14 augustus 2025, 07:58:20

Mijn bende van 26 & hun jongen

Gestart door Tara, 18 maart 2005, 17:05:44

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Tara,

Ik blijf voor je duimen dat je het ergste nu gehad hebt en dat je jongen tot mooie grote valkjes mogen opgroeien. Je hart zit op de goeie plek en je valkjes kunnen zich geen betere verzorging wensen. Succes verder

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Tara

De jongen doen het super met die medicatie,
er is een jong dood bij Laiko en Moko maar dit komt doordat het een bloedklonter gehad heeft aan het buikje zo :(. Ik weet niet precies, het heeft geen volledige dag gehaald dit jonkie..
Maar er staat wel een op uitkomen :).

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
Dan ga ik nu duimen dat die gezond en wel uit het eitje komt.
En dat het maar een mooie valkparkiet mag worden .
Groetjes Riny :D :D :D

Paul

Hoi Tara,

Wat goed dat ze nu met die medicatie zo goed gaan :)
Dat is wel wonderspul dan en een goed idee van die dierenarts.
Ik ben benieuwd wat er uit het volgende eitje gaat komen of weet je dat al ongeveer?
In elk geval ben ik blij dat ze nu zo goed gaan want het zag er toch heel slecht uit in het begin.

Groetjes, Paul

Lin

hey tara jammer van het jong. Ik heb nog nooit van een bloedklonter gehoord. een prop in de bloedbaan ofzo? Ik hoop net als iedereen dat het volgende kleintje helemaal gezond is. Wat goed om te horen dat de medicijnen goed werken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

Hoi allemaal,

ik hoop dat ik morgen foto's kan maken, ze hebben wel groeiachterstand helaas... Maar zolang ze maar blijven leven lijkt me :).
Vanavond zal me wss niet meer lukken, aangezien ik moet werken :(.

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
Bij mij hebben ze ook een grote groeiachterstand maar dat is in te halen.
En dat lukt wel met zo'n goede valkenmoeder als jij bent.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Tara

Hoi..

De kleinste is dood...
Dat was het jongste bij Laiko..

Had dit wel gedacht aangezien hij geboren was de dag dat het de laatste keer medicatie was...

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Wat jammer dat de jongste door is maar in elk geval is het wel fijn dat de rest wel heel goed gaat die zullen een grotere kans hebben nu.
Hoop dat die het in elk geval allemaal gaan redden.
Hoeveel jongen heb je nu nog ?

Groetjes, Paul

Riny

Hoy Tara
Jammer van dat kleintje ,maar ik hoop voor je dat de rest er door komt.
Ik zal voor je duimen.
Groetjes Riny :D :D :D

karmen

fffffffffff wat spijtig nou weer dat er eenjonkie dood is maar blijven duimen voor de andere hoor hier groetjes karmen

Anita1

:-X :-\ sjees marco!!!
wat maak je me nou zeg.zo schuif je lekker iemand schuld in de schoenen nog ff.
alsof tara niet genoeg verdriet heeft.
ze heeft toch medicijnen nu!!
sektie laten verichten,die meid doet er alles voor.en ze heeft al een stopjaar gehad.
ik vind dat je wel hard bent.
anita :-X

antoine

hoi Anita,
ik geef je helemaal gelijk!
zoiets moet je nu tog niet zeggen Marco :-\
Tara doet alles voor haar valkjes, ze heeft nu een medicijn, en ze werkt er maar voor en doet alles voor hen,
en dat zeg jij ff dit, sorry maar dit vind ik niet zo lief van je hoor!
we proberen haar allemaal te steunen, en dan duw jij haar ff meer in de put.. :-\
en de nestkasten weghalen?? ???
moet ze dan alle jongen laten stikken?
grtz Antoine

Tara

Hoi Marco,

volgens mij weet jij niet eens de gehele situatie hier, ik heb verdorie al twee testen gedaan, 2 augustus vorig jaar naar Gent geweest, laten testen op PBFD, Polyoma en Chlamydia, alles negatief, ze waren er dus van verlost, dit jaar, voor de kweek, ook nog even alle ontlasting laten testen en daarvoor nog een dood jong, waar ook niks van Polyoma te vinden was.

Dus weet je, denk eens na voor je wat zegt, je weet niet eens de gehele situatie, denk je dat ik het nog niet moeilijk genoeg heb om nog naar zulke teksten te kijken?

En dit is ook niet onaardig bedoeld, het is nou eenmaal zo.

Groetjes, Tara

boezempje

hai tara

je hebt het allemaal prima gedaan hoor meis,
en dat weten wij gelukkig allemaal wel hier op het forum,

kuss essie