7 mei 2025, 12:34:14

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

gonnie

Hallo Sanne

Groetjes Gonnie

Lin

Sanne hoe gaat het?

de ouders van Milo krijgen weer een nestje!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Pfoeh wat lang geleden weer! :o

Allereerst iedereen (alsnog  ;D ) een gelukkig nieuwjaar!
De birdies zijn het nieuwe jaar goed ingegaan, Duncan vond het vuurwerk helemaal geweldig!

En Milo krijgt er weer broertjes/zusjes bij!
Hij zit nu te dutten, maar hij is vast errug trots! ;)

Ik heb (vind ik zelf  8) ) errug mooie foto's gemaakt, zal ze deze week (herinner me er gerust aan als ik het weer dreig te vergeten ;D ) plaatsen, ze zien er zo mooi en volwassen uit, vooral Milo, zn kuifje heeft nu ook witte veertjes, hij wordt steeds opeetbaarder! :-*

Ik ben ook op wintersport geweest, tijdens die week hebben vriendinnen de bende eten gegeven, en dat is allemaal prima gegaan.
Duncan was wel vreselijk blij toen ik weer terug was, hij vrat me bijna op...! :D
Milo en Bailey waren vooral een tikje beledigd dat het allemaal zo lang moest duren.. ::)

Ik ga nu even jullie dagboeken langs, ik zag al dat ik erg veel leuke dingen gemist heb!

Liefs, Sanne.

gonnie

Hoi Sanne

Oo Wat vind ik het leuk weer van je gehoord te hebben ,
heb je nu weer meer tijd voor jezelf of zit dat er nog niet in , fijn dat het met je birdies zo goed gaat , en ja graag foto`s ik ben benieuwd hoe ze er nu uit zien .
tot gauw weer .
groetjes Gonnie

Rianne

Heeeee Sanne, welkom terug! Ben benieuwd hoe Tinco's broertje er nu uitziet! (en je andere lieverds natuurlijk ook ;D )

Lin

Hey Sanne,

Ik ben blij dat je er weer bent. Gaat alles nog goed met school? Ik ben echt heel benieuwd hoe mijn kleine Milo eruit ziet! Plaats je snel fotos?

Groeten, Lin

zazoe

Ok, hier komen ze dan, voor fans, geïnteresseerden, en verdwaalden:

Om maar te beginnen met Bailey in romantisch licht:

Duncan na een minder geslaagde landing:

Ons aller Milo:

Mooi meisje Bailey:

Duncan sierlijk in bad:

Duncan...euhm....minder sierlijk in bad 8) :

Milo in schemerlicht (wat een lichtsoorten bij ons he? ;D ) :

Bailsje gewoon poepig :-* :

Vrijdoos Duncan:

Duncan erg model-achtig ;) :

Milo zwaait naar het volk:

En om het af te leren nog maar een theemuts :-* :

Liefs, Sanne.

Lin

Jeetje Sanne,

wat een scherpe fotos. Je ziet echt mooi de contrasten. Vooral het geel is echt mooi. Goede come back hoor!

WAT IS MILO WIT!! DIE LIJKT ECHT OP ZIJN VADER!

die gaat meteen gekopieerd naar mijn dagboek!

Hartstikke leuk!

zazoe

Haha bleek koppie heeft ie zo he?

Ik zat net nog naar foto's te kijken waar hij een paar van die witte plukjes had, toen vond ik dat al heel wat! :D

Gerda

Hoi Sanne,

Nou ze staan er goed op hoor. Wat een knappe vent is Milo geworden!!! Mar zijn zusje is ook niet mis. Ze wordt over een week al moeder!!!!!! (maar ze laat de kinderen door haar moeder uitbroeden en opvoeden!!!)

Prachtig dat Bailey een popje is, dan houdt ze haar mooie parels!!

En Duncan, wat een schatje!! Vooral die badfoto met die kuif zo... zo...apart!!!

Groetjes, Gerda

zazoe

Citaat van: Gerda op 25 januari 2006, 21:11:59

En Duncan, wat een schatje!! Vooral die badfoto met die kuif zo... zo...apart!!!

Haha, wat verwoord je dat subtiel, Gerda!

Grisha heeft het maar mooi voor elkaar, dat mams de kinderen opvoedt zodat zij zich met belangrijkere zaken bezig kan houden (ringen en tasjes slopen bijvoorbeeld  ;) )

bobbie

Hoi Sanne,

Schitterende foto's, geweldig  8).

De minder sierlijke badderaar, daar heb ik echt om zitten lachen.

Groetjes, Nel :)

Rianne

;D Leuke foto's!!!! Wat heeft Milo toch een mega kuif! Zit echt in de familie! :)

gonnie

hoi Sanne
Prachtige foto`s weer , ze zien er prachtig uit je valken, ik denk als je mee doet met de foto wedstrijd dat je kans maakt te winnen met portret foto`s , probeer het eens !
groetjes Gonnie