11 mei 2025, 00:32:15

Een logeetje gezocht

Gestart door Antoinet, 15 maart 2005, 14:45:32

« vorige - volgende »

Antoinet

Hallo  :)

Ik zoek iemand die zijn valkje voor een weekje bij mij wil zetten. Dit omdat ik graag nog een andere valk erbij wil voor mijn Joop. Joop is al wat ouder ongeveer 12 jaar. Omdat mijn persoonlijke situatie is veranderd ben ik veel van huis. Ik wil daarom voor Joop een vriendje zoeken.
Om te weten of Joop wel van andere valkjes houdt... je weet het niet. Wil ik eerst een logeetje voor hem om te kijken hoe hij reageerd. Joop zit in zijn kooi en komt er ook niet uit.
Liefst ook een valk die in zijn kooi zit en er niet perse uit hoeft.
Ik zet de kooien naast elkaar en ik ben een mega dierenvriend dus ik zal er goed oppassen!

Wie kan mij daarmee helpen???
Ik woon in Broek op Langeijk (Noord-Holland) Vlak bij Alkmaar.

Met vriendelijke groetjes Antoinet

Paul

Hoi Antoinet,

In de vakantie periode zoeken mensen vaak een adresje voor een paar weken voor hun valkje.
Je zou dan voor dat valkje kunnen zorgen en dan kijken hoe ze op elkaar reageren.
Ik denk dat de meeste mensen hun tamme valkje normaal niet zomaar willen missen voor een week.

Groetjes, Paul

Riny

Hoy Antoinet
Ik ben een hobbykweekster van valkparkieten.
Er is er geen enkele tam van maar even goed zou ik er nooit een uitlenen.
Ze horen bij ons en daarbij vind ik dat een valkje is een levend iets en dat leen ik nooit uit.
Maar het idee van Paul vind ik heel goed,dat zou ik proberen.
Hier op het forum kun jij je aanbieden als vakantie opppas!!
Ik hoop voor je dat er zich iemand aanmeld.
Groetjes Riny :D :D :D

Karin

Je weet niet binnen een week of je valkje van andere valkjes houdt. Zeker omdat hij al zo lang alleen zit zal het wel eens een paar maanden kunnen duren voor hij het andere valkje accepteerd. Als je valkje er nooit uit kan zou ik een mooie flinke kamervolière kopen en er een lief valkje bij zetten wat ook niet tam is en er dus niet uit hoeft. Zo kunnen ze samen lekker fladderen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Hoi,

Ik woon 'vlakbij' je, ik woon in Anna Paulowna(voor Den Helder). Mocht het oppassen niks worden en je wilt een jong valkje kan ik je misschien wel helpen. bij mij zijn ze trouwens dan niet schuw maar tam. Dus ik zou dan wel willen dat hij/zij niet veranderd in een schuw valkje. Heb je al iemand kunnen vinden waar je op een valkje kan passen? Wat een oud valkje heb je, is de partner doodgegaan? Ik hoop dat je een geschikt valkje vindt en dat ze samen nog lang kunnen fladderen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)