14 mei 2025, 01:24:41

Bailey, Milo & Duncan

Gestart door zazoe, 20 maart 2005, 18:57:14

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Gelukkig dat het met Bailey zo goed is verlopen en dat het met de rest goed gaat.

en jeetje wat is Milo wit aan het worden! Jee joh het viel me echt meteen op ik zat namelijk meteen te scrollen naar Milo. ach wat een mooi mannetje wordt het.

En wat een leuke teksten heb je erbij geschrevn en erg leuke fotos van de drie. een goede come back van je!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Hoi Roos,

Ja inderdaad, Bailey kijkt niet altijd even helder, moet er toch eens op ga letten dat ik ook een keer een foto plaats waar hij wat slimmer kijkt... ::)

Hoi Petra,

Duncan was ineens in een 'poseerbui', normaal moet hij niks van de camera weten...dus ik heb er ook maar flink gebruik van gemaakt! ;)

Hoi Lin,

Jaaa wat een wit koppie krijgt hij he?
Ik zie steeds weer nieuwe witte veertjes tussen al het grijs zitten, het gaat echt snel nu.
Milo heeft (in tegenstelling tot Bailey) absoluut geen last van de rui, gaat er (letterlijk) fluitend doorheen! ;)

Liefs, Sanne.

Gerda

Hoi Sanne,

Fijn dat alles goed gaat. Ik was al een beetje ongerust. Ik kwam hier regelmatig langs en zag dat verschillende leden al hebben 'staan roepen'.
Ze staan weer prachtig op de foto. Duncan kijkt echt heel ondeugend. Milo heeft net van die fluffige veertjes als Grisha . EN gelukkig is Bailey weer beter, maar je mag hem inderdaad wel wat charmanter op de foto zetten  :D :D :D
Het was inderdaad niet op z'n voordeligst. Ik zou hem de foto's maar niet laten zien, vooral omdat Duncan en Milo er zo onweerstaanbaar op staan en hij zo suffig  ;D ;D ;D

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Sanne

Leuke foto's weer  ;D ;D :D. Genieten hoor !!!!
Ik ben blij dat Bailey weer opgeknapt is .

Groet van Ankie

bobbie

Hoi Sanne,

wat een schetige foto's weer van je poepies (om in de sfeer te blijven  ;) )

En scherp, niet te geloven  :o

Het zijn stuk voor stuk mooie vriendjes die je hebt.

groetjes, Nel :)

Rianne

Ik heb je foto's gemist hoor, ze zijn weer prachtig! (en je valkjes natuurlijk ook) :)

gonnie

Hoi Sanne
Ben blij weer wat van je te horen , ik dacht wel dat je het druk had, het zijn weer mooie foto`s , tja en school gaat voor dat is belangrijk , we missen je wel , het is altijd een drukke periode op school na de vakantie .
Sucses in iedere geval met je studie en natuurlijk met je valkjes , en fijn voor bailey dat ie weer bij de andere zit.
groetjes gonnie

Petra en Cheeky

Ik vind Bailey er juist niet suffig opstaan, juist ontzettend lief!
Meer als een wijze, oude uil!!! Dussssssssssss!  ;D

zazoe

Hoi Gerda,

Mijn excuses voor de foto's van Bailey, had eerst niet eens door dat hij op elke foto niet de meest heldere blik in de ogen had... ::)
Maar hij kan echt heel normaal kijken hoor! ;)

En Duncan...ik zeg altijd tegen hem: 'ik kan je wel tussen een broodje doen', zo opeetbaar is hij! ;D
(doe ik niet hoor!)
Hij knuffelt gewoon zo lief, iedereen zou een Duncan in huis moeten hebben! :D

Hai Ankie!

Ik ben ook blij dat Bailey weer wat gezonder is, was toch even stressen met die medicijnen... ::)

Hoi Nel,

Haha, asjeblieft, ik had nooit gedacht dat ik nog eens een stuk of 5 telefoongesprekken over vogelontlasting zou gaan houden, en dat allemaal in 1 week... ::) 8)

Maar ach...hij was het helemaal waard..! :)

Hoi Rianne,

Dankjewel! ;D

Hoi Gonnie,

Jaaa ik ben niet zo'n school-fan op het moment... ::)
Maar die drie boefjes hier zorgen voor fijne (en soms vooral erg luidruchtige) afleiding...! ;D

Liefs, Sanne.

En toen kwam Petra nog net voor mijn berichtje met een reactie... :P ;)

Ik weet niet of Bailey met zijn euhm....even denken hoor...7 maandjes al als 'wijze, oude uil' gezien wil worden... ::)
Volgens mij denkt hij zelf meer in de richting van stoere, slanke adelaar...! 8)

Petra en Cheeky

Stoere, slanke adelaar? Hahaha! Bailey toch!

Als je weer tijd hebt, ben ik wel weer in voor een nieuwe fotoshoot hoor! Je foto's zijn altijd zo mooi! Maarre... aangezien ik toch een weekje weg ben, heb je nog de tijd!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

~Natas~

Hai Sanne,

Ik vind de foto's geweldig.
De valkjes hebben goed geposseerd voor de mooie foto's
Ik ben nog steeds helemaal verliefd op Duncan, was dat een scheetje zeg om te zien.

Groetjes,

Natas

Marije

Wat een lieve foto's weer!  :-* Enneh..Bailey..niet getreurd...Purrel zei tegen me dat ze ondanks je...*ahum*...aparte fotosessie nog steeds verliefd op je is hoor! En Milo krijgt idd al een heel wit hoofdje!
Leuk om ook 's te zien wie er bij de naam Sanne hoort! :)
Liefs,
Marije, P&S

Lin

Citaat van: Marije, P&S op  1 september 2005, 11:55:29

Leuk om ook 's te zien wie er bij de naam Sanne hoort! :)
Liefs,
Marije, P&S

Ik heb ook nog een foto van Sanne in mijn oude dagboek staan!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Sanne,

Allereerst erg leuk om je een keer op de foto te zien :)
Verder heb ik heel erg genoten van je foto's,. jeetje ik hoop dat je ook meedoet met de 'foto van de maand' want met zulke beauty's van valkjes en foto's ga je zeker een keer winnen!,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi Sanne
Nou ik ben het niet met Petra eens , wij willen dolgraag foto`s zien, en vandaag nog graag ;D ;D ;D.
ha,ha,ha grapje hè maar dat weet je wel.
mijn dochter heeft ook niet zoveel zin momenteel in haar studie ,maar als je iets wil bereiken later zal je het toch nu moeten doen vrees ik . mijn 20 jarige zoon heeft dat ook al deze jaren gehad totdat ie het afgelopen half jaar bij een bedrijf stage heeft gelopen ,want nu zegt ie , ik ga er uithalen wat er in zit ik wil heel graag weer naar school, en wellicht komt dat bij jou ook wel weer.
Groetjes Gonnie