waar hij geen pc heeft. Maar straks in zijn winterverblijf kan hij weer uitgebreid vertellen over Queeny en Princess!!!!

Groetjes Gerda

Het is wel de bedoeling Gerda dat hij over twee weken zover is opgeknapt dat hij meekan naar de meeting! We hebben ons er zo op verheugd!
Enne... wat een mooie omschrijving van Patrick's activiteiten! Daar houden we het maar op!  ;D

Citaat van: Caroline op 22 oktober 2005, 19:58:58
Hè getsie, wat een schok  :o zal dat geweest zijn, en dan ook nog bijna te laat. Als hij geknapt was, was hij helemaal de sigaar.  :-\ Ik ben zelf mijn blindedarm ook kwijt, ook te lang mee gelopen. Ik hoop dat de pijn snel zal afnemen en dat Cor snel naar huis mag.  :)

Heel veel beterschap voor Cor, en jij komt maar ons gezelschap houden op het forum hoor,  ;)

Dank je wel, Caroline, lief van je! Ik hoop ook dat de pijn snel minder wordt. Voorlopig zit hij vol met morfine, dus dat valt wel mee nu! Enne... ik kom jullie gewoon flink stalken op het forum!

Liefs allemaal!

Peet

valkchico

hallo Petra,

dat is even schrikken!!!
Nu maar hopen dat cor snel opknapt en jou weet gezelschap komt houden 's avonds. En tot die tijd wil het forum je vast wel gezelschap houden. :-*

Heel veel sterkte de komende dagen en doe rustig aan als hij weet thuis komt!

gr Esther

Petra en Cheeky

22 oktober 2005, 21:08:41 #1595 Last Edit: 22 oktober 2005, 21:11:06 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: valkchico op 22 oktober 2005, 20:35:00
hallo Petra,

dat is even schrikken!!!
Nu maar hopen dat cor snel opknapt en jou weet gezelschap komt houden 's avonds. En tot die tijd wil het forum je vast wel gezelschap houden. :-*

Heel veel sterkte de komende dagen en doe rustig aan als hij weet thuis komt!

gr Esther

Dank je Esther! Fijn dat er op dit forum een grote kudde/verzameling/doos/tros/groep lieve schatten zit, die me willen opvrolijken! Altijd fijn, zeker nu!

En dan nu om al het serieuze gepraat wat op te vrolijken, een paar fotootjes van Cheeky en Chara!:

Cheeky is de beste kusser van het land!

Kijk maar! Mjammmie! Smack!

Lekker samen op de kooi banjeren!

Liefs,
Peet

hippysuus

Hoi Peet,

Wat lees ik nu, is jouw mannetje geopereerd?? Als ik het goed begrijp is hij trouwens wel een absolute held want is hij niet met die buikpijn naar de dierentuin geweest met je?

Cor, je bent een kanjer. Maar nu lekker beter worden, Petra is vast en zeker de beste verpleegster van de hele wereld!!

Dikke knuffel voor jou voor de schrik en een dikke zoen voor Cor om extra snel beter te worden  :-*,
Suus

Kirsten

Hoi Petra,

Cor een acute blinderdarm ontsteking,. jullie zullen aardig geschrokken zijn! Zo zit je thuis met een zieke Cor en zo zit je in het ziekenhuis,. Heel veel beterschap Cor en dat je maar weer snel bij je vrouwtje thuis mag zijn. Kan ze je lekker vertroetelen.
Petra tuurlijk zijn we er om je bezig te houden,. maar denk je inderdaad ook een beetje aan jezelf.

Cheeky en chara extra lief voor het vrouwtje zijn nu he!,. en gun haar nou die nieuwsgierige foto joh! :P ;) :D
Veel liefs van hier
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

:o  Zo dat zal inderdaad schrikken zijn geweest.
Goed dat de operatie achter de rug is en dat ie nu kan herstellen.
Beterschap Cor.

Mariska

Jeetje Peet,

Je laat me schrikken, ik dacht in mijn dagboek te lezen dat dat al in het verlden gebeurd was.
Maar ik miste je ook al vanmorgen en vanmiddag!
Dat was vast even schrikken toen jullie dat hoorde :o
Ik hoop in ieder geval dat hij gauw weer een beetje opknapt en hopelijk is de ergste pijn nu geweest.
Nou een kaartje had ik al voor hem gepost, niet te weten dat jullie ondertussen in het ziekenhuis waren.
Wens hem heel veel beterschap van ons en we leven met hem mee.
Mike weet precie wat hij voelt. Zijn blindedarm is er ook al uit en de buikpijn die hij nu heeft komt daar heel veel mee overeen.

En Peet, denk je ook aan jezelf!!!
Loop je eigen niet voorbij he?!
En ik wil jou 's avonds heel graag gezelschap houden hoor ;)

Groetjes Mariska en Mike

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Citaat van: hippysuus op 22 oktober 2005, 21:15:23
Hoi Peet,

Wat lees ik nu, is jouw mannetje geopereerd?? Als ik het goed begrijp is hij trouwens wel een absolute held want is hij niet met die buikpijn naar de dierentuin geweest met je?

Cor, je bent een kanjer. Maar nu lekker beter worden, Petra is vast en zeker de beste verpleegster van de hele wereld!!

Dikke knuffel voor jou voor de schrik en een dikke zoen voor Cor om extra snel beter te worden  :-*,
Suus

Niet helemaal Suus, ik ben alleen met Patrick (goede vriend van ons beiden) gegaan uiteindelijk, omdat Cor zo ziek was (we zouden met zijn drietjes gaan). Toen gingen we er alleen nog vanuit dat Cor de griep had.... dus niet!

Citaat van: Kirsten op 22 oktober 2005, 21:21:19
Hoi Petra,

Cor een acute blinderdarm ontsteking,. jullie zullen aardig geschrokken zijn! Zo zit je thuis met een zieke Cor en zo zit je in het ziekenhuis,. Heel veel beterschap Cor en dat je maar weer snel bij je vrouwtje thuis mag zijn. Kan ze je lekker vertroetelen.
Petra tuurlijk zijn we er om je bezig te houden,. maar denk je inderdaad ook een beetje aan jezelf.

Cheeky en chara extra lief voor het vrouwtje zijn nu he!,. en gun haar nou die nieuwsgierige foto joh! :P ;) :D
Veel liefs van hier
Kirsten

Dank je Kirsten! En ook voor je hartig toespreken van C&C! Ik vrees alleen dat ze supereigenwijs zijn en zich daarom dus niet als supereigenwijs laten fotograferen!  ;) ;D

Citaat van: Es op 22 oktober 2005, 21:35:03
 :o  Zo dat zal inderdaad schrikken zijn geweest.
Goed dat de operatie achter de rug is en dat ie nu kan herstellen.
Beterschap Cor.

Dank je wel Es! Lief dat je hier ook even kwam buurten!

Citaat van: Mariska op 22 oktober 2005, 21:54:10
Jeetje Peet,

Je laat me schrikken, ik dacht in mijn dagboek te lezen dat dat al in het verlden gebeurd was.
Maar ik miste je ook al vanmorgen en vanmiddag!
Dat was vast even schrikken toen jullie dat hoorde :o
Ik hoop in ieder geval dat hij gauw weer een beetje opknapt en hopelijk is de ergste pijn nu geweest.
Nou een kaartje had ik al voor hem gepost, niet te weten dat jullie ondertussen in het ziekenhuis waren.
Wens hem heel veel beterschap van ons en we leven met hem mee.
Mike weet precie wat hij voelt. Zijn blindedarm is er ook al uit en de buikpijn die hij nu heeft komt daar heel veel mee overeen.

En Peet, denk je ook aan jezelf!!!
Loop je eigen niet voorbij he?!
En ik wil jou 's avonds heel graag gezelschap houden hoor ;)

Groetjes Mariska en Mike

Geeft niet Maris, bedankt voor jullie lieve wensen en meeleven! Als het goed is, gaat het nu alleen maar beter met Cor, tenzij er complicaties bij komen als infecties, maar daar gaan we maar even niet vanuit!

En dan ga ik nu proberen om de slaap te vatten, ben toch wel moe, maar vond het ook even gezellie om hier rond te huppelen! Kaartje gepost? Wat lief! Ben benieuwd...!

Trusten allemaal!
Peet

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 22 oktober 2005, 21:56:59

En dan ga ik nu proberen om de slaap te vatten, ben toch wel moe, maar vond het ook even gezellie om hier rond te huppelen! Kaartje gepost? Wat lief! Ben benieuwd...!

Trusten allemaal!
Peet

Hoi Peet,

Ik bedoelde dat ik een kaartje voor hem had gepost toen jullie in het ziekenhuis waren. Van die hond met get wel soon.
Maar ik zet er met alle liefde nog 1 op hoor!
Nou ga jij maar lekker proberen te slapen en dan horen we je morgen weer. En maak je niet te druk.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Trusten Petra,. ik hoop dat je een lekker nachtje kan slapen en morgen weer een beetje bijgekomen bent van alle schrik

Groetjes
Kirsten

ps bedankt voor je lieve berichtje in het dagboek van esther, kreeg ik een grote glimlach van op m'n gezicht :-*

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Weltrusten!!

Morgen is Cor hopelijk weer een beetje beter.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

aad

ha die peet

Ja ff reageren op 'ff een break' maar idd ik lees wel hoor  ;)
En  wel een een vreemde griep  ::) als het een blindedarm blijkt te zijn !!
Dus ik ga weer ff verder lezen .. kan het af en toe niet meer bijhouden hier .......  en daar  :P
Sterkte voor jullie beide .. maar iets meer voor het slachtoffer  ;)

Groetjes Aad