9 augustus 2025, 19:18:24

Sanders parkieten! Nieuwe foto's!

Gestart door Sander, 12 maart 2005, 18:10:19

« vorige - volgende »

Sander

14 november 2005, 17:45:46 #105 Last Edit: 14 november 2005, 17:47:31 by Sander
Hallo Riny

Het gaat over de volledige voliere :D  Ook het achterliggende groene nachthok. We krijgen hem nog niet meteen, waarschijnlijk plaatsen we hem maar in de kerstvakantie wegens tijdsgebrek. De eigenaar kon hem ook nog niet meteen kwijt, want er zitten nog enkele kaketoes en een ara in. Even hebben we getwijfeld om nog een koppel goffini's erbij de kopen, maar dit werd te duur ;)

Groeten
Sander

Gerda

Hoi Sander.

Waanzinnig zeg!!!! Wauw wat een mooie voliere!!!  :o :o :o
Geweldig, je kunt je eigen vogelpark beginnen.
Het ziet er erg mooi uit, ook van binnen!!!
Cool  8) 8)

Maakt toch niet uit als je er even op moet wachten. Op zoiets prachtigs wacht je toch graag!!!

Groetjes Gerda

Sander

Hallo Gerda

Bedankt !  ;D  Het wordt wel nog een probleem om dit alles vol te krijgen,en aangezien mijn interesse voor grote parkieten kan dit nog een dure aangelegenheid worden. Ik heb wel al iemand die mijn oude voliere wil ruilen tegen een aantal koppels ;)

Groeten
Sander

Riny

Citaat van: Sander op 14 november 2005, 17:45:46
Even hebben we getwijfeld om nog een koppel goffini's erbij de kopen, maar dit werd te duur ;)

Hoy sander
Wat zijn dat,daar heb ik nog nooit van gehoord.
Wat een geweldig  mooie voliere.
Nu moet jullie broedseizoen wel god worden in zo'n droomvoliere.
Groetjes Riny ;D

Sander

Hallo

Goffini's zijn een soort van kaketoes :

es

Hoi Sander,
:o :o :o Zo super zeg echt geweldig, heel mooi.
succes met het plaatsen. ;)

Ankie

Hoi Sander

Ik heb mijn ogen uitgekeken....goh...wat bof jij. Die voliere past niet eens in mijn tuin ! Waanzinnig!!!
Ik denk trouwens dat de meeste hier een beetje jaloers op je zijn  ;D ;D ;).
Je hebt ook prachtige vogels zitten ....heel mooi en je site ziet er ook erg mooi uit ! Vooral de foto's van je vliegende halsband is errug mooi !!!

Groet van Ankie

Rianne

Wauw!!! Ik wou dat ik zo'n grote tuin (+ voliere natuurlijk) had! :o

Christine

Wat een mega mooie super grote voliere!!!! jeejte ik wist niet dat er zo een grote voliere bestonden die in tuinen van mensen stonden!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sander

Hallo

Bedankt allemaal voor de complimenten  ;D

Misschien zal dit jullie verbazen, maar dit was de kleinste voliere van deze man. Hij had ook nog een voliere staan met 30 onderverdelingen  ;D
Ondertussen ben ik bezig met de oude voliere te verkopen, en daar heb ik al enkele reacties op gehad, dus ook dat zit goed.

Groeten
Sander

moonwitch (diana)

Hoi Sander

Wat een supervoliere krijg je zeg! Dat is nou ook eens wens van mij, maar helaas heb ik maar een kleine tuin.
Het liefst zou ik een hele grote tuin willen hebben waar ik een enorm grote vlucht ik kan bouwen.
Maar ja Sinterklaas bestaat niet :-\ en de Kerstman ook niet :'(, dus zal ik het moeten doen met wat ik heb, Maar ik blijf erover dromen :-*.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Sander

Hallo Diana

Normaal zou zo'n voliere er bij ons ook nooit gekomen zijn, maar dit was nu eenmaal een superaanbod wat we niet konden laten liggen. Een superkoopje laten we maar zeggen ;)
We hadden net de hoop min of meer opgegeven om een volledige alluminium voliere aan te schaffen toen we deze tegen kwamen.
Je moet dus wel een beetje geluk hebben. Ik hoop dat jij ook ooit jouw droomvoliere zult hebben  ;)

Groeten
Sander

Rianne

Citaat van: moonwitch op 15 november 2005, 17:44:33

Maar ja Sinterklaas bestaat niet :-\ en de Kerstman ook niet :'(,
groetjes diana

:o :o :o Waaat?!?!?!? :o :o :o

Sander

10 december 2005, 17:54:18 #118 Last Edit: 10 december 2005, 17:56:05 by Sander
Hallo iedereen!

Goed nieuws vandaag, de voliere is eindelijk bij ons. Weliswaar in aparte panelen, maar toch ;D  We hebben er een kleine week aan gewerkt om hem volledig te demonteren. Honderden vijzen  :o
Ook zal ik binnenkort een koppel valkparkieten witmasker gepareld/bont x witmasker bont gepareld halen, en misschien een koppel goudvinken.

Enkele foto's:
De buitenkooien:

Het nachthok:

Buitendeuren:

De grondprofielen:

Tussenschotten voor in het nachthok:

Riny

Hoy Sander
Goudvinken zijn toch ook heel duur of vergis ik me met een andere soort?
Maar jullie zullen nog vele uren hard moeten werken voor de voliere staat.
Maar dan hebben jullie wel iets prachtigs.
Groetjes Riny :D