16 juni 2024, 08:39:32

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha Sanne,

Ik moest weer ff bijlezen na mijn weekje vakantie, maar je hebt weer schitterende foto's geplaatst hoor! Milo, mijn stille lieverd, staat er weer prachtig op en ook die foto's samen met Bailey zijn heel mooi. Wat jammer dat Milo niet wat meer in gaat op Bailey's knuffelverzoeken.... maar misschien komt dat nog en is hij nog wat jong?  ;)

En straks weer een derde.... ook wij begrijpen je motivatie heel goed hoor, enne... wat Ankie zegt is waar, je moet gewoon doen wat goed voelt, ongeacht wat anderen daar eventueel van zouden denken! Laat ze lekker!

Liefs van Cheeky & Petra

Lin

Hey harde studeerder!

Ik weet hoe druk je nu bent. Maar wat een lieve fotos heb je weer gemaakt. Hele leuke handtekening heb je gemaakt. Je blijft zo veranderen he met een derde erbij. Maar Milo een papierveslaving? Dat is nieuw voor me.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Sanne,.

wauw,. wat een mooie valk is Duncan,. gefeliciteerd hoor met je nieuwe aanwinst,. echt een mop om te zien.
Prachtige foto´s ook weer in je dagboek.

en tja ik ben het wel met nel eens,. 2+2,.  ;) ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazoe

Hee Petra,

Milo is sowieso niet zo'n enthousiaste knuffelkont als Bailey..
Hij zit liever rustig bij me en dan vindt hij het wel fijn om gekroeld en geaaid te worden, maar bij Bailey dus niet, maar die heeft ook een vrij felle knuffeltechniek hoor, dus ergens snap ik het ook wel.. ::)

Ze kunnen in ieder geval uren samen spelen, dat vind ik al heel fijn. :)

Hee Lin,

Ik ben nu lekker klaar met de examens!! ;D
(behalve misschien nog een herkansing..)
Het is inderdaad super druk geweest, maar daarmee is het nu ook extra lekker dat het nu even voorbij is. :)
Is het voor jou nou ook bijna voorbij met die herkansingen?

En ja, die papierverslaving stond ik ook van te kijken, hij loopt altijd met een klein stukje papier in zn snavel (hij eet het niet op hoor, dat wordt in de gaten gehouden ;) ).
Laatst schrokken ze allebei ergens van, en toen vlogen ze naar de kooi, toen had Milo gewoon een stukje papier meegenomen... ::)
Maar we hebben de kooi als papier-vrije-zone ingesteld, het moet niet te gek worden. ;D

Hoi Kirsten,

Gezellig dat je weer even langs bent geweest. :)

Ik vind Duncan ook erg mooi, lekker brutaal koppie, past er hier goed bij! ;D

En hopelijk kunnen ze het goed met elkaar vinden en wordt het 3+0... ;)


Ik ben gisteravond weg geweest, en toen ik terug kwam vond ik dit door de kamer:



Bailey in de rui! ;D
De hele kooi zat ook onder de pluisjes, maar dat was een minder mooi gezicht, dus daar maar geen foto van gemaakt.. ::)
Als hij langsvliegt dwarrelt er ook van alles naar beneden, het lijkt hier soms net of het sneeuwt.. ;)
Ik vind het erg spannend, want dan wordt dus ook duidelijk of het een man of pop is...ik ben benieuwd... :)

Nog even snel 2 foto's van ze gemaakt net:





Ik hou jullie op de hoogte van het mogelijke vertrek van de parels van Bailey... ;D

Rianne

Wauw, die kuif van Milo! Als die net zo groot word als die van z'n vader... prachtig!
En Bailey, heb je daar geen idee van? Fluit hij of helemaal niet? In ieder geval wel spannend!

gonnie

Hoi Sanne

Ja ,als indy echt een popje is wil ik dat dolgraag , dat kweken , mijn man heeft al jaren een voilere met kanaries dus met jonkies zijn we wel bekend ,alhoewel valkjes toch iets anders is . maar met hulp van het forum moet dat zeker lukken, alleen als ik dat verdriet soms zie [net als b.v bij essie ] kruipt er wel een onzeker gevoel , met kriebels in me.

Groetjes Gonnie




zazoe

Hee Rianne,

Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat Bailey een meneertje is, maar dan zul je net zien dat de parels gewoon terug komen... ::)

Milo heeft echt een heeeeele mooie kuif, ik probeer steeds een foto te maken als hij ergens van schrikt en zijn kuif recht omhoog staat, maar dan ziet hij het fototoestel en dan komt hij alweer aanwaggelen... ::)

Hee Gonnie,

Leuk joh, je moet je niet laten weerhouden door de slechte voorvallen op het forum, als je dit echt wilt moet je dat gewoon doen, er zijn hier zat mensen om je te helpen.

En hoe erg het ook klinkt, als je het wat langer doet zul je er ook aan "gewend" raken, tot op zekere hoogte, het hoort erbij natuurlijk.. :-\

~Natas~

Hoi Sanne,

Lekker hoor dat je nu klaar bent met je examens.
Nu maar duimen dat je GEEN herkansingen meer hebt.
Maar 1 ding is wel lekker en dat is dan je nu lekker veel vrije tijd heb en hierdoor veel tijd kan besteden aan je valkjes  ;D
Het zijn 2 prachtige foto's hoor, het zijn 2 beauty's om te zien

Groetjes,

Natas

Petra en Cheeky

Leuke foto's weer Sanne! Enne...Milo heeft inderdaad wel een reuze kuif hoor! Het lijkt The Fonz van vroeger wel!  ;) Lekker stoer!  8)

Fijn voor je dat de examens achter de rug zijn! Nu nog een positieve uitslag en je hebt alle tijd om mooie foto's te plaatsen in je dagboek  ;D ;D ;D

Knuffies van Cheeky & Petra

Ankie

Hoi Sanne

Ga je de veertjes van Bailey bewaren?  ;DZazou is ook zo in de rui en ik bewaar de mooie veertjes in een bakje met deksel,want anders vliegt alles weer weg. Misschien lijst ik ze wel in ;D. Lekker vakantie nu?  ;D. Laat het mooie weer maar komen.
Prachtige foto's van Bailey & Milo.Wanneer komt Duncan?
Schitterend valkje , heel apart,maar dat had ik al eens geschreven ,geloof ik,kan je niet vaak genoeg horen toch?

:-*van Zazou,groet van Ankie

zazoe

Hoi Natas,

Jij snapt em! ;D
Ik kan lekker bij de valkjes zitten zonder dat ik hoef te leren, lekker is dat. :)

Hee Petra,

Milo'tje is een lekker ding he? ;D
Ben ik errug trots op!
(hijzelf ook... ::) )

Hoi Ankie,

Dat Duncan zo mooi is kan niet vaak genoeg gezegd worden! ;D

Ik bewaar de mooie veertjes trouwens ook hoor, die pluisjes mag hij zelf houden, maar zodra de langere veren gaan uitvallen zijn die voor mij! ;D

bobbie

Hoi Sanne,

Ik bewaar de veertjes ook. Voorheen gaf ik ze aan de buren voor hun kleinkinderen. Die maakten er mooie schilderijtjes van. Ik kreeg van hun ook zo'n schilderijtje, leuk joh. Ik zal er zo een foto van maken dan kan je het zien. Gemaakt van veertjes.

Nu  ga ik ze bewaren voor mijn kleinkinderen, kunnen ze er ook mee freubelen.

Groetjes, Nel ( :)

De foto komt zo, even maken.

zazoe

Hee wat een goed idee zeg, mijn neefje vindt dat vast ook wel leuk! :)

Ben benieuwd naar de foto.

bobbie



Ik heb er zelf een lijstje om gedaan. Leuk he  ;D

Groetjes, Nel :)

zazoe

Hee wat leuk is dat zeg!

Ik ga sowieso van alledrie wat grotere veren bewaren, is wel leuk om te hebben.

De rest geef ik dan aan mijn neefje, die kan er vast ook wat moois van maken.

Over Tom gesproken, hij belde vandaag, dat hij voor Bailey en Milo een brief had gemaakt (hij is erg crea met lege blaadjes en nietjes..) en die heeft hij op de post gedaan!
Lief he?
Ik vind het zo schattig, ze hebben ook allebei al een tekening van hem gekregen. :-*