11 mei 2025, 15:48:06

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Neem je nog en beetje rust tussen het studeren door?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hee sanne
we missen je , heb je het zo druk met je studie , daar hebben we alle begrip voor ,als het verder maar goed met je gaat , en al houd je alleen maar je eigen dagboek bij dan zijn we al dik tevreden.
groetjes Gonnie

zazoe

Hee Lin en Gonnie,

Ik ben lekker druk met de studie, het gaat tot nu toe nog goed, dus dan blijf je ook beter doorgaan. :)

Met Bails, Milo en Duncan is alles goed.
Duncan is in de pubertijd belandt, en krijst de boel soms bij elkaar, maar het blijft een knuffelkont, dus dat maakt een hoop goed...  :)
Milo doet mij steeds meer na, woorden kan hij nog niet zeggen, maar typische 'Sanne-toontjes' kan hij perfect imiteren..! ;D
En Bailey is de rust van de groep, ook nog steeds een ongelovelijke vrijdoos, steekt gewoon haar hoofd half in je neus als ze geknuffeld wil worden... :-X ::)

Zodra ik weer wat leuke foto's van ze heb gemaakt plaats ik die hier natuurlijk.
Ik plaats hier heel weinig, maar lees jullie verhalen allemaal wel hoor!
Jullie dagboeken zijn een fijne afleiding..! ;)

Liefs, Sanne.

Rianne

Hoi! Fijn om weer wat van je te lezen. Ben blij dat het goed gaat met de valkjes. :)
En Bailey is een ze? :)

Petra en Cheeky

Heee Sanne!

Blij te horen dat we een leuke afleiding voor je zijn! Dan zijn we met z'n allen toch ergens goed voor, hahaha! Tja, hoewel studeren natuurlijk hartstikke belangrijk is, is het minstens net zo belangrijk om tussendoor ook lekker even de tijd voor jezelf te nemen om je accu op te laden!  ;) Dat deed ik ook hoor tijdens mijn studie, 1 dag van het weekend was gewoon helemaal voor mijzelf!

Goh, is Duncan zo'n krijsend pubertje geworden? Enne... ik ben heel benieuwd wat de typische Sannetoontjes zijn, die Milo nadoet....! En Bailey de knuffelkont, lieeeeeefffffff!

Groetjes en sterkte met de studie he?

Petra

zazoe

Bij deze de beloofde foto's:

Ontbijt:

Portretjes:

(het is onmogelijk om Duncan slank te laten lijken op een foto, maar op deze leek hij nog het minst op een theemuts... :-X)

En dan nog wat typische valkactiviteiten:

Poetsen

Zorgen dat je blingbling goed zit

En (ook niet onbelangrijk) spelen

Ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar ik kan ze wel opvreten!! ;)

Rianne

Oooh wat krijgt Milo al een wit hoofdje! :o En Duncan de theemuts, geweldig! ;D

Petra en Cheeky

Wat lief weer zeg, met name die speelfoto! En bling bling mag natuurlijk ook niet ontbreken! Je valkjes blijven echt om op te (vr)eten! 't is maar goed dat er zo weinig vlees aan zit!  ;D

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

fijn dat je toch nog een beetje alles volgt hier en dat alles bij jou goed gaat. die duncan tja de pubertijd,hopelijk gaat het over! Zolang ie zo lief blijft is het goed. Maar Bailey dsu een pop? dat heb ik even gemist dan. wel leuk! Naar wie trekt ie toe? Toch wel naar Milo? ;) ;D

Wat leuk om even wat fotos van milo te zien. Nog steeds een vreetzakje? Wat lief dat ie van die geluidjes maakt. Wat een schatje. Erg leuk om de drie weer te zien. vooral bij Milo heb ik wel een tijdje stil gestaan. Wat een kuif en wat wordt ie wit. Net zijn vader prachtig wordt ie! Wel jammer dat ik van mijn andere valkje naast grisha dan geen fotos meer zie de laatste tijd. Im mis ze toch wel ondanks dat ze maar een paar weken bij me waren. Ze zijn echt lief..!

Erg leuke fotos en leuk om weer van je gehoord te hebben!

Groeten, Lin

ps. wanneer komt de 4e?  ;)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi Sanne

Jij reageert wel op mijn dagboek wat ik erg lief vind van jou , maar jij staat zelf op pagina 3 dat doen we niet , dat is te ver achter, hoe gaat het verder met jou ?
met je valkjes gaat het prima aan de laatste foto`s te zien, wat heb jij toch een paar mooie schatten zeg , helemaal mijn smaak dus als je ze eens kwijt wil heb ik een hèèl goed thuis voor ze.
Groetjes Gonnie

Roosje

Mooie foto's!

Ehm...Meer had ik eigenlijk niet te zeggen :P

Petra en Cheeky

Heeee Sanne!

Geweldige foto's heb je weer geplaatst! Wat staan je lieverds er weer prachtig op!

Duncan ook al puberen? Net als onze Cheeky dus! Die kan het ene moment een kroelend schatje zijn en het andere moment een happertje!  ;D

Groetjes,
Peet

zazoe

Hoi Petra,

Jaaa, dat puberen is een waar feest...! ::)
Gelukkig zit meneer nu lekker op mijn schouder te dutten, dan is hij veeeeeels te lui om te gaan schreeuwen... 8)

Hee Roos,

Dankje! ;D

Hoi Gonnie,

Haha dat onthou ik hoor!  ;)
Pas maar op, straks staan er 3 vogeltjes met slaapzakjes gereed op je stoep! ;D

Hoi Lin,

Ik heb in ieder geval sterk het idee dat Bailey een mevrouwtje is.
Maar die veren he...doordat ze ook bont is ben ik er niet 100% zeker van... ::)
Ze kan het op het moment met allebei de mannen niet zo goed vinden, ze gaan steeds op haar favoriete plekjes zitten, en dat wordt ze niet in dank afgenomen... ;)

Hee Rianne,

Jaaa Milo wordt net zn vader he?
Het blijft wel een klein wurmpje, helemaal in vergelijking met die theemuts...! ;)

De bende gaat verhuizen!
Ik heb de nieuwe kooi al binnen, moet er alleen nog het een en ander aan inrichten...
Dit is em:

Hij is 60x60x165, niet slecht toch? :)

Liefs, Sanne.

Rianne

Een valkenvilla! Leuk! Ben benieuwd hoe het er straks uitziet als ie is ingericht, en als de valkjes er in zitten. :)

Gerda

Hoi Sanne,

Wat mooi dat nieuwe optrekje voor je drietal!!

Wat is Duncan inderdaad een dikkertje geworden, schattig
En Milo met zijn witte koppie. Het was grappig, want toen ik de foto van Milo bekeek gaf Grisha net een gilletje en vloog op mijn schouder. Dus ik zei: ja, kijk maar!!! Dat is je grote broer!!

Bailey heeft inderdaad nog veel parels en geel. Ook de nieuwe staartveren lijken visgraat (of heb ik het mis?).

Ach, als Milo straks een helemaal wit koppie heeft kan Bailey echt geen weerstand meer bieden aan zo'n knappe vent.

Grisha is hier al gevallen voor Nezumi. Ze kroelen totaal niet, maar wipwappen wel :-\ :-\
Ze gaat ook af en toe naar Spikey toe, maar die moet niets van haar hebben.

Lieve foto's weer en mooi ook!!!

Groetjes aan Milo van zijn zusje
en groetjes voor alledrie en voor jou van mij
Gerda