30 juni 2025, 06:43:18

De Valkenburcht 2005

Gestart door Suzanne, 16 maart 2005, 11:31:29

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Suzanne,

Wat moet ik zeggen, ik heb het item gelezen waar het ontstaan is. Ik vind dat zo'n grapje zeker moet kunnen. Als het onderwerp echt ernstig was geweest kan zoiets natuurlijk niet, maar ik dit geval vond ik het zeker kunnen.
Het grappige was, toen ik Peters berichtje las, dacht ik ook van: sinds wanneer zal hij zich harsen??  :D
Dit forum is naast een plaats waarop informatie wordt uitgewisseld, ook een soort gemeenschap waarin ruimte zou moeten zijn voor alle emoties. Humor is een heel belangrijk factor. Ik ben blij dat er nog mensen met humor zijn.
Daarom denk ik zeker dat je op het forum moet blijven.

Het is makkelijk te zeggen: trek het je niet aan. Maar als iets je raakt in wat een ander zegt kan je daar een behoorlijke 'opdonder' van krijgen.
Maar als ik kijk naar de positieve reacties en mensen die je op het forum willen blijven houden, moet dat wel weer een goed gevoel geven, toch??

Groetjes Gerda

bobbie

5 juni 2005, 22:15:48 #361 Last Edit: 5 juni 2005, 22:41:01 by Peter

Hallo Suzanne,

Dat je geraakt wordt door een ander mens siert je
dat betekent dat je "echt mens" bent.
Het nadeel daarvan is dat je ook geraakt kan worden op een zeer pijnlijke manier.
Suzanne, neem even afstand om het voor jezelf op een rij te krijgen en om de pijn af te laten nemen,
maar laat je niet deze site afnemen meis.

Het idee alleen al laat mij je missen. Je bent een warm mens en daar heeft ieder ander mens behoefte aan.
Hier kan je van alles kwijt, hier wordt je gehoord en beantwoord. Ook kan jij hier iets voor een ander betekenen.

Humor is zeeeeeer belangrijk in het leven, ook hier.
Humor is goud waard. Ik hou daarvan.

Neem de tijd voor jezelf, maar ik hoop wel dat als ik terug kom van vakantie dat ik jouw naam weer zie met een verse datum er achter.

Sterkte, Nel

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat een mooie foto's heb je van Ruby gemaakt.
Ik zei al dat ik dacht dat ze bont gepareld was maar zeker weten doe ik het niet. Maar het is wel net als jij schrijft, een visgraatmotief heeft ze niet. Dat ik daar niet eerder na gekeken heb  ;)
Ik kon haar hier wel op haar koppie kroelen dus misschien komt dat nog. Wel een lekker eigenwijs beestje he?!  Ze was mijn favorietje hier en die heerlijk lieve piepgeluidjes die ze kan maken.
Nu zijn alle jonge valkjes weer weg en dat is toch wel weer even wennen hoor.

Wel op het forum blijven hoor !!!!!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik heb blijkbaar een melding gemist van mijn eigen dagboek  :D. Ik zie het ineens vol met berichtjes staan  ;D. En met zulke lieve, leuke, aardige berichtjes (en bedankt voor het mooie gedicht Nel), kan ik natuurlijk niets anders doen dan terug komen. Ik kijk er nu ook al weer heel anders tegen aan dan gisteren. Soms heb je al je dag niet, en als iemand dan ook nog eens op zo'n manier tegen je reageert  :(.....

Groetjes

Suzanne  ;D

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Oh ja Marianne, ik zie nu dat je de foto's van Ruby dus gezien hebt. Ik stuurde je net nog een IM, maar had mijn dagboek nog niet bekeken  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Anita1

;D ;D ;D welkom terug! lieve suzanne!
ik heb er vanacht wel ff wakker van gelegen,dus je ziet dat ik blij ben dat je weer terug bent!
goed van je.
ff een knuff van mij  :-* anita

Suzanne

bobbie

Hoi Suzanne,

:) ;) :D ;D :-* 8)

tot de volgende keer, Nel :)

Peter

Hoi Suzanne,

Ik had nog even wat tijd over de heb de stofzuiger even door je topic heen gehaald en alles nu weer netjes aan kant :)

Groetjes,
Peter

Suzanne

Hoi Peter,

Bedankt voor het stofzuigen. Als je wilt mag je hier in de woonkamer ook wel komen stofzuigen hoor  ;D. Het is hard nodig  :D.

Groetjes

Suzanne

Joyce28

fijn dat je er weer bent Suzanne! :)

Suzanne

Hoi,

Nou, de 3 overige jongen van Pikachu en Breezer leven nog, tegen mijn verwachting in. Ik geef ze nu wel 1 x daags erg dunne Nutribird met een flinke schep dextrose er in. Want ik heb nog steeds het idee dat ze te weinig vocht van de ouders binnen krijgen. De kroppen zijn trouwens wel enorm. Als ik het goed zie, hebben ze alle 3 rode lensjes. Dus waarschijnlijk 3 cinnamon bonte jongen. Hopelijk groeien ze op en kan ik zien of ik gelijk had.

Jong 4 en 5:

Jong 6:

Groetjes

Suzanne

bobbie

Hoi Suzanne,

Wat een schitterende foto's. Wat een poepies he. Ik hoop met je dat ze mooie volwassen valken worden. Aan jou zal het niet liggen.

Groetjes, Nel en succes ermee.

Suzanne

Hoi,

De kleintjes maken het nog steeds goed, gelukkig. Heb alleen wéér Kirlia uit de buitenvoliere moeten halen, omdat ze toch weer het nest wilde inpikken. Ze had een paar maanden apart gezeten met een andere valken man, maar het heeft niks geholpen  >:(.

Ik heb weer eens wat foto's van piepkont. Die krijgt nog 1 maal daags pap. Ik vind het moeilijk om hem daar van af te krijgen. Ik ben wel de hoeveelheid die hij krijgt aan het afbouwen, maar ik heb niet het idee dat hij iets anders eet, aangezien hij afvalt (72 gram weegt hij nou). Verder kan hij vreselijk irritant zijn (dat is natuurlijk mijn eigen schuld, aangezien ik heb met de hand heb groot gebracht) door telkens op mijn bril te willen landen en daarbij met zijn nageltjes in mijn gezicht krabt. Als ik hem dan weg "gooi", komt hij even hard weer terug. Het is dus tegenwoordig een boemerang valkje  :D. Maar hij is ook wel weer erg lief hoor  :-*.

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Hoe is het met de kleintjes?
Ben erg benieuwd.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!