18 juli 2025, 04:59:50

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

--sanne--

!!!GEFELICITEEEEERD!!!

Wat leuk zeg!! Is het jong wat daar uit komt ook sowieso voor jou???

Spannend hoor, nou maar wachten tot het valkje er is...ben erg benieuwd wat er uit komt.  :)

gonnie

:D ;D

Hoi Sanne

Ja dat is in iedergeval van mij , heeft Essie me net gemaild , spannend hè wanneer krijg jij milo.

Groetjes gonnie

zazoe

Dat is echt spannend, wanneer komt het eitje ongeveer uit??

Milo is nu 24 dagen (als mijn rekenwerk klopt  :) ) dus ik denk ongeveer 3 weken? Hij is over 3 weken in ieder geval bijna 7 weken, dus zoiets zal het wel zijn  :)

Lin

Citaat van: -sanne- op 14 april 2005, 17:08:50
Dat is echt spannend, wanneer komt het eitje ongeveer uit??

Milo is nu 24 dagen (als mijn rekenwerk klopt  :) ) dus ik denk ongeveer 3 weken? Hij is over 3 weken in ieder geval bijna 7 weken, dus zoiets zal het wel zijn  :)

klopt helemaal!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi Sanne

Dan schiet het voor jou al op, ben heel benieuwd naar milo wat voor mutatie dat is , ga je soms kweken of is dat niet de bedoeling, ik denk dat bailey een mannetje is.

Groetjes Gonnie

zazoe

Hoi Gonnie,

Milo is een witmasker en Bailey is bont gepareld dus het wordt nog een beetje een verassing of het mannetjes of popjes zijn, maar ik denk qua gedrag ook dat Bailey een meneertje is :)

Lin

Ik wil je opeten!!  ;D

Jij mij ook?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Jaaaaa!!  ;D

Nog wat extra foto's: (kan niet genoeg Milo op het forum staan :) )

En mijn favoriete foto (mn moeder heeft een kwartier staan aaaaaah-en bij de pc  ::) )

Doe maar mee allemaal: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!  :-*

Met erg veel dank aan Lin voor de mooie foto's weer :)

Gerda

Hoi Sanne,

Ik had al in Lin haar dagboek gezet dat Milo mijn favoriet blijft. Wat een poepie zeg. Die kuif!!!!! Volgens mij wordt het een lekker eigenwijs valkje.
Je telt de dagen zeker al af. Wachten duurt lang he??
Maar dan krijg je wel wat prachtigs :)

Groetjes Gerda

~Natas~

Hoi Sanne,

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een dropje om te zien zeg.
En wat een schitterende foto's van Bailey zeg, voor die met het me to you beertje die laatste die is echt schitterend  :D  :D
En ja wat duurt het wachten dan lang he ;)

Groetjes

Natas

zazoe

Het wachten valt eigenlijk erg mee als je steeds van die lieve foto's krijgt  :)
Maar ik moet zeggen dat ik nou wel af en toe denk: hoe lang noooooog??  :D

Ik vind die laatste foto het allerleukst, hij kijkt zo lekker eigenwijs  :-*

zazoe

Hoi Gerda,

Bedacht me ineens dat ik nog wou vragen of het oudste witmaskertje van Paul/Lin naar jou toe gaat?? Ik dacht van wel, maar wist het niet zeker...

Maar als het wel zo is...GEFELICITEERD!!! Krijg je toch nog je verjaardags-witmasker  ;)

Rianne

Milo is in het echt ook een schatje hoor Sanne! Echt een kroelvalkje! :)

--sanne--

Das leuk om te horen :)

Had het minder gevonden als jij was terug gekomen met allemaal snavel-afdrukken van Milo in je hand  ::)

Kan bijna niet wachten tot ik hem in het echt kan zien...helemaal als ik hoor dat hij zo'n schatje is  :)

zazoe

Hoi

Nou de kooi van Bailey en Milo is bijna helemaal ingericht :)

Ik wil er alleen nog een slijtstok in voor de nagels, voor de rest is alles er al, ben ik erg blij mee  ;D

Met Bailey gaat alles goed zoals gewoonlijk, alleen hij is ineens fan van Di-rect....
Waar het fout is gegaan weet ik niet, maar hij wordt helemaal hysterisch als hij ze op de radio hoort...
Ben ik zo bezig geweest met opvoeden, krijg je ineens zoiets  ::)
Ach..hij is nog jong, hij groeit er wel weer overheen, ik geef de hoop nog niet op  ;)

Hier wat foto's van de stoerste valk ooit (die binnenkort ook wel een stoere muzieksmaak krijgt) :

Kijk toch wat een vrouwelijke patronen  ::)

En nog een foto van Milo die al heel stoer op vingers gaat zitten :