11 mei 2025, 23:14:37

nieuw dagboek henry

Gestart door Henry, 20 maart 2005, 12:56:39

« vorige - volgende »

Lin

Ah wat lief dat ie naar je toe komt. Je hebt maar een schatje. Wat mooi dat het zo goed gaat. toch wel erg speciaal een albino uit mijn nest die geen problemen heeft. Bedankt voor je uitleg. Meteen posten he als je een maatje hebt gevonden!

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hallo Henry
Het is ook een heel ingewikkelde camera geloof ik maar wel een mooie.
Ik vond deze foto's ook al heel mooi net zoals die jij ons gestuurd hebt.
Nog even oefenen en je wordt overal uitgenodigd om foto reportage's te maken.
Groetjes Riny :D :D :D

Lin

He Henry,

Jeetje heb je nog wel tijd voor zoveel valkjes? Ik red het al niet eens om een nestje genoeg aandacht te geven. Maar leuk dat je weer fotos gaat maken. Maar wel close ups he en niet van heel ver. Wat voor mutaties zijn je nieuwe aanwinsten? Zit er ook wat voor Awan bij?

Groeten, Lin

Henry

he lin

nou ik hoop dat k nu weer een ander maatje hebt voor awan want hij mist wel iemand om lekker te knuffelen en te spelen zeg maar.nou ik krijg weer een albino erbij een witmasker cinamon geparelde en een bonte valkje.en die zijn allemaal van dit jaar.

henry

Lin

hey,

Wel leuk dat er een matje bij komt. Een witmasker cinamon geparelde dat zijn wel mooitjes, ben heel benieuwd.

Groeten, Lin

Henry

nou dit waren eventjes de nieuwe foto van mijn valkjes

henry

Peter

Hallo allemaal,

Op verzoek van de betrokken diverse berichten verwijderd en het dagboek gesloten. Alles bleek te rusten op een misverstand en alles staat weer recht :)

Groetjes,
Peter

Toch ook een intressante link: Over het forum

Lique

Op verzoek van Henry heb ik het dagboek weer geopend.
Hopelijk blijft hij nu open...

groetjes lique

Henry

he lique

erg bedankt voor het snelle open van mijn dagboek.

Henry

beste mensen

hierbij ga ik weer door met mijn dagboek.enkel ik zal nooit meer foto plaatsen die besluit heb ik genomen.en daar ga ik mij aan houden.

henry

gonnie

Hoi henry

Volgens mij is me het een en ander ontgaan , dus ik reageer er verder maar niet op .
maar wel fijn dat je dagboek weer open is.sucses

Groetjes gonnie

luukluuk

hoi Henry
hoe is het met jou ,waarom komen er nooit meer foto,s ?
echt jammer  :(
heb je mijn geparelde pop ook nog steeds ?
ik zag wel foto,s van de wildkleur ,
maar niet van de pop
groetjes Margot

Petra en Cheeky

Ha Henry,

Leuke, lieve, grappige, idiote, goede, slechte, wazige, scherpe foto's.... ze zijn allemaal altijd van harte welkom! Dat zijn juist de dingen waar we allemaal zo dol op zijn, toch? Onze gemeenschappelijke hobby! Ik zou het écht heel leuk vinden om gewoon de foto's, die je anders ook zou hebben geplaatst, geplaatst te zien. Gewoon om te genieten!

Maarre... ik respecteer ieders besluit, dus leuke verhalen zijn ook altijd welkom!  ;)

Liefs,
Petra (Cheeky & Chara)

~Natas~

Hoi Henry,

Volgens mij heb ik ook het 1 en ander gemist, maar dat geeft niet.
Ik vind het erg jammer dat je geen foto's meer plaatst, maar tis net wat je zegt je zal daar wel een reden voor hebben.
Maar ook zonder foto's blijf ik je dagboek volgen hoor  :D

Groetjes,

Natas en Joepie

gonnie

Hoi henry

hee hoe gaat het met je , hebben al even niks meer van je gehoord , kom hee, we blijven benieuwd.

groetjes Gonnie