16 augustus 2025, 04:04:56

Mijn bende van 26 & hun jongen

Gestart door Tara, 18 maart 2005, 17:05:44

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi Tara,

Ga gewoon door hoor met kweken.
Je doet het prima, tis alles jammer dat altijd JIJ pech hebt.
Ik hoop gewoon voor je dat dit gedoe snel voorbij is en je weer gewoon rusitg kan kweken zonder verdriet  :-*
En daar streven we allemaal naar.................toch

Natas

karmen

hey tara,

trek je dat allemaal niet aan meid, iedereen die je beetje volgt weet dat je idd alle testen hebt ondergaan dat je hebt kunnen doen maar ja er zijn altijd mensen die tussen de regels door lezen of die willen lezen wat ze willen he iedereen weet dat je veel voor over hebt voor je valkjes en je jonkies en aan marco wil ik zeggen bezint eer ge begint te typen en alles leren lezen wat er opstaat en niet klakkeloos ietske zetten wat ge denkt want ge kwets daar mensen mee
dus tarake, doe zo  voort zoals je bezig bent meer kan je niet doen meid  ;D vele groetjes karmen(en laat de reacties maar komen ben er volledig klaar voor :P)

Inger m

Hoi Tara,
Vervelende situatie. Maar ik ben het deels wel met Marco eens en ik ben daar liever eerlijk in. Ik heb iets soortgelijks al eerder neergezet in dit topic.

Je schrijft dat je ze hebt laten onderzoeken op Polyoma in Gent? Als ik het mij goed herinner ging dat om 1 enkele valkparkiet en dat is niet representatief voor een groep vogels. Daarnaast is er een kans op vals-negatieve uitslagen en dat komt helaas nogal eens voor (welk lab heeft getest? Wageningen?). Met andere woorden op die enkele uitslag kun je niet uitgaan van vrij-zijn van Polyoma.

Daarnaast schrijf je dat de ontlasting is getest. Helaas aan ontlasting kun je wel een aantal bacterien en parasieten (wormen, coccidiose ed.) aantonen, maar geen Polyoma. Hiervoor zijn bloedtests nodig.

Indien je regelmatig terugkomende problemen hebt met dode jongen en er zijn aanwijzingen die wijzen in de richting van Polyoma, dan moet je echt maatregelen treffen.

Sorry, ik heb het idee dat je soms niet goed weet wat het allemaal inhoudt.

Ik wens je wel veel succes met de kweek en hoop uiteraard dat het uiteindelijk beter gaat, maar blijf reeel!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Riny

Hallo Tara
Gefeliciteerd jij bent de trotse bezitter van de valkparkiet van de maand april.
Jou Pablo heeft met vlag en wimpel gewonnen!!!

Groetjes en geef hem een knuffel van mij Riny  :-*

Anita1

;D ;D ;D felieeeeeeeee met je pablootje meisss
hij heeft het dubbel en dwars verdiend!!!
knufff anita

Gerda

Hoi Tara,

Gefeliciteerd!!!
Ik had 'natuurlijk' op Pablo gestemd, hoewel het vaak een moeilijke keuze is!!!

Leuk voor je, weer wat positiefs!!!!!!!!

Groetjes Gerda

~Natas~

Hai Tara,

Ja ik heb ook op Pablo gestemd ;D

GEFELICITEERD[/color]
met je valkparkiet van de maand April.
Zeker iets om trots op te zijn  :D

Groetjes
Natas

gonnie

:D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Gefeliciteerd , dat is een hele eer voor je , natuurlijk had ik ook voor pablo gestemd.

Groetjes Gonnie

Tara

Bloos,

dank jullie,
maar ie staat nog niet op een aparte pagina he :).
Het kan natuurlijk ook helemaal anders aflopen, want Peter moet nog de IP's controleren...

Dank voor de felicitaties allemaal, en lief Riny, dat je er aan denkt :). En de rest ook, super hoor :-* :-*

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
IK dacht je kunt wel wat leuks gebruiken na alle negatieve kritiek.
Groetjes Riny :-*

Tara

Problemen problemen,
gisteren, bij Princess en Naira, lag het jonkie op 't rugje en raakte niet meer recht, het is ook helemaal ondervoed geweest en ook onderkoeld.. Ik heb de kleine nu op m'n kamer het gaat er best wel goed mee, piept vortdurend enzo, heeft al gegeten, alleen gaat het kropje nogal traag ook, maar ik durf in elk geval voeden want deze moet het wel redden..

Groetjes, Tara

patty_dordtse valkjes

Hoi tara,

gelukkig dat je dus op tijd erbij was.
Ik hoop dat het kleintje het gaat redde met jouw hulp.

Heel veel sterkte en succes met de kleine.

groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Riny

Hoy Tara
Ik duim zo hard als ik maar kan voor jou en je kleintje.
Hoe oud is het jonkie?
Ik steek een kaarsje voor je aan nu direct.
En heb je iemand die het van je over kan nemen als je moet werken?
Verdorie waarom woon jij ook zo ver weg,zullen we toch een vliegmachine aan moeten schaffen.
Groetjes en heel veel succs Riny :-*

Tara

Hoi Riny,

het is zo'n acht dagen oud, ik vind nergens het weegschaaltje, zal het dan zodra mijn ma thuis is eens wegen..

In elk geval, ik vrees ervoor, heeft ferme groeiachterstand, ik geef het vaak wat water ook zodat het wat makkelijk gaat in dat kropje, hij is wel lief, probeert zich al te wassen, legt zijn kopje in het rugje.

De ontlasting is ook mooi vind ik, behalve dat ik gedroomd heb dat ie zwart poepte :(.

Hier een foto van gisteren, staat weer maar eens achter met de datum, maar hij's dus van gisteren;

En deze is van vandaag, toen ie een tijdje al zijn voeding binnen had.

Anita1

;D :o ooow wat een scheetje tara.maar goed dat jij m gaat voeren.doen we het saaampies.
en deze is nu 1 week oud he?
die moet erdoor heen komen hoor!
ik steek ook een kaarsje aan,voor jou en voor mij.
knufff anita