9 mei 2025, 04:19:39

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Marije

Wat een mooie foto's! En wat een heerlijk grote kooi zeg, kunnen ze heerlijk in klauteren... ;D
Ik schrok me kapot toen ik de foto van Milo zag joh! :o Hij lijkt wel een volwassen vent! ;D De rest ziet er ook heerlijk uit enneh....bedoel je dit ongeveer met een theemuts!? ;D ;D ;D:

Groetjes,
Marije

Rianne

Petra en Cheeky

Toen ik het dagboek - dankzij Rianne - ineens weer op de 1e pagina zag staan, dacht ik ook: Tjee... wat heb ik Sanne al een tijd niet meer op het forum gezien! Ben je er nog wel? Alles goed?

Groetjes,
Peet

zazoe

Alles prima hoor!

Heb het erg druk met school, dus ik kom er meestal niet aan toe om wat te typen, dus ik lees alleen heel veel hier.. 8)

De birdies zijn naar de grotere kooi verhuisd, en ze vinden het helemaal leuk. :)
Er wordt door Milo en Bailey regelmatig gewipwapt, en Duncan wil dan niet buitengesloten worden, en steekt rustig zn hoofd ertussen... ::)
Ach ja...zo heeft ieder zn hobby...  :-X

Liefs, Sanne.

Karin

Whahahaha, die Duncan  ;D Leuk, die nieuwe kooi ! Ene... zusje Willow is ook al zo'n theemuts, dus het zal wel in de familie zitten  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ankie

Hoi Sanne

Leuk om weer eens iets van je te horen !
Blij dat alles goed gaat met jou en je burds ;D.
Is niet zo raar dat ze het errug naar hun zin hebben in hun nieuwe kooi...is ook een hele mooie !

Groet van Ankie

Kirsten

hahah die Duncan,. ik zie het al voor me,... joehoe!,. ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

bobbie

Hoi Sanne,

Ik wens je hele fijne feestdagen toe en een gezond en te gek 2006.

groetjes, Nel :)

PS Ben je toch maar niet op vakantie gegaan? Ik zat te wachten op een mailtje van je.

Christine

Prettige kerstdagen en een gelukkig 2006 toegewenst

groetjes Christine, Peter en de valkjes!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Sanne
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny

Lin

Hey,

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat hier.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda

hermelien1989