23 mei 2024, 14:27:28

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi,

WAUW was is DUNCAN prachtig zeg.
Hij heeft echt zo'n ondeugend koppie, en je kan nou nooit zien of je valkje nou vuil of schoon is met die zwarte vegen.
HAHA maar het is een prachtplaatje om te zien.

Groetjes,

NAtas

Karin

Nou, Duncan was vandaag in een zeer grappige bui Sanne  ;D Ik ging hem voeren en hij had blijkbaar honger en bleef met zijn ( haar ) bekje aan het theelepeltje hangen en bleef gillen om meer  ;D Hij was vandaag van 3 naar 2 voedingen gegaan, maar ja, hij moet nu al een beetje  gaan knabbelen hoor, daar is hij oud en wijs genoeg voor  ::) Ene... je hoeft het niet te verdedigen hoor dat je een derde valkje erbij neemt, ik heb er 15 en er komen er dit jaar nog minstends 2 bij waarvan morgen de eerste !  ;D Ik ben er van overtuigd dat Duncan het prima krijgt bij jou, anders had ik hem nooit naar jou gedaan  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

zazoe

Hee Ankie,

Je snapt het inderdaad! :)

Duncan lijkt me ook een lekker stoer mannetje/vrouwtje, ben benieuwd hoe dat gaat in de kooi met Bailey. Zelf zijn ze niet zo groot, maar die ego'tjes... :-X ::)
Onzeker over zichzelf zijn ze in ieder geval niet! ;D
Gelukkig is Milo er nog, misschien dat ze zijn zachtaardigheid een beetje overnemen.. :)

En ja, die kuif he!
Bailey's kuif mag er inmiddels ook zijn, maar die was er door zijn papa afgehapt...
Dus dat zag er in het begin niet echt indrukwekkend uit... ::)

Hoi Natas,

Citaat van: *Natas* op 28 mei 2005, 23:33:36
Hij heeft echt zo'n ondeugend koppie, en je kan nou nooit zien of je valkje nou vuil of schoon is met die zwarte vegen.


Haha, zo had ik het nog niet bekeken!
Als hij dan een keer wat viezig is, zeg ik gewoon: Neeeee hoor, die vlekken heeft hij van zichzelf... :-X ;D

Hoi Karin,

Citaat van: kazoo op 29 mei 2005, 00:00:24
Ik ben er van overtuigd dat Duncan het prima krijgt bij jou, anders had ik hem nooit naar jou gedaan ;D


Gelukkig maar, is erg fijn om te horen. :)

Haha, en dat arme lepeltje! ;)
Hij weet in ieder geval wel wat hij wilt! ;D

bobbie

Hoi Sanne,

Eindelijk de kans om te reageren in je dagboek. Gisternacht te slaperig, vanochtend was ik hier bijna uitgelezen en klaar om te reageren en toen kwam er visite. Die zijn net weg dus dit is het eerste wat ik wil doen.

Sanne, wat een prachtig valkje, Duncan. Heel mooi. Gezellig hoor 3, maar zelf vind ik dat je dan ook een stap naar nr 4 moet doen  ;), is ook geen probleem, toch? 2 + 2 is toch veel leuker dan 2 + 1. 8)

Ik ga nu gauw kijken bij de site van Kazoo.

Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)


zazoe

Jaaa Nel, pas maar op, ik stop Kanoni zo in mn zak! ;)

Rianne

;D Apart hoor, dat donkere koppie! Zijn er ook foto's waar Duncan volledig op staat? Ben wel nieuwsgierig! Zal even dagboek neuzen.

zazoe

Hee Rianne,

Volgens mij moet er in het dagboek van Karin wel ergens een totaalfoto van hem staan, hij was degene die steeds met zijn bekkie open hing volgens mij... ::)

Hier de foto's vandaag:



Bailey en Milo pakken tegenwoordig hun eigen zakdoekjes...opvoeding he? ;)





Een typisch Bailey&Milo-knuffelmoment: Bailey knuffelt en Milo laat het maar over zich heen komen... ::)
(is soms wel heel sneu trouwens, dan steekt Bailey heel hoopvol zn koppie naar Milo, zo van: knuffel me maar! En Milo loopt dan beledigd weg...ze hebben niet de meest makkelijke relatie.. ::) )







En tot slot Milo op bed:
(klinkt spannender dan het is..)



Vandaag (alweer) niet veel meegemaakt met de vogels, ik moest leren voor mijn laatste examen (morgenmiddag ben ik klaar met school!!! ;D ) en Bailey & Milo "hielpen" door aan notitieblaadjes te knagen...

Nog wel even een foto van de kat van mijn mams, die de hitte een beetje te veel vond worden:



Waarom zou je op een stoel gaan liggen als het ook zo kan? ;D

~Natas~

Hoi Sanne,

Wat een schitterende foto's zeg.
Vooral die van Milo en Bailey met de zakdoekjes........die vind ik erg leuk  ;D
Nog even dan ben je lekker klaar met school.............nu maar hopen dat je geen HERKANSINGEN meer hebt dan.

Groetjes,

NAtas

zazoe

Citaat van: *Natas* op 29 mei 2005, 21:19:26
Nog even dan ben je lekker klaar met school.............nu maar hopen dat je geen HERKANSINGEN meer hebt dan.


Daar denken we nog maar niet aan... ;D

gonnie

HoI sanne

Wat ia dat een prachtig valkje Duncan , nou  moet je alweer je hantekening aan passen . ik vind het echt gaaf voor jou dat je er nog een valkje bij neemt , ik zou dat zeker ook wel willen , maar daar begin ik nog maar even niet over , mijn dochter roept ook al ,als we een nestje krijgen zoek ik er een uit en die is dan van mij , dat vind ik wel heel leuk , mijn andere twee zonen zijn ook stapel gek op ze en mijn man ook hoor .
dat spelen met die zakdoek is leuk zeg , en jullie kat die ligt er relext bij.

Groetjes gonnie

Veel sucses morgen




Karin

Nou Gonnie, je hebt er pas eentje ? Dan kunnen er vast nog wel één of twee, of drie bij hoor  ;D Gewoon een mooie kamervolière van ferplast nemen  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ankie

Hoi Sanne

Leuke nieuwe handtekening heb je ;D. Maar zoals eerder al is geschreven,moet je hem binnenkort weer veranderen. ;D ;D.
Schitterende foto's!!!!!en wat ligt de kat er lekker bij. Die kunnen volgens mij overal gewoon neerploffen.
In het dagboek van Karin staat inderdaad een foto waar Duncan helemaal opstaan .Gaaf beest,ziet er heel stoer uit :D.
Succes vandaag met je examen!

:-* van Zazou & Ankie

zazoe

Hoi Gonnie,

Had me helemaal niet bedacht dat je natuurlijk een koppeltje hebt nu, wil je ook echt gaan kweken als Indy oud genoeg is?

Ze vonden dat zakdoekje erg leuk ja, Bailey heeft zo'n stoffen zakdoek dieb hij overal mee naar toe sleept, en Milo heeft een papiertjes-verslaving.. ::)

Hee Karin,

Gonnie heeft er al 2 hoor! :)

Hoi Ankie,

Jaa, maar die handtekening moest ook wel een keer vernieuwd worden, Milo mag gezien worden! ;D

Lekker ding is Duncan he?
Past er hier goed bij, want die andere 2 zien er ook al zo goed uit.. :P ;D

Allemaal bedankt voor het succes wensen, ik hoop dat het helpt.. ;)

Rianne

Oh, er staat er wel 1 in? Dan ga ik nog een keertje zoeken. Wel grappig dat je straks 3 compleet verschillende mutaties hebt. Hoop je dat Duncan een vrouwtje is of maakt dat niet uit?

zazoe

Maakt me niks uit. :)

Duncan is dan ook de enige waarvan ik het niet kan zien na de rui, dus wie weet blijft dat wel een verassing.