3 augustus 2025, 12:49:19

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op 23 oktober 2005, 14:39:15
Toch maar snel een laptop regelen ...want dit kan natuurlijk niet!!! Dat ik het nu pas lees over Cor!
Get wat vervelend en wat zal hij zich beroerd hebben gevoeld !!! Ik hoop dat hij zich al wat beter voelt ,maar het is natuurlijk nooit leuk om in het ziekenhuis te liggen !
Hopelijk is hij snel weer thuis en kan jij hem lekker verzorgen....
Maar doe rustig aan en denk ook een beetje aan jezelf !!!
We horen wel van je hoe het met Cor gaat !!!!
Hou je taai en als het nodig is schop ik gewoon iemand van de pc. hier ,zodat ik in ieder geval af en toe even kan kijken of er al nieuws is !

Ja Ankie... die laptop begint toch een dringende noodzaak te worden, onderhand! Lief dat je dat voor mij over hebt, iemand anders van de PC schoppen! Da's ware verre-buurvrouwenliefde!  ;) ;D

Citaat van: Mariska op 23 oktober 2005, 14:50:50
Nou gelukkig allemaal goed nieuws ;)
Ik ben blij dat hij zich weer wat beter voelt en zou ook fijn zijn als hij met een dag of 3 weer naar huis mag.
En als jij zo moe bent moet je gewoon lekker bijslapen.
Hoef je je niet voor te schamen hoor, lekker aan toegeven.
Nou doe rustig aan en als we je vandaag niet meer horen, dan morgen wel weer.
Sterkte voor jou en je mannetje!

Dus toch nog wel even op het forum, al ga ik zo wel m'n bedje in! Morgen weer vroeg op (half 6) en werken (of doen alsof!). Bedankt voor je lieve woorden!

Citaat van: Valerie op 23 oktober 2005, 20:46:54
Ik hoop dat Cor snel naar huis kan, zodat jij hem weer lekker in je armen kan nemen. Ik mag er niet aan denken, moest ik Han voor zoveel daagjes 's nachts moeten missen.
Als ik iets voor je kan doen, gil je maar een keer. Probeer vannacht alvast maar lekker te slapen. Drink maar een lekkere mok hete melk met anijs. Daar slaap je heerlijk van of met honing.

Het scheelt Val, ik heb Cor het afgelopen jaar al vaker regelmatig niet thuis gehad wegens ziekenhuisopnames, dus het alleen slapen dat lukt nog wel! Als ik maar weet dat het goed is, en dat is het gelukkig nu wel! Bedankt... maar zo hard gillen dat jij het in Twello kunt horen, dat red ik niet!  ;) ;D Enne... hete melk (blehhhhhh, bah!) en anijs? No Way! Ik slaap zo ook wel, hoef mijn kussen maar te ruiken....

Citaat van: Kirsten op 23 oktober 2005, 20:54:52
Oh wat fijn dat je lieverd opknapt,. Dat de koorts zakt is ook een heel goed teken. Ben heel blij dit te lezen en ik hoop dat hij snel naar huis mag.

Gelukkig is Cor zelfs koortsvrij nu! Dus het gaat inderdaad de goede kant op! De wond moet alleen van binnenuit dichtgroeien en zo steriel mogelijk blijven (dus veel spoelen).... Dank je voor je lieve wensen!

Citaat van: bobbie op 23 oktober 2005, 20:58:02
Gelukkig mag hij zijn bed al uit en heeft hij lekker kunnen douchen. Daarna waarschijnlijk doodmoe maar het is nu een kwestie van opbouwen.

Succes met alles en doe hem de groeten.

Het douchen ging toch niet door, dat mag morgen pas! Hij heeft zich laten wassen door zo'n jong verpleegstertje... (tja, als ik vent was zou ik daar ook voor gaan!)  ;) ;D Maar het gaat in ieder geval goed!

Ik lag echt in een deuk om jouw beterschapskaartje voor Cor!
;D ;D ;D Zal ik Cor de eerste dagen nog maar niet laten zien, want lachen doet hem nog pijn!

Groetjes Allemaal  en hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb Cor jullie beterschapswensen alvast mondeling doorgegeven en hij vond het ongelooflijk lief!

Peet

valkchico

hallo petra,

Gelukkig goeie berichten van jouw kant vandaan.
en ja douchen of gewassen worden uuhh vond ie vast heel erg ;)
En jij lekker slapen ppff das vroeg opstaan suc6 met het werken althans met het aanwezig zijn ;D.

truste voor zo en tot morgen Esther

Valerie

Wat fijn dat het al weer zo goed gaat met Cor. :)
Slaap jij maar lekker, want morgen is weer vroeg dag.
Weet je al wanner Cor naar huis mag?
Als ik op ziekenbezoek moet, hoor ik het wel eh. Ben toch de hele dag bij huis, morgen. ;)
Enne, zeg maar in het ziekenhuis dat ze niet zo'n knap jong verpleegstertje moeten sturen om Cor te wassen. Gaat ie het nog lekker vinden ook en wil ie langer blijven. Van mijn ventje blijft elke andere vrouw af hoor. Die zal ik dan wel zelf wassen. Hoezo, ik jaloers?  ;D
En als je het morgen niet uithoud op't werk, kom je hier maar even kijken. Dan geven wij je wel wat afleiding.
Welterusten  :-*
Val

Ankie

Hoi Peet

Ik heb net Carine naar een feest gestuurd  ::) zodat ik even op haar pc. kan om te kijken hoe het met Cor gaat . Ja ,je moet wat over hebben voor een verre buurvrouw die het een paar nachten zonder haar man moet doen!!!!
Ed heeft ook al een paar keer in het ziekenhuis gelegen en ik kan er niet aan wennen hoor om alleen te slapen.
De eerste keer heb ik op de bank geslapen omdat ik niet alleen wilden liggen in dat grote bed...maar dat is alweer een aantal jaren terug en vorig jaar ,toen hij er weer in moest heb ik gewoon in bed geslapen...Maar ik vind het maar niks hoor!!!! Maar goed ,soms heb je geen keus en dan is het dus niet anders :P.
Maar ik zou blij zijn voor je als hij weer lekker thuis is !
Doe Cor de groeten en heel veel sterkte !!!!

Staat zo gezellig !!!!
Groet van Ankie

Mariska

Hoi Peet,

Wat fijn dat het beter met hem gaat.
En koorts vrij dus dat is goed nieuws ;).
Slaap lekker zometeen, maar dat gaat vast lukken en tot morgen maar weer.
En Speciaal voor Cor nog even een leuk verpleegstertje.
Hij is tenslotte ook vrouwloos ;D

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Een beetje een late reactie, kreeg geen notificatie en ging ervan uit dat je niet op het forum was geweest, stom,  natuurlijk kom je  ;)

Wat fijn dat het alweer zo'n stuk beter gaat met Cor. Elke dag weer een beetje beter en dan is hij aan het eind van deze week zeker alweer thuis  :D
Denk je ook een beetje aan jezelf, lekker bijslapen hoor als je zo moe bent, dan ben je van de week als Cor thuis is lekker uitgerust en kun je hem lekker verwennen.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Hoi Peet!

Heb je lekker geslapen? Niet overslapen? Gaat het nu op't werk, kan je je aandacht erbij houden? Nog een paar daagjes en dan kan Cor weer lekker naar huisje.
Cheeky en Chara en Gizmo missen hem nu ook wel zeker.
:-*
Val

Valerie

Speciaal voor jullie:

Irene

:o jeetje wat lees ik nu?
heel veel beterschap voor cor; hopelijk mag hij snel naar huis.
en sterkte voor petra, want dat heen en weer gesjees gat je ook niet in je koude kleren zitten.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Mariska

Hoi Peet,

Hoe is het nu met je mannetje?
Ik hoop tenminste dat Cor zich al een stuk beter voelt!
En hoe is het met jou, trek je het nog wel een beetje?

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Hoi Petra,

Hoe is het met Cor??
En met jou?? Wel goed voor jezelf zorgen hoor. Ziekenhuisbezoek is erg vermoeiend, vooral omdat het altijd passen en meten is met het werk. Dan ben je in de avond meestal een beetje gammel. Dus rust lekker uit!!

Liefs Gerda

gonnie

Hoi Petra

Ben benieuwd of Cor overmorgen naar huis mag , hopelijk van wel.
Kan je dan lekker een paar vrije dagen nemen of zit dat er niet in op zo`n korte termijn , zou wel lekker zijn hè.
we horen het wel hier , en voor Cor veel beterschap.

Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Lieve Petra,

Ik hoop dat Cor weer wat opgeknapt is en snel naar huis mag,. Ik wist volgens mij niet dat Cor er al vaker in gelegen had dit jaar,. jeetje jullie krijgen het wel voor je kiezen zeg.
Ik hoop dat ie snel weer lekker naast je kan kruipen.

Groetjes
Kirsten

ps Vergeet inderdaad jezelf niet, laat chara en cheeky maar goed voor je zorgen :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

He lieve Peet!

Heb je al nieuws? Ben je al je bedje ingekropen? Rust maar lekker uit. Wij denken aan je.  :-*

Ankie

Hoi Peet

We beginnen ons een beetje zorgen te maken.
Ik hoop dat alles goed is en dat we gauw wat van je horen.
Je zal wel moe zijn ,want inderdaad die ziekenhuisbezoekjes hakken er aardig in.
Doe rustig aan....er wordt in ieder geval veel aan jullie gedacht !

Groet van Ankie