15 juli 2025, 17:47:30

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
Sanne oo wat een gedoe bij jou ik was aan het bijlezen i.v.m mijn vakantie en lees ik die problemen met Bailey , ik schrok me een hoedje , je hebt harstikke goed gehandelt door zo snel naar Dr Feld te bellen. het is goed om te weten waardoor het evt kan komen en dat je dat hier ook neerzet ik heb gelijk een voerbakje mee in mijn kooi gezet , want hier is het soms ook dringen.
gelukkig gaat het nu de goede kant op met Bailey. sucses Sanne.
Groetjes Gonnie

zazoe

Hoi hoi,

Vanmiddag een flesje baytril opgehaald voor door het water. :)
Die synuloxdruppels waren helemaal niks voor Bailey, die was gewoon te erg geschrokken bij Feld om dat flesje nog te vertrouwen. ;)

Ik had gister al gebeld voor nieuwe medicijnen, maar ik kreeg Annie aan de lijn en die zei dat ik het eerst maar met appelmoes moest proberen...
(ik die avond volledig onder de appelmoes omdat Bails er niks van moest weten ::) )
Maar Marieke heeft de baytril voor me geregeld, omdat Bailey zelf zo goed bezig was met heeeeel veel eten mag hij over op een zwakkere antibiotica. ;D

Geen gebijt in mijn vingers meer, JEEEEE!! :-X ;D ;)

Citaat van: bobbie op  7 augustus 2005, 16:48:34
je hebt er valken bij ::) die denken een kroontje op hun kop te hebben ;)

Groetjes, Nel :)

Hoi Nel,

Duncan heeft ook nog een mantel en staf to match! ;) ;D

Citaat van: Roosje op  7 augustus 2005, 16:49:09
het is een gezellige boel bij jou he ;)

Hoi Roos,

Saai is het in ieder geval niet...! ::)

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 augustus 2005, 17:13:38
Grappig te lezen dat Milo alles pakt wat maar lang genoeg stil staat! ;) ;D Ook al last van z'n hormoontjes zeker? ;D

Ha Petra,

Dat pakken maak jij ervan hoor! ;)
Ik had het gewoon over onschuldig gefluit...! :P :D

Citaat van: Marije, P&S op  7 augustus 2005, 17:33:19
Milo vind zichzèlf weer een lekker ding zo te horen! :P Nou, dat istie ook hoor! :-*

Hoi Marije,

Laat hem het niet horen, wordt dat ego'tje alleen maar groter van! ;)
Hij heeft zichzelf in de spiegel gezien, nu hij met eigen ogen heeft gezien hoe sexy hij is, is er geen houden meer aan... :-X :D

Citaat van: Gerda op  7 augustus 2005, 20:35:49
Zelf heb ik ook diverse etensbakken.

Leuk dat Milo op de versiertoer is. Nezumi hier zingt bij gebrek aan respons bij Grisha zichzelf toe in de spiegel. Ik heb daarvan een filmpje in mijn dagboek geplaatst.

Hoi Gerda,

Ik heb vandaag wat van die stenen konijnenbakjes gehaald om op de kast neer te zetten, is wat minder gedoe dan steeds bakjes uit de kooi, bakjes weer in de kooi...etc....
En dan vallen ze ook niet om als ze op de rand gaan staan! 8)

Je filmpje kon ik niet bekijken, ik denk dat het aan norton ligt, die beveiligt de boel vaak iets té goed... ::)

Citaat van: Lin op  8 augustus 2005, 14:00:16
En die milo is duidelijk een man wat een macho net als zijn vader.

Hoi Lin,

Als je hem nu eens kon zien, het is zo'n stoer mannetje geworden! :-*
(hij komt net met zijn snavel tegen mijn wang aanwrijven, terwijl hij net water heeft gedronken...heeeeeerlijk...! ;D )

Citaat van: gonnie op  8 augustus 2005, 17:35:11
ik heb gelijk een voerbakje mee in mijn kooi gezet , want hier is het soms ook dringen.

Hoi Gonnie,

Door het hele gedoe leer je wel hoe je wat simpele dingen kunt verbeteren!
Dus dat is mooi meegenomen, al hoop ik voorlopig niet meer langs te hoeven bij Feld.. ::)
(hoewel je daar prima geholpen word! :) )

Zo, en nu ga ik gehaktballen eten!! ;D

Liefs, Sanne.

Christine

njammieeeeeeeeeee mogen de valkjes mee eten???  :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Sanne,

Ik heb gewoon van die bakjes van aardewerk (oranje), die je ook in de oven kunt gebruiken. Bijna hetzelfde!!
Ze kunnen er dan makkelijk opzitten, want in de kooi heb ik van die rvs bakjes in een houder en als die los staan en een valkje zit op de rand kieperen ze wel eens om.

Fijn dat Marieke het nog voor je geregeld heeft dat je Baytril kan geven. Zei ik toch, gewoon om Feld of Marieke vragen (weet je nog? ;)).
Hopelijk is Bailey staks weer echt helemaal de oude.

Jammer dat je het filmpje niet kan zien. Anders zet je Norton even uit  :-\ :-\

Groetjes Gerda

zazoe

Citaat van: Christine op  9 augustus 2005, 18:44:15
njammieeeeeeeeeee mogen de valkjes mee eten??? :D

Haha, nou euhm....nee, dat dan weer niet...!
Als Duncan nog meer gaat eten komt hij niet meer los van de grond! ;)

Citaat van: Gerda op  9 augustus 2005, 21:02:53
in de kooi heb ik van die rvs bakjes in een houder en als die los staan en een valkje zit op de rand kieperen ze wel eens om.

Fijn dat Marieke het nog voor je geregeld heeft dat je Baytril kan geven. Zei ik toch, gewoon om Feld of Marieke vragen (weet je nog? ;)).

Die bakjes heb ik ook in de kooi hangen, en Milo is er al soms vanaf gedonderd als ik ze in de kast zet om er nieuw eten in te doen...die 'helpt' me altijd met de voorbereiding van het ontbijt... 8)

Enne..Marieke is inderdaad wat duidelijker, die Annie was niet echt wild van mij geloof ik, vond me een beetje een zeur... ;)

Liefs, Sanne.

Ankie

Hoi Sanne

Ben blij dat het weer de goede kant opgaat bij jou !
Ze houden je wel bezig he?
Had dat gedoe me die appelmoes wel willen zien ;)

Groet van Ankie

Marije

Fijn dat alles weer een beetje beter gaat! :D Moest je eerst de medicijnen door appelmoes doen? :-X Daar heb ik een heeeeel goed beeld bij! ;D Geef ze alledrie een knuffel van me!
Liefs,
Marije, P&S

zazoe

Hoi Ankie & Marije!

Het gevecht met de appelmoes was euh...een ervaring!
Het ergste was nog toen er nog wat appelmoes (met synulox) aan mijn vinger zat, en ik zonder na te denken diezelfde vinger in mijn mond stak... 8)

Hier nog wat foto's die nog op mijn camera stonden:

Allereerst mijn patientje in het donker ;D :

Milo & Bailey aan het ontbijten (zet je de hele kamer vol bakjes, weten ze zich nog in één bakje te proppen... ::) ) :

Duncan met een hoofd à la Exorcist ;) :

Duncan met een hoofd à la Sleepy Hollow :-X :D :

Bailey die weg rent van de camera ::) :

Duncan's manier om een beter uitzicht te krijgen 8) :

Milo die gewoon skeetig is :-* :

Poetsende Bailey:

En nog een serie over hoe Duncan zijn dag doorbrengt ;):

Duncan eeeeet:

Duncan knuffeeeeelt (en zit daarom wat dichter bij de lens dan gebruikelijk is ;D ):

En Duncan slaaaaapt (nou ja...sliep):

En een recente foto van de bende bij elkaar:

En da was em! ;D

Gerda

Hoi Sanne,

Heerlijke foto's weer. Fijn dat het wat beter gaat met Bailey!!

Groetjes Gerda

~Natas~

Hai,

Wat een mooie en leuke foto's om te zien zeg.
Ik heb ervan genoten, en wat een koppie's hebben ze he  ;D
Ik ben echt helemaal verliefd op Duncan, wat een mooi valkje is dat zeg.

Groetjes,

Natas

Roosje

Jahoor, ze zijn weer lief! Toen ik een foto van duncan zijn hoofd zag, d8 ik, dat kan net zo goed Heinrich zijn! Hij lijkt er echt op.

Marije

O...wat een lekker stel weer! En wat heb jij een kleurig voer! Wat is dat? Duncan weet wel hoe ie 't mooiste uitzicht moet krijgen he? ;D Milo is weer een lekker ding en Bailey...Bailey is gewoon sexy! :D
Liefs,
Marije, P&S

Lin

Hey,

stiekem heb jij zeker alle medicijnen opgegeten?  ;) Gelukkig gaat het beter! Wat een leuke fotos weer vooral die van filmhoofdjes, milo en duncan die naar buiten kijkt.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Sanne,

gelukkig gaat het beter in huize Sanne  ;).

Leuke foto's weer joh.

Welk merk voer heb je? Het zijn wel pellets geloof ik he?
Is dat wat zo zoetig ruikt? waar ze een papje van maken voor jonkies?

Je mag een paar dagen doen over de vragen beantwoorden hoor :D ;) ;D :P

groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi Sanne,

Je foto's zijn weer prachtig en wat fijn dat het met Bailey beter gaat. Goed dat je het er niet bij hebt laten zitten en gewoon nog een keer gebeld hebt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet meer gebeld hadden, met als gevolg een veel zieker valkje later :-\

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------