6 juni 2024, 00:18:51

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Sanne,

Wat een schitterende foto's zeg. Mooi die met de vleugels wijd.

En wat een lekkertje is het he, die Milo. Nog even geduld en dan kan je hem kroelen zoveel je wilt. :-*

Groetjes, Nel :)

Gerda

Dat wordt een stoer stelletje bij elkaar Sanne.
Milo ziet er weer als een kwajongen uit. Lekker brutaal, maar toch ook lief. 'n soort Pietje Bel.  8) 8)
Je hebt straks je handen vol aan ze. En dan is hun muziekkeuze nog de minste van je zorgen ;D ;D ;D ;D ;D
Bailey is waarschijnlijk dus wel een jongetje. Zonde van de mooie pareltjes  :( :(
'k Ben benieuwd wat Bailey straks van Milo vindt (en andersom). Misschien is Milo wel een popje, voor je stoere Bailey. Ik ben benieuwd.

Groetjes Gerda


zazoe

Hoi Nel,

Het was nog lastig om Bailey ondersteboven op de foto te krijgen, hij gaat heel vaak zo hangen, en als ik dan aan kom rennen met mn fototoestel gaat hij altijd snel weer zitten  ::) En dan doet hij het pas weer als ik mn fototoestel weg heb gelegd...

Hoi Gerda,

Ik heb zelf het gevoel dat Bailey een mannetje is, maar misschien houdt hij me wel voor de gek en is het gewoon een stoer dametje :)

Ik ben ook erg benieuwd wat die twee straks van elkaar gaan denken...volgens mij zijn het inderdaad 2 brutaaltjes bij elkaar straks ::) Het wordt in ieder geval niet saai  :)

Rianne

Haha ik denk dat je straks je handen vol hebt aan die 2! ;D

giovanni

hoi Sanne
ja, het zou wel kunnen zijn dat je met een manwijf zit :D
Erg mooie foto's weer, ook die van Milo! Hij is echt bijna
vol beveerd. Hopelijk krijg je een koppel hiermee
grtz

zazoe

Zeeeeeeeeeeeeeg dr is een wereld van verschil tussen stoer dametje en manwijf   >:( :P :D

En Milo is de mooiste witmasker van de heeeeeeele wereld  ;D ::)
Maar het maakt mij niet uit of het een popje of mannetje is hoor, vind alles prima :)


giovanni

 ;D
goed dat je er zo over denkt, zo wordt je uiteindelijk niet
ontgoocheld :)
grtz

Lin

He Sanne,

Leuk om Bailey weer te zien. Wat jammer dat het misschien een man is. zonde van die parels dan. Maar gelukkig ben je met alles blij. Ik denk dat Milo wel een lieverdje is hoor. In ieder geval geen bangerd. En of ie brutaal is kan ik nog niet zeggen.  ;D Maar ik zal Milo zo goed als mogelijk opvoeden.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Citaat van: Lin op 17 april 2005, 18:58:49
;D Maar ik zal Milo zo goed als mogelijk opvoeden.


Goed om te horen :)

We eten de zaadjes hier met mes en vork, en water wordt gedronken met de pink omhoog   ;)

Verder heb ik geen eisen...  ;D

Rianne

;D Gelukkig maar!

Anita1

 ;D echt een heel schatje hoor!
echt een stoere jonge(n) dame hahahaaha
zo kan je het ook nog bekijken.
ach ik vind witmaskers zoiezo mooi,dus wat maakt het uit.als ze maar liefffff zijn.knuff anita ;D

Anita1

 ;D leuk dat je op mijn site bent komen kijken sanne,en thnx voor je lieve bericht in het gastenboek.
je bent verliefd op mexx en lexa?
mooi zijn die he? ze wipwappen nu flink,dus verwacht binnenkort wel eitjes.knuff anita

zazoe

Citaat van: Anita1 op 18 april 2005, 12:12:40
;D leuk dat je op mijn site bent komen kijken sanne,en thnx voor je lieve bericht in het gastenboek.
je bent verliefd op mexx en lexa?
mooi zijn die he? ze wipwappen nu flink,dus verwacht binnenkort wel eitjes.knuff anita


Graag gedaan hoor :)
Ik vind Mexx en Lexa inderdaad erg mooi, die zullen wel voor erg mooie jongen gaan zorgen  ;)

Anita1

 ;D hoi sanne jaaa daar ben ik maar wat trots op.mexx en lexa krijgen n.l 50% kans albino en 50% witmasker split lutino.dus het ideale koppel zeg maar.
en ook geen zwakke mutatiekweek,maar juist een hele goede.
knuff anita en thnc voor je compliment! :-*

zazoe

Oe ik stond verdeurie al op pagina 2, dat kan natuurlijk niet!!  :D

Dus maar even wat laten horen uit huize Bailey ;D
Met Bails is alles goed, hij begint een beetje te puberen krijg ik het idee, aangezien het schattige brutaal zijn nu een iets heviger vorm begint aan te nemen ::)

Maar als hij lui is wil hij nog steeds knuffelen, dan wrijft hij met zn hele koppie tegen mn neus..zo lieieieiieieff!!!

Hij wil ook steeds laten zien hoe groot hij wel niet is, dan worden vleugels en staart volledig uitgeklapt en kijkt hij ook van: jaahaa das niet niks he?  ;)
En eerlijk is eerlijk, het is ook een lekker ding  ;D

Ook even een Hummel-update, mn mams had de dierenarts gebeld maar ze kreeg een assistent aan de telefoon en die zei: de uitslag van de suiker was goed hoor, suikerziekte heeft ze niet...waarop mn moeder zegt: ok bedankt en weer ophangt  ::) Dus morgen weer terugbellen over de nieren, want daar had dat mens niks over gezegd, en ik wil het toch graag zeker weten...maar suikerziekte heeft ze dus niet, dus dat was wel fijn nieuws :)

Tot slot wat oude foto's van Bailey en de nieuwe foto's van Miloooooo  ;D



En hier het bewijs dat Bailey heeeel soms best wel wil poseren  :)



En dan lekker ding nummer 2: