11 mei 2025, 22:10:32

nieuw dagboek henry

Gestart door Henry, 20 maart 2005, 12:56:39

« vorige - volgende »

Henry

beste valkjes

hierbij ga ik dus jullie eindelijk eens voorstellen.

hier zien jullie mijn laaste nieuwe aanwinst dat is awan de albino

en hier zien jullie awan zitten met de witmasker.de witmasker is 1 week ouder als awan en ik hoop dat dat een koppeltje gaat worden

en hier zie jullie de zelfde valkjes als hier boven enkel is daar speedy gonzales erbij gekomen.die komt van lique vandaan en is een wildkleur popje

en hier zien jullie weer speedy gonzales en ook het maatje van hem en dat is een wildkleur man en die komt van margot vandaan

en hier zien jullie de drinkplaats als de valkjes eruit zijn om te vliegen

he jongens komen jullie vandaag nog het is drinkens tijd

he jongens het is weer tijd voor een mooie film dus kom maar tv kijken

is het jullie smaak niet ik blijf wel wachten hoor op een nieuwe aflevering van gsts

nou ik zit eerste rang hoor

he henry waar blijft het nieuwe water het is op

nou ik hoop dat jullie een iddee hebben van mijn valkjes.

henry en de valkjes

Lin

Hoi Henry,

wat leuk dat Awan met die witmasker zit in die ring. Het gaat zeker wel goed samen met de andere valkjes? Wat is die witmasker voor een, een pop? En is Awan nog een beetje lief tegen je? en wat een leuke foto van die twee die in de drinkbak zitten! Ben je niet bang dat ze tegen het raam vliegen? Hartstikke leuk dat ik even kan zien waar Awan terecht is gekomen. Dank  je voor de fotos.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Henry

he lin

nou ik weet niet wat de witmasker wordt dus is afwachten.nou de oudere valkjes weten presies waar het staat en die vliegen niet tegen het raam hoor.

henry

Lin

Gelukkig dat ze het weten van het raam, zou erg jammer zijn als er een tegenop zou vliegen. Ik ben erg blij dat het goed gaat daar.  ;D

Rox4nne

Hai Henry!

Eindelijk een dagboek, wat leuk! Ik ben dol op foto's ;D
Ik ben blij dat het goedgaat Awan, het is natuurlijk even wennen!
Hoe heet de witmasker eigenlijk? Bij jou wordt het ook al een drukke boel, net als hier ::) :-X

Ik ga je dagboek volgen, want ik wil natuurlijk helemaal op de hoogte zijn van nieuwe avonturen van het broertje/zusje van Lemon.
Hij zit nu op mijn schouder en krijkt trots naar de foto van Awan, het is een schoonheid hoor! ;)

Liefs,
Roxanne

Ria

Hoi Henry,

Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe schoonheid Awan. Plaats maar veel foto's want daar ben ik ook gek op. Met Ruby gaat alles goed. En natuurlijk ook met kleine Beau. We zijn gisteren vanaf Linda doorgereden om ook Beau en Little op te halen. Dus wij hebben ons kleine kroost allemaal thuis nu.

Groetjes,
Ria

Rianne

Hey Henry, hoe gaat het nu met Awan? Gedraagt ie zich nog een beetje ;D

Lin

Citaat van: Muppet op 22 maart 2005, 18:56:23
Hey Henry, hoe gaat het nu met Awan? Gedraagt ie zich nog een beetje ;D

;D uiteraard! ;)

Henry

hoi allemaal

nou awan is een grote jongen hoor ;D hij zit altijd naast zijn maatje dus daar is hij erg lief voor. ik moet dus de witmasker nog 2x voeren per dag en dan gaat awan lekker mee en dan is hij erg lief aan het roepen ik wil ook wat  ;D maarja hij eet l zelf dus krijgt hij niks he dan kan je wel aan de gang blijven.maar is een erg grote en lieve valkje en houd van kroelen daar heb je echt je best voor gedaan.

groetjes awan

Rianne

Leuk om te lezen dat het goed met hem gaat. Awan, het stoere valkje. ;D

Lin

He Henry,

Gelukkig dat het nog goed gaat, verwachtte eigenlijk niks anders.  ;D Wat leuk dat ie telkens naast de witmasker zit (wat is de naam?)en ja ik zou ook gaan roepen als mijn vriendje gevoerd wordt. wat leuk dat ie nog gekroeld wil worden, want het is gelukkig niet zo'n bang valkje. en ik kijk er weer naar uit naar nieuwe fotos. En hoe gaat het met de andere valkjes en Awan samen?

Groeten de ex-mamma

Lin

He,

heb je al nieuws? en antwoorden?  ;D Kan je al een beetje aan gedrag zien wat voor geslacht het is?

Groeten, Lin

luukluuk

Hoi Henry
wat leuk die foto,s zeg ook leuk om nog een valkje van mij er bij te zien heb je de geparelde ook nog ?zijn ze nog tam ?
wat een mooie albino heb je zeg !
gr Margot

Lin

Citaat van: luukluuk op 25 maart 2005, 18:58:20
Hoi Henry
wat een mooie albino heb je zeg !
gr Margot

;D Trotse oma lacht  ;D

Rianne

Ik ben eigenlijk wel  nieuwsgierig hoe het nu met Awan gaat. :)